• Wilier Rave SLR
  • Wilier Rave SLR
  • Wilier Rave SLR
  • Wilier Rave SLR
Wilier Rave SLR
  • -2 500,00 zł
  • Nowy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.

EXPECT THE UNEXPECTED

Wyścigowy gravel lub szosa, zleży co wybierzesz - w jednym rowerze. Oczekuj nieoczekiwanego zadowolenia :D

Kolor
Rozmiar ramy
Wyszarzone rozmiary są dostępne na zamówienie.
27 999,00 zł
25 499,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni: 25 499,00 zł

1-2 dni
Ostatnie sztuki w magazynie

Expect the unexpected

Podróżowanie nowymi drogami to nie tylko postawa. Może również stać się celem dla kogoś, kto produkuje rowery od 1906 roku. Dzięki Rave SLR postawiliśmy sobie za cel osiągnięcie nowych horyzontów, tworząc produkt o dwóch oddzielnych duszach, idealny do jazdy po szutrze, ale z wyścigową duszą, która pozwala używać go także do asfaltowej rywalizacji.

Wilier Rave SLR
Konfiguracja Gravel

Wersję gravel Rave SLR można wyposażyć w wysokiej klasy akcesoria gravelowe (Campagnolo Ekar, Shimano GRX lub Force AXS XPLR) z oponami do 42 mm.

Wyścigi, wysoka wydajność

Wydajność zawsze była naszą fiksacją. Nie inaczej jest z genezą Rave SLR. Jeśli przełożymy osiągi na konkretne aspekty, chodzi o ramę, która jest lekka, responsywna (sztywna tam, gdzie to konieczne) i ma wyścigową geometrię.

Wilier Rave SLR
Wilier Rave SLR
Lekki

Aby stworzyć lekką ramę, użyliśmy tego samego rodzaju włókien karbonowych, którą można znaleźć w Filante SLR i Wilier 0 SLR. Efekt to uniwersalny rower o wyczynowych parametrach, lekki, responsywny i szybki.

Responsywność

Aby stworzyć elastyczną ramę, wykorzystaliśmy całe doświadczenie zdobyte podczas stosowania technopolimerów, mieszając węgiel ze specjalnymi włóknami lepkosprężystymi, takimi jak polimery ciekłokrystaliczne. Technologie konstrukcyjne zapożyczone z tych zastosowanych w Filante SLR i Wilier 0 SLR, produktach, które oferują doskonałą jakość jazdy docenianą przez najbardziej wymagających profesjonalnych jeźdźców.

Najwyższej klasy responsywna rama Wilier SLR
Wilier Rave SLR
Zintegrowany kokpit

Oprócz lekkości, kierownice 0-Bar i J-Bar monocoque dostępne w Rave SLR mieszczą linki hamulca i przerzutek kierując je dalej, do ramy. Kombinacja kierownicy i mostka ma zwartą konstrukcję, z falistymi i zaokrąglonymi liniami, aby zagwarantować najlepszy możliwy ergonomiczny chwyt i zapewnić Rave SLR elegancję wysokiej klasy produktów Wilier Triestina.

Dystanse mostka

Łatwe w montażu podkładki dystansowe między główką ramy a kierownicą wykonane są z materiału kompozytowego o wysokiej sztywności, ze specjalnym wgłębieniem do prowadzenia kabli. Składają się z dwóch części do szybkiego montażu i demontażu, bez ingerencji w biegnące od kierownicy do ramy przewody.

Zaawansowane wewnętrzne prowadzenie kabli w Wilier Rave SLR

Geometria Rave SLR

XS S M L XL XXL
C/C (cm) 43.2 46.2 48.2 50.2 52.2 54.2
L (cm) 51 52.7 54.5 56.1 57.9 59.7
H (cm) 45 48 50 52 54 56
A (°) 75 74.5 74 73.5 73 72.5
L1 (cm) 42.1 42.2 42.3 42.3 42.5 42.7
H1 (cm) 9.8 11.8 13.4 15.4 17.2 18.9
A1 (°) 70 70 71 71 71.5 72
Reach (mm) 370 377 384 391 398 405
Stack (mm) 513 532 551 570 589 608
Wheelbase (mm) 997 1012 1017 1031 1041 1051
Geometria Wilier Rave SLR

Popraw swoją pozycję za kierownicą dzięki accu-fit

Accu Fit w rowerze Wilier Rave SL

Prawidłowe ułożenie w siodełku to jedna z najważniejszych kwestii dla rowerzystów, zwłaszcza dla zawodników i kolarzy długodystansowych. Podczas gdy w przypadku rowerów stalowych stosunkowo łatwo było zmierzyć długość rur, w miarę upływu lat i wprowadzenia pochyłych rur górnych, definiowanie pomiarów stawało się coraz bardziej złożone. Tak więc, oprócz klasycznych wartości wysokości, długości i kątów, bierzemy teraz pod uwagę dane dotyczące zasięgu i stosu oraz poziome i pionowe wartości odległości między środkiem suportu a środkiem górnej części główki ramy.

Ale nowoczesne rowery sprawiły, że pomiar jest jeszcze bardziej złożony, ponieważ są to kompletne i złożone systemy oparte na połączeniu ramy, podkładek dystansowych kierownicy i kierownicy typu monocoque. Kupując rower, ważne jest, aby znać rozmiar każdego elementu roweru w oparciu o rozmiar i kształt ciała. Jako producenci ram i kierownic typu monocoque dodaliśmy nową wartość do pomiaru ramy, która łączy długość główki ramy i wymiary kierownicy monocoque.

