Kross Hexagon 6.0

  • Kross Hexagon 6.0 2022
Kross Hexagon 6.0 2022
  • Obecnie brak na stanie
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.

Kross Hexagon 6.0 to rower górski MTB łączący cechy modeli sportowych z komfortową geometrią. To właśnie dzięki wyjątkowej geometrii doskonale nadaje się do jazdy po bezdrożach i podczas codziennej, rekreacyjnej jazdy, nie powodując przy tym dyskomfortu na bardziej płaskich odcinkach. Rowery górskie MTB doskonale nadają się dla osób, które poszukują możliwości docierania poza drogi utwardzane, jednak nie potrzebują tak radykalnej, sportowej pozycji za kierownicą jak w rowerach górskich XC. Szeroka gama dostępnych rozmiarów, a także dostępne dwa rozmiary kół pozwalają dopasować Krossa Hexagon 6.0 idealnie do preferencji każdego rowerzysty.

Rozmiar ramy
Wyszarzone rozmiary są dostępne na zamówienie.
2 999,00 zł
Obecnie brak na stanie

Kross Hexagon 6.0 łączy zalety komfortowej geometrii i typowo górskiego osprzętu. Odpowiednio zaprojektowana i lekka aluminiowa rama nie wymaga tak mocnego pochylania się nad kierownicą, jak w modelach sportowych. Dzięki temu podróżujemy w sposób bardziej komfortowy. Docenią to szczególnie osoby, które potrzebują roweru uniwersalnego, dobrego do rekreacyjnych wypadów do  parku, a przy tym lubiące pojeździć w trudniejszym terenie.

Kross Hexagon 6.0 posiada napęd z trzema blatami na korbie. Dzięki temu, do naszej dyspozycji mamy 24 biegi umożliwiające rozwijanie dużych prędkości na płaskich odcinkach, a także ułatwiające pokonywanie podjazdów. Osprzęt Shimano z tylną przerzutką Alivio zapewnia precyzyjną zmianę biegów, a przy tym jest też bardzo trwały. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano oferują dużą siłę hamowania w każdych warunkach, a amortyzator przedni SR Suntour XCT wyposażono w blokadę na koronie pozwalającą na oszczędzanie energii pedałowania podczas jazdy na płaskich i gładkich trasach.

Kluczowe cechy

  • Rama

         Aluminium Performance

  • Widelec

    SR SUNTOUR XCT (travel 100mm, crown lockout)

  • Napęd

    Shimano Alivio, 3 x 8

Geometria

Geometria roweru Kross Hexagon 29

  
XS
S 27,5
S 29
M
L
XL
  Wzrost: 165-174 153-165 174-180 180-188 188-195 195-205
  Rozmiar kół 27,5" 27,5" 29" 29" 29" 29"
fs Rozmiar ramy 15 17 17 19 21 23
st Długość rury podsiodłowej 380 430 430 480 530 580
tt Efektywna długość górnej rury 555 575 586 609 627 640
ht Długość główki ramy 115 125 120 130 140 160
sa Kąt rury podsiodłowej 72,5 72,5 72,5 72,5 72,5 72,5
ha Kąt główki ramy 70 70 69 69 69 69
cs Długość tylnych widełek 435 435 444 444 444 444
wb Baza kół 1028 1048 1095 1119 1138 1152
reach Reach 363 380 385 405 420 428
stack Stack 610 619 636 646 655 674
bbdrop BB Drop 45 45 60 60 60 60
Rama
Aluminium Performance
Rozmiar ramy
M, L, XL
Amortyzator przedni
SR SUNTOUR XCM RL
Piasta przednia
GL-B43F-DS
Piasta tylna
GL-B43R-DS
Rozmiar koła
29"
Obręcze
Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka, 27,5"/29")
Opony
Mitas Ocelot (27,5"/29"x2.1")
Hamulce
Shimano BR-MT200 (tarczowe, hydrauliczne, rotor: 160mm)
Korba
SHIMANO TY301
Przerzutka przednia
Shimano Tourney FD-TY700
Przerzutka tylna
SHIMANO ACERA M360
Manetki
Shimano ST-EF505 (3x8)
Kaseta
Shimano CS-HG31 (11-32T)
Łańcuch
YBN S50
Wspornik siodła
Aluminium (27,5": 300mm / 29": S - 300mm, M/L/XL - 350mm)
Siodło
Selle Royal
Kierownica
Aluminium (680mm, 31.8mm)
Mostek
Aluminium (27,5": 75mm / 29": S - 75mm, M - 90mm, L/XL - 105mm, 31,8mm, rise 7°)
Producent
Kross
Rocznik
2022

Kalkulator rozmiaru roweru

Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.

Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.

Kalkulator umożliwia jedynie przybliżoną ocenę rozmiaru ramy. Nie opieraj na niej Twojej decyzji zakupowej. Aby dokładnie określić wymagany rozmiar, odwiedź nasz sklep.
Pomiar wzrostu

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.

Jak zmierzyć wzrost
Pomiar wewnętrznej długości nogi

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.

3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.

Jak zmierzyć przekrok

Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?

Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?

Kupując rower w bbike, zyskujesz czas, pieniądze i cieszysz się profesjonalnym wsparciem, niezależnie, czy na rowerze spędzasz życie, czy tydzień w roku.
Wybór typu roweru

Pomoc w wyborze rodzaju roweru

Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.

Profesjonalny dobór rozmiaru

W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting

Możliwość przetestowania roweru

Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne

Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting
Rower gotowy do jazdy

Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany

Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.

Opieka posprzedażowa

Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:

  • bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
  • preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
  • obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
  • pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka posprzedażowa
Opieka gwarancyjna

Opieka gwarancyjna

To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.

Profesjonalny serwis na miejscu

Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.

Profesjonalny serwis

O nas

Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.