Crussis e-Largo 9.8-L 2023

  • Crussis e-Largo 9.8-L 2023
Crussis e-Largo 9.8-L 2023
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.

Szukasz świetnie wyposażonego roweru elektrycznego? W takim razie Crussis e-Largo 9.8-L jest doskonałą opcją. Ten model jest wyposażony w ogromną baterię i jeden z najmocniejszych na rynku silników o momencie 95 Nm! W związku z tym posiada moc wystarczającą nawet w najbardziej wymaganym terenie. Wciśnij pedały, rower elektryczny Crussis e-Largo 9.8-L z mocniejszym akumulatorem jest gotowy do wyścigu razem z Tobą!

Pojemności baterii

e-Largo 9.8 - 522Wh = do 130 km
e-Largo 9.8-S - 630Wh = do 150 km
e-Largo 9.8-M - 720Wh = do 170 km
e-Largo 9.8-L - 900Wh = do 200 km

Rozmiar ramy
Wyszarzone rozmiary są dostępne na zamówienie.
Pojemność baterii
Wyszarzone rozmiary są dostępne na zamówienie.
15 799,00 zł
Dostawa w 5 - 10 dni
Obecnie brak na stanie

900 Wh

Bateria

200 km

Zasięg

95 Nm

Moment

1x12

Przełożenia

Silnik

Kolorowy wyświetlacz

Na czytelnym, kolorowym wyświetlaczu LCD oprócz podstawowych informacji o stanie baterii i aktualnie używanym poziomie wspomagania wyświetlane są również inne dane związane z jazdą (prędkość, przebyta odległość itp.). Możesz więc zostawić swój komputer rowerowy w domu, nie będziesz już go potrzebował. Wyświetlacz wyposażony jest również w złącze USB umożliwiające ładowanie urządzeń mobilnych (telefon, nawigacja, oświetlenie itp.). Możesz także naładować swój sprzęt poza cywilizacją, co może być szczególnie przydatne podczas dłuższych wypraw.

BAFANG Max Drive (M500)

Silnik elektryczny BAFANG M500 to super mocny silnik centralny o mocy nominalnej 250W (maks. 500W), który doskonale równoważy moment obrotowy i zużycie, co zawsze jest krytyczne dla e-rowerów. Do dynamicznej jazdy niezbędny jest moment obrotowy, który w przypadku tego silnika jest naprawdę wysoki, do 95 Nm. Silnik elektryczny Bafang M500 jest przeznaczony do e-rowerów, od których oczekuje się sportowej jazdy nawet w najbardziej wymagającym terenie, dlatego wyposażyliśmy w niego naszą serię e-rowerów oznaczoną cyfrą "9". Dla tak wyposażonych rowerów elektrycznych żaden teren nie jest przeszkodą. Silnik elektryczny wyposażony jest w czujnik siły pedałowania. Moc silnika jest regulowana przez jednostkę sterującą, która stale ocenia siłę, z jaką kierowca naciska na pedały. Mówiąc najprościej, wszystko działa w ten sposób, że im więcej mocy wywierasz podczas jazdy (pedałowania), tym bardziej silnik Ci pomoże.

Widok 3D

  • Rama

    Alu 6061, rozmiary 18,20,22", napęd BAFANG MAX drive (M500), centralny, 250W (max 500W), 95 Nm, bateria SAMSUNG Li-Ion 36V / 90 Wh (20 Ah)

  • Amortyzator

    ROCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air 29", skok 100 mm, blokada z kierownicy

  • Napęd

    SRAM SX Eagle, 12 speed

Płeć
Męski
Rama
Alu 6061, 18"/20"/22"
Materiał ramy
Aluminium
Rozmiar ramy
M, L, XL
Amortyzator przedni
ROCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air 29", zdvih 100 mm, blokada na kierownicy,
Piasta przednia
CRUSSIS disc, 32D
Piasta tylna
CRUSSIS disc, 32D
Rozmiar koła
29"
Obręcze
CRUSSIS 29", dwuścienne, kapslowane, 25mm
Opony
MAXXIS Ardent 29 x 2,40
Hamulce
SHIMANO Deore BR-MT410, lub SRAM Level, hydraulická, rotor 180 / 160 mm
Korba
SRAM X-SYNC 2 38Z / BAFANG 170 mm
Przerzutka tylna
SRAM Eagle SX 12s
Manetki
SRAM Eagle SX 12s
Kaseta
SRAM CS-PG1210 Eagle, 11-50z
Łańcuch
SRAM SX Eagle
Wspornik siodła
CRUSSIS 30,4 / 350 mm
Siodło
Selle ROYAL
Kierownica
CRUSSIS Al, 700 mm
Mostek
CRUSSIS Al, 60 mm,
Producent
Crussis
Rocznik
2023
Silnik
BAFANG MAX drive (M500), centralny, 250W (max 500W), 95 Nm
Bateria
SAMSUNG Li-Ion 36V / 900 Wh (25 Ah)
Moduł napędu
BAFANG LCD panel, 5 stopni wspomagania, kolorowy wyświetlacz

Kalkulator rozmiaru roweru

Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.

Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.

Kalkulator umożliwia jedynie przybliżoną ocenę rozmiaru ramy. Nie opieraj na niej Twojej decyzji zakupowej. Aby dokładnie określić wymagany rozmiar, odwiedź nasz sklep.
Pomiar wzrostu

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.

Jak zmierzyć wzrost
Pomiar wewnętrznej długości nogi

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.

3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.

Jak zmierzyć przekrok

Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?

Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?

Kupując rower w bbike, zyskujesz czas, pieniądze i cieszysz się profesjonalnym wsparciem, niezależnie, czy na rowerze spędzasz życie, czy tydzień w roku.
Wybór typu roweru

Pomoc w wyborze rodzaju roweru

Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.

Profesjonalny dobór rozmiaru

W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting

Możliwość przetestowania roweru

Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne

Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting
Rower gotowy do jazdy

Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany

Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.

Opieka posprzedażowa

Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:

  • bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
  • preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
  • obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
  • pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka posprzedażowa
Opieka gwarancyjna

Opieka gwarancyjna

To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.

Profesjonalny serwis na miejscu

Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.

Profesjonalny serwis

O nas

Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.