Mondraker Foxy 2022

  • Mondraker Foxy
Mondraker Foxy
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.

Mondraker Foxy to klasa sama w sobie. Dostępny w wersjach alu i karbon, z kołami 29". Doskonały do lekkiego Enduro, AM, Trail. Zapraszamy do bbike we Wrocławiu na zapoznanie i zakupy!

Rozmiar ramy
Wyszarzone rozmiary są dostępne na zamówienie.
18 199,00 zł
Dostawa w 5 - 10 dni
Obecnie brak na stanie

Kluczowe cechy

  • Rama

    Foxy 29 6061 Alloy Stealth Evo, hydroformed tubing, Zero Suspension System, 150mm travel, Forward Geometry, one piece Monoblock upper link, Boost 12x148mm rear axle, 73mm BSA bottom bracket, dedicated 1x drivetrain design, telescopic seatpost internal routing, MAX capacity sealed bearings, ISCG 05

  • Amortyzator

    Fox 36 29 Float FIT GRIP EVOL Rhythm, 160mm, tapered steerer tube, Boost 15x110mm axle, offset 44mm. Settings: sweep adjust compression, low-speed rebound, air preload

  • Damper

    Fox Float DPS LV EVOL Performance, 205x62.5mm. Settings: rebound, 3-position compression adjustment (Open/Mid/Lock), air preload. Trunnion top mount, 22.2x10mm bottom bushings

  • Napęd

    Sram SX Eagle, 1x12s

Geometria

Geometria roweru Mondraker Foxy

  Frame size S M L XL
A Seattube length 380 mm 420 mm 470 mm 510 mm
B Toptube length 606mm 629mm 654 mm 676 mm
C Bottom bracket drop -21 mm -21 mm -21 mm -21 mm
D Bottom bracket height 355 mm 355 mm 355 mm 355 mm
E Chainstay length 435 mm 435 mm 435 mm 435 mm
F Seat tube angle 71° 71° 71° 71°
G Effective seattube angle 76° 76° 76° 76°
H Headtube angle 66° 66° 66° 66°
I Fork Offset 44 mm 44 mm 44 mm 44 mm
J Wheelbase 1193 mm 1222 mm 1248 mm 1274mm
K Headtube length 90 mm 100 mm 115 mm 130 mm
L Reach 450 mm 475mm 495 mm 515 mm
M Stack 606 mm 615mm 630 mm 643 mm

Geometria roweru Mondraker Foxy

Rama
Foxy 29 6061 Alloy Stealth Evo, hydroformed tubing, Zero Suspension System, 150mm travel, Forward Geometry, one piece Monoblock upper link, Boost 12x148mm
Materiał ramy
Aluminium
Rozmiar ramy
S: 380mm / M: 420mm / L: 470mm / XL: 510mm
Amortyzator przedni
Fox 36 29 Float FIT GRIP EVOL Rhythm, 160mm, tapered steerer tube, Boost 15x110mm axle, offset 44mm. Settings: sweep adjust compression, low-speed rebound, air preload
Damper
Fox Float DPS LV EVOL Performance, 205x62.5mm. Settings: rebound, 3-position compression adjustment (Open/Mid/Lock), air preload. Trunnion top mount, 22.2x10mm bottom bushings
Piasta przednia
DT 370, Boost 15x110mm, IS 6 bolts
Piasta tylna
DT 370, Boost 12x148mm, 18T ratchet LN system, IS 6 bolts,
Rozmiar koła
29"
Obręcze
DT Swiss E1900 Spline 29, 30mm internal width, sleeved aluminum, tubeless ready, 28 spokes
Opony
Maxxis Minion DHF 29x2.5 WT, tubeless ready, 3C MAXX TERRA compound, EXO+ protection, 120TPI, folding bead / Maxxis Aggressor 29x2.3, tubeless ready, dual compound, Exo protection, 60TPI, folding bead
Hamulce
SRAM G2 R, 4-piston caliper, Centerline 200/180mm IS 6 bolts one-piece rotor, steel-backed organic pads
Korba
SRAM SX Eagle, Boost, DUB axle, Direct Mount chain ring, S/M size: 170mm, L/XL size: 175mm, 32T, steel, X-Sync 2
Przerzutka tylna
SRAM SX Eagle, Type 3 roller bearing clutch, cage lock, long cage, 1x12s, X-actuation 1:1
Manetki
SRAM Trigger SX Eagle, 12s, X-Actuation 1:1
Kaseta
SRAM PG-1210, 11-50T, 12s
Łańcuch
SRAM SX Eagle, 12s, Powerlock
Wspornik siodła
ONOFF Pija dropper internal, diameter 31.6mm, S size: 337x100mm, M size 387x125mm, L size: 425x150mm, XL size: 465x170mm
Siodło
SDG BEL-AIR 3.0, LPU foam, steel rails
Kierownica
ONOFF Sulfur 1.0 double butted 6061 alloy, rise: 20mm, width: 800mm, 9º backsweep, 5º upsweep, 31.8mm barbore
Mostek
ONOFF Sulfur FG 30mm 0º, 6061 forged alloy, 31.8mm barbore
Waga
15.5 kg
Producent
Mondraker
Rocznik
2022

Kalkulator rozmiaru roweru

Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.

Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.

Kalkulator umożliwia jedynie przybliżoną ocenę rozmiaru ramy. Nie opieraj na niej Twojej decyzji zakupowej. Aby dokładnie określić wymagany rozmiar, odwiedź nasz sklep.
Pomiar wzrostu

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.

Jak zmierzyć wzrost
Pomiar wewnętrznej długości nogi

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.

3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.

Jak zmierzyć przekrok

Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?

Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?

Kupując rower w bbike, zyskujesz czas, pieniądze i cieszysz się profesjonalnym wsparciem, niezależnie, czy na rowerze spędzasz życie, czy tydzień w roku.
Wybór typu roweru

Pomoc w wyborze rodzaju roweru

Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.

Profesjonalny dobór rozmiaru

W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting

Możliwość przetestowania roweru

Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne

Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting
Rower gotowy do jazdy

Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany

Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.

Opieka posprzedażowa

Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:

  • bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
  • preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
  • obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
  • pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka posprzedażowa
Opieka gwarancyjna

Opieka gwarancyjna

To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.

Profesjonalny serwis na miejscu

Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.

Profesjonalny serwis

O nas

Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.