Lampka przednia Magicshine Allty 400

  • Lampka przednia Magicshine Allty 400
  • Lampka przednia Magicshine Allty 400
  • Lampka przednia Magicshine Allty 400
  • Lampka przednia Magicshine Allty 400
  • Lampka przednia Magicshine Allty 400
  • Lampka przednia Magicshine Allty 400
Lampka przednia Magicshine Allty 400
  • Nowy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.

Magicshine Allty 400 to ultra mini przednia lampka rowerowa, wyposażona w port szybkiego ładowania USB-C. Jej 400 lumenów światła zapewnią Ci bezpieczeństwo na drodze, a zasięg 89 metrów pozwoli na doskonałą widoczność. To idealny wybór dla każdego rowerzysty!

199,90 zł
1-2 dni
Ostatnie sztuki w magazynie
  • Moc Światła: Lampa Allty 400 oferuje 400 lumenów światła, co zapewnia doskonałą widoczność na drodze.
  • Zasięg: Dzięki zasięgowi wynoszącemu 89 metrów, będziesz widoczny nawet w ciemnych miejscach.
  • Tryby Światła: Lampa posiada różne tryby, w tym stałe światło, migające i światło dzienne.
  • Czas Pracy: Pełne naładowanie pozwala na do 2,5 godziny pracy w trybie pełnej mocy.
  • Ładowanie: Wyposażona w port USB-C, lampa jest łatwa do naładowania.
  • Wodoodporność: Lampa ma klasę ochrony IPX7, co oznacza, że jest odporna na deszcz i zachlapania.
Tryby działania
TRYB LOW MID HIGH FLASH 1 FLASH 2
Lumeny 100 200 400 0-200 0-200
h:min 06:30 03:10 01:40 07:00 05:30
Specyfikacja techniczna
Parametr Wartość
Max Lumen 400 LM
LED Luminus SST-20
Max Throw 89 m
Runtime 1.7-7 hrs
Suitable Handlebar 25.4mm, 28.6mm, 31.8mm, aero bar
Anti-Glare Support
Peak Beam Intensity 1900 CD
Waterproof Rate IPX7
Battery Capacity 3.7V 900mAh
Charger USB-C
Charging Time 2.5hrs (5V/2A)
Weight 85 g / 2.99 oz
Dimensions 72*31*31 mm / 2.83*1.22*1.22 in
Material Aluminum
Mounting System Garmin style quarter turn mount
Soczewka optyczna o wysokiej wydajności

ALLTY 400 przyjmuje soczewkę optyczną o wysokiej wydajności, zapewniając maksymalną moc wyjściową 400 lumenów. Znaczne oświetlenie boczne zapewnia rowerzystom większą uwagę.

Lampka przednia Magicshine Allty400
Lampka przednia Magicshine Allty400
Światło antyodblaskowe

Soczewka przeciwodblaskowa wyrównuje górne światło, aby uniknąć światła, które przeszkadza w nadchodzącym ruchu drogowym. Zwiększa to bezpieczeństwo rowerzystów na drodze.

Moc przewyższająca rozmiar

ALLTY 400 jest wyposażona w akumulator o pojemności 900 mAh, który zapewnia dłuższy czas pracy i niezawodne działanie.

Lampka przednia Magicshine Allty400
Lampka przednia Magicshine Allty400
Gniazdo ładowania USB-C

Dzięki portowi USB-C do szybkiego ładowania, ALLTY 400 obsługuje ładowanie dużym prądem.

Łatwy do odczytania wskaźnik zasilania

Gdy urządzenie jest włączone, kontrolka przycisku zasilania wskaże poziom naładowania baterii. Gdy urządzenie jest wyłączone, naciśnij krótko przycisk zasilania, aby aktywować wskaźnik świetlny. (lampka wyłączy się automatycznie po 3 sekundach). ZIELONY: 21%-100%; CZERWONY: 11%-20%; CZERWONY MIGAJĄCY: 0%-10%.

Lampka przednia Magicshine Allty400
Lampka przednia Magicshine Allty400
WODOODPORNOŚĆ IPX7

Wodoszczelność ALLTY 400 jest zgodna z normą IPX7 IEC 60529, co oznacza, że ALLTY 400 można pozostawić w wodzie na głębokości do 1 m na 30 minut bez wpływu na wydajność produktu.

Wygodny mechanizm montażowy

Kompatybilny ze wszystkimi uchwytami Garmin typu quarter lock na kierownicę/kask/z przodu.

Lampka przednia Magicshine Allty400
Lampka przednia Magicshine Allty400
Metalowa obudowa i wysoka jakość

Obudowa wykonana w całości ze stopu aluminium zapewnia dłuższą żywotność.

Producent
Magicshine

Kalkulator rozmiaru roweru

Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.

Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.

Kalkulator umożliwia jedynie przybliżoną ocenę rozmiaru ramy. Nie opieraj na niej Twojej decyzji zakupowej. Aby dokładnie określić wymagany rozmiar, odwiedź nasz sklep.
Pomiar wzrostu

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.

Jak zmierzyć wzrost
Pomiar wewnętrznej długości nogi

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.

3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.

Jak zmierzyć przekrok

Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?

Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?

Kupując rower w bbike, zyskujesz czas, pieniądze i cieszysz się profesjonalnym wsparciem, niezależnie, czy na rowerze spędzasz życie, czy tydzień w roku.
Wybór typu roweru

Pomoc w wyborze rodzaju roweru

Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.

Profesjonalny dobór rozmiaru

W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting

Możliwość przetestowania roweru

Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne

Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting
Rower gotowy do jazdy

Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany

Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.

Opieka posprzedażowa

Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:

  • bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
  • preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
  • obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
  • pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka posprzedażowa
Opieka gwarancyjna

Opieka gwarancyjna

To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.

Profesjonalny serwis na miejscu

Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.

Profesjonalny serwis

O nas

Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.