Pompka ręczna LEZYNE GRIP DRIVE HV M ABS FLEX PRESTA/SCHREDER 90psi dł.długa 230mm srebrna
Kompaktowa i super wydajna szybkotłoczna pompka ręczna do rowerów z radełkowanym cylindrem zapewniającym doskonały chwyt podczas pompowania.
Kompaktowa i super wydajna szybkotłoczna pompka ręczna do rowerów z radełkowanym cylindrem zapewniającym doskonały chwyt podczas pompowania. Sprawdzona konstrukcja z nakładającą się rączką jest wykonana z aluminium obrabianego maszynowo, zapewniając doskonałą trwałość, minimalną wagę i styl. Zintegrowany elastyczny przewód pompki ABS Flex Hose jest kompatybilny z zaworami Presta i Shrader i znacznie poprawia pompowanie i ergonomię. Ta minipompka jest całkowicie odbudowywalna i wykonana z najlepszych dostępnych materiałów. Dzięki mocy pompowania do 90 PSI (6,2 BAR) Grip Drive HV jest doskonała do wszystkich wysokociśnieniowych opon rowerowych. W zestawie lekkie mocowanie do ramy wykonane z Composite Matrix.
SPECYFIKACJA:
Maksymalne ciśnienie: 90psi | 6.2 bar
Rozmiar: M
Długość: 231mm
Waga: 134g
TECHNOLOGIE:
ABS FLEX HOSE
Wężyk jest odwracalny, z jednej strony ma zakończenie Presta, z drugiej Schrader, łączy w sobie bezpieczny, gwintowany Lezyne Flex Hose z systemem odpowietrzania (ABS). Zapewnia on pompowanie w sposób bezpieczny i szczelny, który zapobiega uszkodzeniom podczas jego używania. Podczas korzystania z zaworu Presta, ABS pozwala na uwolnienie ciśnienia powietrza z przewodu, dzięki czemu można łatwo usunąć zawór, eliminując ryzyko odkręcenia gwintu. Podczas korzystania z zaworu Schrader, ABS pozwala na regulację ciśnienia w oponach.
ALUMINIUM CONSTRUCTION / Aluminiowa konstrukcja - Aluminium to lekki, wytrzymały materiał, używany do wykonania uchwytu, korpusu, tłoków i wielu innych elementów pompki.
CNC-MACHINED / Obróbka CNC - Pompka w całości wykonana jest z aluminium obrabianego CNC, co powoduje, że konstrukcja jest niezwykle precyzyjna i trwała.
COMPOSITE MATRIX - materiał kompozytowy Composite Matrix jest wzmocnionym materiałem o wysokiej wytrzymałości, używanym zamiast aluminium do produkcji elementów, w celu obniżenia kosztów produkcji.
THREADED VALVE OPERATION - Sposób połączenia naboju gazowego z zaworem jest prosty i skuteczny, polega na przekręceniu, a tym samym przebiciu naboju, który jest kompatybilny ze wszystkimi zaworami. Przekręcenie naboju w prawo powoduje jego przebicie, zamykjąc szczelnie zawór. Natomiast przekręcenie naboju w lewo otwiera zawór, uwalniając CO2.
Kalkulator rozmiaru roweru
Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.
Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.
Pomiar wzrostu
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.
Pomiar wewnętrznej długości nogi
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.
3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.
Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?
Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?
Pomoc w wyborze rodzaju roweru
Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.
Profesjonalny dobór rozmiaru
W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.
Możliwość przetestowania roweru
Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne
Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.
Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany
Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.
Opieka posprzedażowa
Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:
- bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
- preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
- obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
- pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka gwarancyjna
To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.
Profesjonalny serwis na miejscu
Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.
O nas
Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.