Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”)
  • Nowy

Crussis ONE Cross 7.8-M 2023

Drodzy Panowie, szukacie e-roweru do wygodnej jazdy i wszelkiego rodzaju wycieczek? Nie ograniczając się do profilu lub długości podróży? W takim razie crossowy rower elektryczny ONE-Cross 7.8 z centralnym silnikiem elektrycznym i mocnym akumulatorem jest właśnie dla Was. E-rower jest dostarczany bez błotników, oświetlenia, stojaka i bagażnika. Można je jednak łatwo kupić, a następnie zamontować na rowerze.

Rozmiar

Rozmiar Wzrost
M 18"

165 - 180 cm

L 20"

175 - 190 cm

Rozmiar ramy
  • M
  • L
Pojemność baterii
  • S - 630Wh (max 150km)
  • M - 720Wh (max 170km)
Nasza cena: 12 399,00 zł
Brutto

Kalkulator kredytowy

720 Wh / 630 Wh (S)

Bateria

170 km / 150 km (S)

Zasięg

80 Nm

Moment

1x9

Przełożenia

Baterie

Oznaczenie Pojemność i zasięg
ONE Cross 7.8-S

630Wh = do 150 km

ONE Cross 7.8-M

720Wh = do 170 km

Silnik

Kolorowy wyświetlacz

Na czytelnym, kolorowym wyświetlaczu LCD oprócz podstawowych informacji o stanie baterii i aktualnie używanym poziomie wspomagania wyświetlane są również inne dane związane z jazdą (prędkość, przebyta odległość itp.). Możesz więc zostawić swój komputer rowerowy w domu, nie będziesz już go potrzebował. Wyświetlacz wyposażony jest również w złącze USB umożliwiające ładowanie urządzeń mobilnych (telefon, nawigacja, oświetlenie itp.). Możesz także naładować swój sprzęt poza cywilizacją, co może być szczególnie przydatne podczas dłuższych wypraw.

BAFANG Max Drive (M400)

Silnik o mocy nominalnej 250W (maks. 500W), doskonale równoważy moment obrotowy i zużycie, co zawsze ma krytyczne znaczenie dla e-roweru. Przy zachowaniu niskiego zużycia, oferuje naprawdę wysoki moment obrotowy dochodzący do 80 Nm. Silnik elektryczny jest wyposażony w czujnik siły skrętnej pedałowania. Moc silnika jest regulowana przez jednostkę sterującą, która stale ocenia siłę pedałowania kierowcy. Mówiąc najprościej, wszystko działa tak, że im więcej mocy jedziesz podczas pedałowania, tym bardziej silnik Ci pomoże.

Widok 3D

  • Rama

    Alu 6061, rozmiary 15, 17, 19"

  • Amortyzator

    SUNTOUR NEX HLO DS 700c, skok 63 mm, blokada na kierownicy

  • Napęd

    SHIMANO Alivio RD-M3100-SGS, lub SRAM X5, 1x9

Szczegóły produktu

Płeć
Męski
Rama
Alu 6061
Materiał ramy
Aluminium
Rozmiar ramy
M, L
Amortyzator przedni
SUNTOUR NEX HLO DS 700c, skok 63 mm, blokada na kierownicy
Piasta przednia
CRUSSIS disc, 32D
Piasta tylna
CRUSSIS disc, 32D
Rozmiar koła
700
Obręcze
CRUSSIS 28", dwuścienne, kapslowane, 19mm
Opony
SCHWALBE Energizer Active Plus 28 x 2,00
Hamulce
SHIMANO BR-MT200, lub SRAM Level, hydrauliczne, rotor 180 / 160 mm
Korba
BAFANG, 44 T, 170 mm
Przerzutka tylna
SHIMANO Alivio RD-M3100-SGS, lub SRAM X5, 1x9
Manetki
SHIMANO Alivio SL-M3100, lub SRAM X5
Kaseta
SHIMANO CS-HG200-9, lub SRAM PG-920
Łańcuch
KMC X9
Wspornik siodła
CRUSSIS 30,4 / 350 mm
Siodło
Selle ROYAL
Kierownica
CRUSSIS Al, 700 mm
Mostek
CRUSSIS Al, 60 mm
Producent
Crussis
Rocznik
2023
Silnik
BAFANG MAX drive (M400), centralny, 250W (max 500W), 80 Nm
Bateria
SAMSUNG Li-Ion 36V / 720 Wh (20 Ah)
Moduł napędu
BAFANG LCD panel, 5 stopni wspomagania, kolorowy wyświetlacz

Zobacz także