Rowery szosowe wyścigowe

Race

Wyścigowe szosówki - rowery na zawody szosowe, zarówno modele hi-end, jak i rowery o geometrii wyścigowej w przystępnych cenach

Aktywne filtry

  • Fuji SL 3.3 2017
    • Obniżka
    Szybki podgląd

    Fuji SL 3.3 2017

    7 899 zł -30% 5 529 zł   dostępny

    SL zrodził się z dążenia do stworzenia jednego z najlżejszych rowerów na świecie, o mogli marzyć maniacy odchudzania. Kiedy każdy gram ma znaczenie więc połączono formowanie z wysokim zagęszczaniem i redukcję połączeń klejowych, co zapewniło SL wagę ramy na poziomie 695 g bez utraty sztywności. Dla tych, którzy chcą mieć większą kontrolę nad zjazdem, oferujemy SL w wersji z hamulcem tarczowym. Niezależnie od tego, czy chodzi o hamulce na obręcze czy hamulce tarczowe, SL jest w elitarnej klasie superlekkich rowerów i stawia rowery Fuji na najwyższym poziomie.

    w magazynie
  • Basso Venta Disc 2020
    • Obniżka
    Szybki podgląd

    Basso Venta Disc 2020

    9 969 zł -1 636 zł 8 333 zł   zapytaj

    Model Venta z okazji 20-lecia łączy efektowną i funkcjonalną konstrukcję z osiągami, dzięki czemu jest bardziej niż zdolny do wyścigów. Dostępny w wersjach z hamulcami tarczowymi, Venta opiera się na bogatym dziedzictwie dobrze zbudowanych ram wyścigowych. Eleganckie linie i minimalistyczna grafika sprawiają, że ta rama jest prawdopodobnie jedną z najbardziej eleganckich w swoim segmencie.

  • Basso Venta 2020
    Szybki podgląd

    Basso Venta 2020

    8 019 zł   zapytaj

    Model Venta z okazji 20-lecia łączy efektowną i funkcjonalną konstrukcję z osiągami, dzięki czemu jest bardziej niż zdolny do wyścigów. Przedstawiana wersja posiada klasyczne hamulce szosowe. Venta opiera się na bogatym dziedzictwie dobrze zbudowanych ram wyścigowych. Eleganckie linie i minimalistyczna grafika sprawiają, że ta rama jest prawdopodobnie jedną z najbardziej eleganckich w swoim segmencie.

  • Basso Astra 2020
    Szybki podgląd

    Basso Astra 2020

    16 039 zł   zapytaj

    Od prawie 30 lat model Astra jest ręcznie wytwarzany w fabryce Basso w północno-wschodnich Włoszech.
    Zupełnie nowa Astra 2020 przesuwa granice dalej niż jakakolwiek poprzednia wersja i robi to w doskonałym stylu.
    Astra wykorzystuje wypróbowaną, przetestowaną i zatwierdzoną przez kierowcę geometrię Basso i łączy ją z wyrafinowaną konstrukcją rur ramy, która dodaje wydajności zarówno dzięki formie, jak i funkcji. Zbudowana ze 100% 3k wysoko modularnego włókna węglowego Torayca z mieszanki włókien T700 i MR60, Astra jest w stanie zaoferować wydajność na równi z rodzeństwem wyższego poziomu, z jedynym kompromisem w postaci kilku dodatkowych gramów.