Ta współrzędna, zwana ACCU-FIT, określa odległość między środkiem suportu a środkiem kierownicy. Oczywiste jest, że dla każdego modelu istnieje tyle współrzędnych, ile rozmiarów ramy pomnożonych przez liczbę rozmiarów kierownicy i konfigurację podkładek dystansowych.

Wersje osprzętowe

Code Drivetrain Model Wheelset Price
E317 KIT TELAIO RAVE SLR + J-BAR - 5.000,00 €
Frame: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
Fork: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
H-Bar: J-BAR / 0-BAR
H-Bar weight: 390 g +/- 5%
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Frame weight: 950 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
E217KD6 CAMPAGNOLO EKAR WILIER TRIESTINA SLR36GRV 8.000,00 €
Frame: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
Fork: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
H-Bar: J-BAR INTEGRATED CARBON
H-Bar weight: 390 g +/- 5%
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: CAMPAGNOLO ERGOPOWER EKAR 1x13
Brakes: CAMPAGNOLO EKAR
Rotors: CAMPAGNOLO AFS 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: CAMPAGNOLO EKAR 1x13 RD21-EK13
Crankset: CAMPAGNOLO EKAR 38T FC21-EK13
Bottom bracket: CAMPAGNOLO BB86 PRESSFIT
Cassette: CAMPAGNOLO EKAR 13S 9-42T CS21-EK1392
Chain: CAMPAGNOLO EKAR CN21-EK13
Tyres: PIRELLI CINTURATO GRAVEL H 700X40 TLR
Saddle: PROLOGO DIMENSION AGX
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Weight: 8,65 Kg. +/- 5%
Frame weight: 950 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
E217WD6 SHIMANO GRX DI2 2X11 WILIER TRIESTINA SLR36GRV 8.400,00 €
Frame: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
Fork: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
H-Bar: J-BAR INTEGRATED CARBON
H-Bar weight: 390 g +/- 5%
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SHIMANO GRX Di2 ST-RX815
Brakes: SHIMANO GRX BR-RX810
Rotors: SHIMANO CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 160 mm
Front derailleur: SHIMANO GRX Di2 FD-RX815-F
Rear derailleur: SHIMANO GRX Di2 RD-RX815
Crankset: SHIMANO GRX FC-RX600-11 46-30T
Bottom bracket: SHIMANO PRESSFIT BBRS500PB
Cassette: SHIMANO CS-HG700-11 11-34T
Chain: SHIMANO GRX CN-HG701-11 114 LINK
Tyres: PIRELLI CINTURATO GRAVEL H 700X40 TLR
Saddle: PROLOGO DIMENSION AGX
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Weight: 8,30 Kg. +/- 5%
Frame weight: 950 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
E417FL6 SRAM FORCE D2 XPLR AXS WILIER TRIESTINA SLR36GRV 8.400,00 €
Frame: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
Fork: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
H-Bar: J-BAR INTEGRATED CARBON
H-Bar weight: 390 g +/- 5%
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SRAM FORCE D2 ETAP AXS
Brakes: SRAM FORCE D2 ETAP AXS
Rotors: SRAM CENTERLOCK PACELINE ROUNDED 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: SRAM FORCE XPLR ETAP AXS D2 MAX 44T
Crankset: SRAM FORCE D2 DUB GLS DM 40T
Bottom bracket: SRAM DUB PRESSFIT BB-DUB-PF-A1
Cassette: SRAM XG 1251 D2 XPLR 10-44T
Chain: SRAM FORCE D2 12S 114 LINK
Tyres: PIRELLI CINTURATO GRAVEL H 700X40 TLR
Saddle: PROLOGO DIMENSION AGX
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Frame weight: 950 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
Rama
RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + CRYSTAL LIQUID POLYMER
Materiał ramy
Karbon
Rozmiar ramy
XS, S, M, L, XL, XXL
Widelec
RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + CRYSTAL LIQUID POLYMER
Wheelset
MICHE GRAFF ALU
Opony
VITTORIA TERRENO DRY FOLDING 700X38
Hamulce
SRAM RIVAL ETAP AXS
Korba
SRAM RIVAL 1 D1 DUB WIDE 40T
Przerzutka tylna
SRAM RIVAL XPLR ETAP AXS D1 MAX 44T
Manetki
SRAM RIVAL ETAP AXS
Kaseta
SRAM XG 1251 D1 XPLR 10-44T
Łańcuch
SRAM RIVAL D1 12S 114 LINK
Wspornik siodła
RAVE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Siodło
PROLOGO DIMENSION AGX
Kierownica
J-BAR INTEGRATED CARBON
Mostek
J-BAR INTEGRATED CARBON
Producent
Wilier Triestina
Rocznik
2024

Kalkulator rozmiaru roweru

Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.

Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.

Kalkulator umożliwia jedynie przybliżoną ocenę rozmiaru ramy. Nie opieraj na niej Twojej decyzji zakupowej. Aby dokładnie określić wymagany rozmiar, odwiedź nasz sklep.
Pomiar wzrostu

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.

Jak zmierzyć wzrost
Pomiar wewnętrznej długości nogi

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.

3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.

Jak zmierzyć przekrok

Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?

Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?

Kupując rower w bbike, zyskujesz czas, pieniądze i cieszysz się profesjonalnym wsparciem, niezależnie, czy na rowerze spędzasz życie, czy tydzień w roku.
Wybór typu roweru

Pomoc w wyborze rodzaju roweru

Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.

Profesjonalny dobór rozmiaru

W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting

Możliwość przetestowania roweru

Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne

Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting
Rower gotowy do jazdy

Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany

Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.

Opieka posprzedażowa

Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:

  • bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
  • preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
  • obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
  • pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka posprzedażowa
Opieka gwarancyjna

Opieka gwarancyjna

To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.

Profesjonalny serwis na miejscu

Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.

Profesjonalny serwis

O nas

Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.