Kross Trans 4.0 Męski

  • Kross Trans 4.0 Męski 2021
  • Kross Trans 4.0 Męski 2021
Kross Trans 4.0 Męski 2021
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.

Kross Trans 4.0 to doskonały rower rekreacyjny. Lekka aluminiowa rama w połączeniu z niezawodnym osprzętem tworzy harmonijną całość, która sprawdzi się zarówno w codziennym użytku jak i przy weekendowych wycieczkach lub kilkudniowych wyprawach rowerowych.

Kross Trans 4.0 zarówno w wersji damskiej jak i męskiej został zaprojektowany tak, aby zapewnić wygodną, wyprostowaną pozycję za kierownicą każdemu użytkownikowi. Dzięki temu nie odczuwamy dyskomfortu i unikamy obciążania kręgosłupa oraz przedramion. Wysoka pozycja za kierownicą gwarantuje też dobrą obserwację drogi i większy poziom bezpieczeństwa w ruchu ulicznym. Komfort jazdy na Krossie Trans 4.0 dodatkowo podnosi szerokie i wygodne siodło, amortyzowana sztyca i amortyzator przedni SR Suntour.

Kolor
Rozmiar ramy
Wyszarzone rozmiary są dostępne na zamówienie.
2 699,00 zł
1-2 dni
Ostatnie sztuki w magazynie

Kross Trans 4.0 to doskonały rower rekreacyjny. Lekka aluminiowa rama w połączeniu z niezawodnym osprzętem tworzy harmonijną całość, która sprawdzi się zarówno w codziennym użytku jak i przy weekendowych wycieczkach lub kilkudniowych wyprawach rowerowych.

Kross Trans 4.0 zarówno w wersji damskiej jak i męskiej został zaprojektowany tak, aby zapewnić wygodną, wyprostowaną pozycję za kierownicą każdemu użytkownikowi. Dzięki temu nie odczuwamy dyskomfortu i unikamy obciążania kręgosłupa oraz przedramion. Wysoka pozycja za kierownicą gwarantuje też dobrą obserwację drogi i większy poziom bezpieczeństwa w ruchu ulicznym. Komfort jazdy na Krossie Trans 4.0 dodatkowo podnosi szerokie i wygodne siodło, amortyzowana sztyca i amortyzator przedni SR Suntour.

Osprzęt Krossa Trans 4.0 to sprawdzone komponenty Shimano, gwarantujące wysoką kulturę pracy, bezawaryjność, prostotę obsługi i niewielkie koszty utrzymania. Tylna przerzutka Shimano Acera precyzyjnie zmienia biegi, a zastosowanie trzech blatów na korbie dostarcza nam duży zakres dostępnych przełożeń. Dzięki temu Kross Trans 4.0 łatwo rozwija duże prędkości na płaskich odcinkach drogi i łatwo pokonuje podjazdy. Mocne hamulce V- Brake są lekkie i bardzo proste w regulacji, niskie są też koszty ich eksploatacji. Bogate wyposażenie takie jak pełne błotniki, oświetlenie zasilane z prądnicy, podpórka i bagażnik, podnoszą funkcjonalność roweru na co dzień i podczas wypraw.

Geometria

Geometria roweru Kross

Rozmiar S (17') DM (17') M (19') DL (19') L (21') XL (23')
Wzrost 158-170 158-170 168-180 168-180 178-190 188-200
Rozmiar kół 28" 28" 28" 28" 28" 28"
FS
Rozmiar ramy
17 17 19 19 21 23
ST
Długość rury podsiodłowej
430 430 480 480 530 580
TT
Efektywna długość górnej rury
564,2 560 570 570 585 600
HT
Długość główki ramy
140 140 140 140 140 160
SA
Kąt rury podsiodłowej
74 74 74 74 74 74
HA
Kąt główki ramy
70 70 70 70 70 70
CS
Długość tylnych widełek
460 460 460 460 460 460
WB
Baza kół
1088,1 1083,9 1093,9 1093,9 1108,9 1125,3
REACH 389,2 385 395 395 410 419,6
STACK 610,1 610,1 610,1 610,1 610,1 628,9
BBDROP 60 60 60 60 60 60
Płeć
Męski
Rama
Aluminium Performance
Rozmiar ramy
S/M/L/XL
Amortyzator przedni
SR SUNTOUR M3010
Piasta przednia
Shimano Nexus DH-C3000
Piasta tylna
Shimano FH-RM30
Rozmiar koła
28"
Obręcze
Kross (aluminium, podwójna ścianka)
Opony
MITAS GRIPPER V84 42-622
Hamulce
V-brake
Korba
SR Suntour (48/38/28T, 170mm)
Przerzutka przednia
SHIMANO NEXUS C3000
Przerzutka tylna
SHIMANO RM50
Manetki
Shimano Altus ST-EF500 (3x7)
Kaseta
Shimano Altus CS-HG200 (12-28T)
Łańcuch
YBN S50
Suport
FP-B902
Wspornik siodła
Aluminium suspension (DM/S-300mm ,DL/M/L/XL-350mm, 27.2mm)
Siodło
SELLE ROYAL
Kierownica
Steel (610mm, 25.4mm)
Mostek
ALUMINIUM 90MM/25,4
Rocznik
2022

Kalkulator rozmiaru roweru

Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.

Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.

Kalkulator umożliwia jedynie przybliżoną ocenę rozmiaru ramy. Nie opieraj na niej Twojej decyzji zakupowej. Aby dokładnie określić wymagany rozmiar, odwiedź nasz sklep.
Pomiar wzrostu

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.

Jak zmierzyć wzrost
Pomiar wewnętrznej długości nogi

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.

3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.

Jak zmierzyć przekrok

Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?

Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?

Kupując rower w bbike, zyskujesz czas, pieniądze i cieszysz się profesjonalnym wsparciem, niezależnie, czy na rowerze spędzasz życie, czy tydzień w roku.
Wybór typu roweru

Pomoc w wyborze rodzaju roweru

Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.

Profesjonalny dobór rozmiaru

W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting

Możliwość przetestowania roweru

Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne

Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting
Rower gotowy do jazdy

Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany

Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.

Opieka posprzedażowa

Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:

  • bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
  • preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
  • obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
  • pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka posprzedażowa
Opieka gwarancyjna

Opieka gwarancyjna

To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.

Profesjonalny serwis na miejscu

Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.

Profesjonalny serwis

O nas

Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.