Dostawa, czas dostawy, zwroty

  • Kiedy zamówienie zostanie wysłane?

    Nasze zobowiązanie dostawy wobec klienta – jeżeli zamówienie zostanie dokonane od poniedziałku do piątku do godziny 14, wówczas paczka z zamówionym towarem zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia!

    Ile trwa czas dostawy?

    Na terenie Polski zamówienie dotrze do klienta w ciągu 2-4 dni roboczych. Dzięki opcji śledzenia przesyłki można na bieżąco sprawdzać aktualny status zamówienia, aż do momentu dostarczenia do klienta.

    Jaką firmą kurierską zostanie dostarczone moje zamówienie?

    W Polsce współpracjemy z firmami kurierskimi, którymi są DHL, DPD i inne. W związku ze zmieniającą się jakością pracy partnerów logistycznych, staramy się wybierać usługi tych, które świadczą możliwie najwyższej jakości usługi. Gdy przesyłka opuści nasz magazyn, do klienta zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem. Dzięki naszym partnerom, w każdej chwili można śledzić aktualny status przesyłki.

    Czy mogę zmienić adres dostawy po wyjściu paczki z magazynu?

    Niestety wszelkie zmiany dotyczące adresu dostawy, po wyjściu przesyłki z magazynu, nie są już możliwe.

    W jakie dni moja przesyłka zostanie dostarczona?

    Paczka zostanie dostarczona pomiędzy poniedziałkiem poniedziałkiem a piątkiem.

    Czy mogę wybrać dzień i czas dostawy?

    Niestety, nie ma takiej możliwości. Nasi partnerzy logistyczni nie mogą określić dokładnego czasu dostawy przesyłki.

    Do którego miejsca kurier dostarcza przesyłkę?

    Realizacja zamówienia w przypadku dostarczenia paczki pod drzwi, formalnie oznacza doręczenie przesyłki przez kuriera do krawędzi chodnika.

    Czy ubezpieczamy przesyłki?

    Do każdego zamówienia, które opuszcza nasz sklep mamy wykupioną polisę ubezpieczeniową. Całkowite koszty ponosimy my – dla klienta jest to zupełnie darmowe. Polisa ubezpieczeniowa obejmuje wszystkie szkody lub straty spowodowane podczas transportu, aż do momentu dostarczenia przesyłki do klienta. Klient ma zapewnione otrzymanie nieuszkodzonej paczki i z kompletną zawartością.

    Jak zgłosić zwrot towaru?

    Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2017.0.683 t.j.) możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone na piśmie. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Jak zwrócić/wymienić towar? Pobierz wzór , wypełnij go i wraz z towarem odeślij na adres: Sklep Rowerowy bbike 51-114 Wrocław ul. Obornicka 86c Na kopercie/paczce powinna znaleźć się adnotacja "odstąpienie od umowy". Uprzejmie prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony, by nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu. Informujemy, że sklep internetowy bbike.pl nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

    Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot kosztów?

    Sklep dokonuje zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności, w tym kosztów dostawy, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z towarem. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposoby zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyrazi zgodę na dokonanie zwrotu w inny sposób, przy czym inny sposób nie będzie wiązał się z koniecznością ponoszenia przez Konsumenta dodatkowych kosztów. W sytuacji, w której koszty dostawy towaru nie zależą od ilości dostarczanych towarów, nie zwracamy kosztów dostawy poniesionych przez Konsumenta po częściowym odstąpieniu od umowy.

    Kiedy i w jaki sposób otrzymam produkt na wymianę?

    Sklep internetowy po potwierdzeniu dostępności danego produktu w wybranym rozmiarze lub z innymi cechami w tej samej kwocie skontaktuje się w celu poinformowania o nadaniu paczki z towarem. Nie gwarantujemy możliwości wymiany zakupionego towaru na inny podany w formularzu. W przypadku braku wybranego towaru dołożymy wszelkich starań, aby pomóc w doborze zamiennika. Procedura wymiany może zająć do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z towarem.

    Koszty zwrotu / wymiany

    Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty towaru, ponosi także odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącej wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru