- Nowy
- Oczekiwanie na dostawę
Rama
Alu 6061, rozmiary 18,20,22", napęd BAFANG MAX drive (M500), centralny, 250W (max 500W), 95 Nm, bateria SAMSUNG Li-Ion 36V / 720 Wh (20 Ah)
Szukasz świetnie wyposażonego roweru elektrycznego? W takim razie Crussis e-Largo 9.8-L jest doskonałą opcją. Ten model jest wyposażony w ogromną baterię i jeden z najmocniejszych na rynku silników o momencie 95 Nm! W związku z tym posiada moc wystarczającą nawet w najbardziej wymaganym terenie. Wciśnij pedały, rower elektryczny Crussis e-Largo 9.8-L z mocniejszym akumulatorem jest gotowy do wyścigu razem z Tobą!
Rozmiar | Wzrost |
---|---|
M 17" |
160 - 175 cm |
L 19" |
170 - 185 cm |
720 Wh Bateria |
200 km Zasięg |
95 Nm Moment |
1x12 Przełożenia |
Oznaczenie | Pojemność i zasięg |
---|---|
e-Fionna 9.8-S |
630Wh = do 150 km |
e-Fionna 9.8-M |
720Wh = do 170 km |
Kolorowy wyświetlacz Na czytelnym, kolorowym wyświetlaczu LCD oprócz podstawowych informacji o stanie baterii i aktualnie używanym poziomie wspomagania wyświetlane są również inne dane związane z jazdą (prędkość, przebyta odległość itp.). Możesz więc zostawić swój komputer rowerowy w domu, nie będziesz już go potrzebował. Wyświetlacz wyposażony jest również w złącze USB umożliwiające ładowanie urządzeń mobilnych (telefon, nawigacja, oświetlenie itp.). Możesz także naładować swój sprzęt poza cywilizacją, co może być szczególnie przydatne podczas dłuższych wypraw. |
BAFANG Max Drive (M500) Silnik elektryczny BAFANG M500 to super mocny silnik centralny o mocy nominalnej 250W (maks. 500W), który doskonale równoważy moment obrotowy i zużycie, co zawsze jest krytyczne dla e-rowerów. Do dynamicznej jazdy niezbędny jest moment obrotowy, który w przypadku tego silnika jest naprawdę wysoki, do 95 Nm. Silnik elektryczny Bafang M500 jest przeznaczony do e-rowerów, od których oczekuje się sportowej jazdy nawet w najbardziej wymagającym terenie, dlatego wyposażyliśmy w niego naszą serię e-rowerów oznaczoną cyfrą "9". Dla tak wyposażonych rowerów elektrycznych żaden teren nie jest przeszkodą. Silnik elektryczny wyposażony jest w czujnik siły pedałowania. Moc silnika jest regulowana przez jednostkę sterującą, która stale ocenia siłę, z jaką kierowca naciska na pedały. Mówiąc najprościej, wszystko działa w ten sposób, że im więcej mocy wywierasz podczas jazdy (pedałowania), tym bardziej silnik Ci pomoże. |
Rama
Alu 6061, rozmiary 18,20,22", napęd BAFANG MAX drive (M500), centralny, 250W (max 500W), 95 Nm, bateria SAMSUNG Li-Ion 36V / 720 Wh (20 Ah)
Amortyzator
ROCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air 29", skok 100 mm, blokada z kierownicy
Napęd
Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.
Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.
3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.
Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?
Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.
W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.
Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne
Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.
Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.
Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:
To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.
Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.
Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.