Dostawa, czas dostawy, zwroty
- Kiedy zamówienie zostanie wysłane?
- Ile trwa czas dostawy?
- Jaką firmą kurierską zostanie dostarczone moje zamówienie?
- Czy mogę zmienić adres dostawy po wyjściu paczki z magazynu?
- W jakie dni moja przesyłka zostanie dostarczona?
- Czy mogę wybrać dzień i czas dostawy?
- Do którego miejsca kurier dostarcza przesyłkę?
- Czy przesyłki są ubezpieczone?
- Jak zgłosić zwrot towaru?
- Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot kosztów?
- Kiedy i w jaki sposób otrzymam produkt na wymianę?
- Koszty zwrotu / wymiany
- Kiedy zamówienie zostanie wysłane?
Nasze zobowiązanie dostawy wobec klienta – jeżeli zamówienie zostanie dokonane od poniedziałku do piątku do godziny 14, wówczas paczka z zamówionym towarem zostanie wysłana jeszcze tego samego dnia!
Ile trwa czas dostawy?Na terenie Polski zamówienie dotrze do klienta w ciągu 2-4 dni roboczych. Dzięki opcji śledzenia przesyłki można na bieżąco sprawdzać aktualny status zamówienia, aż do momentu dostarczenia do klienta.
Jaką firmą kurierską zostanie dostarczone moje zamówienie?W Polsce współpracjemy z firmami kurierskimi, którymi są DHL, DPD i inne. W związku ze zmieniającą się jakością pracy partnerów logistycznych, staramy się wybierać usługi tych, które świadczą możliwie najwyższej jakości usługi. Gdy przesyłka opuści nasz magazyn, do klienta zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem. Dzięki naszym partnerom, w każdej chwili można śledzić aktualny status przesyłki.
Czy mogę zmienić adres dostawy po wyjściu paczki z magazynu?Niestety wszelkie zmiany dotyczące adresu dostawy, po wyjściu przesyłki z magazynu, nie są już możliwe.
W jakie dni moja przesyłka zostanie dostarczona?Paczka zostanie dostarczona pomiędzy poniedziałkiem poniedziałkiem a piątkiem.
Czy mogę wybrać dzień i czas dostawy?Niestety, nie ma takiej możliwości. Nasi partnerzy logistyczni nie mogą określić dokładnego czasu dostawy przesyłki.
Do którego miejsca kurier dostarcza przesyłkę?
Realizacja zamówienia w przypadku dostarczenia paczki pod drzwi, formalnie oznacza doręczenie przesyłki przez kuriera do krawędzi chodnika.
Do każdego zamówienia, które opuszcza nasz sklep mamy wykupioną polisę ubezpieczeniową. Całkowite koszty ponosimy my – dla klienta jest to zupełnie darmowe. Polisa ubezpieczeniowa obejmuje wszystkie szkody lub straty spowodowane podczas transportu, aż do momentu dostarczenia przesyłki do klienta. Klient ma zapewnione otrzymanie nieuszkodzonej paczki i z kompletną zawartością.
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2017.0.683 t.j.) możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone na piśmie. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Jak zwrócić/wymienić towar? Pobierz wzór , wypełnij go i wraz z towarem odeślij na adres: Sklep Rowerowy bbike 51-114 Wrocław ul. Obornicka 86c Na kopercie/paczce powinna znaleźć się adnotacja "odstąpienie od umowy". Uprzejmie prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony, by nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu. Informujemy, że sklep internetowy bbike.pl nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot kosztów?
Sklep dokonuje zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności, w tym kosztów dostawy, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z towarem. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposoby zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyrazi zgodę na dokonanie zwrotu w inny sposób, przy czym inny sposób nie będzie wiązał się z koniecznością ponoszenia przez Konsumenta dodatkowych kosztów. W sytuacji, w której koszty dostawy towaru nie zależą od ilości dostarczanych towarów, nie zwracamy kosztów dostawy poniesionych przez Konsumenta po częściowym odstąpieniu od umowy.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam produkt na wymianę?
Sklep internetowy po potwierdzeniu dostępności danego produktu w wybranym rozmiarze lub z innymi cechami w tej samej kwocie skontaktuje się w celu poinformowania o nadaniu paczki z towarem. Nie gwarantujemy możliwości wymiany zakupionego towaru na inny podany w formularzu. W przypadku braku wybranego towaru dołożymy wszelkich starań, aby pomóc w doborze zamiennika. Procedura wymiany może zająć do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z towarem.
Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty towaru, ponosi także odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącej wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru