- -7 000,00 zł
- Nowy
Wilier Rave SLR
EXPECT THE UNEXPECTED
Wyścigowy gravel lub szosa, zleży co wybierzesz - w jednym rowerze. Oczekuj nieoczekiwanego zadowolenia :D
Expect the unexpected
Podróżowanie nowymi drogami to nie tylko postawa. Może również stać się celem dla kogoś, kto produkuje rowery od 1906 roku. Dzięki Rave SLR postawiliśmy sobie za cel osiągnięcie nowych horyzontów, tworząc produkt o dwóch oddzielnych duszach, idealny do jazdy po szutrze, ale z wyścigową duszą, która pozwala używać go także do asfaltowej rywalizacji.
Konfiguracja Gravel
Wersję gravel Rave SLR można wyposażyć w wysokiej klasy akcesoria gravelowe (Campagnolo Ekar, Shimano GRX lub Force AXS XPLR) z oponami do 42 mm.
Wyścigi, wysoka wydajność
Wydajność zawsze była naszą fiksacją. Nie inaczej jest z genezą Rave SLR. Jeśli przełożymy osiągi na konkretne aspekty, chodzi o ramę, która jest lekka, responsywna (sztywna tam, gdzie to konieczne) i ma wyścigową geometrię.
Lekki
Aby stworzyć lekką ramę, użyliśmy tego samego rodzaju włókien karbonowych, którą można znaleźć w Filante SLR i Wilier 0 SLR. Efekt to uniwersalny rower o wyczynowych parametrach, lekki, responsywny i szybki.
Responsywność
Aby stworzyć elastyczną ramę, wykorzystaliśmy całe doświadczenie zdobyte podczas stosowania technopolimerów, mieszając węgiel ze specjalnymi włóknami lepkosprężystymi, takimi jak polimery ciekłokrystaliczne. Technologie konstrukcyjne zapożyczone z tych zastosowanych w Filante SLR i Wilier 0 SLR, produktach, które oferują doskonałą jakość jazdy docenianą przez najbardziej wymagających profesjonalnych jeźdźców.
Zintegrowany kokpit
Oprócz lekkości, kierownice 0-Bar i J-Bar monocoque dostępne w Rave SLR mieszczą linki hamulca i przerzutek kierując je dalej, do ramy. Kombinacja kierownicy i mostka ma zwartą konstrukcję, z falistymi i zaokrąglonymi liniami, aby zagwarantować najlepszy możliwy ergonomiczny chwyt i zapewnić Rave SLR elegancję wysokiej klasy produktów Wilier Triestina.
Dystanse mostka
Łatwe w montażu podkładki dystansowe między główką ramy a kierownicą wykonane są z materiału kompozytowego o wysokiej sztywności, ze specjalnym wgłębieniem do prowadzenia kabli. Składają się z dwóch części do szybkiego montażu i demontażu, bez ingerencji w biegnące od kierownicy do ramy przewody.
Geometria Rave SLR
XS | S | M | L | XL | XXL | |
---|---|---|---|---|---|---|
C/C (cm) | 43.2 | 46.2 | 48.2 | 50.2 | 52.2 | 54.2 |
L (cm) | 51 | 52.7 | 54.5 | 56.1 | 57.9 | 59.7 |
H (cm) | 45 | 48 | 50 | 52 | 54 | 56 |
A (°) | 75 | 74.5 | 74 | 73.5 | 73 | 72.5 |
L1 (cm) | 42.1 | 42.2 | 42.3 | 42.3 | 42.5 | 42.7 |
H1 (cm) | 9.8 | 11.8 | 13.4 | 15.4 | 17.2 | 18.9 |
A1 (°) | 70 | 70 | 71 | 71 | 71.5 | 72 |
Reach (mm) | 370 | 377 | 384 | 391 | 398 | 405 |
Stack (mm) | 513 | 532 | 551 | 570 | 589 | 608 |
Wheelbase (mm) | 997 | 1012 | 1017 | 1031 | 1041 | 1051 |
Popraw swoją pozycję za kierownicą dzięki accu-fit
Prawidłowe ułożenie w siodełku to jedna z najważniejszych kwestii dla rowerzystów, zwłaszcza dla zawodników i kolarzy długodystansowych. Podczas gdy w przypadku rowerów stalowych stosunkowo łatwo było zmierzyć długość rur, w miarę upływu lat i wprowadzenia pochyłych rur górnych, definiowanie pomiarów stawało się coraz bardziej złożone. Tak więc, oprócz klasycznych wartości wysokości, długości i kątów, bierzemy teraz pod uwagę dane dotyczące zasięgu i stosu oraz poziome i pionowe wartości odległości między środkiem suportu a środkiem górnej części główki ramy.
Ale nowoczesne rowery sprawiły, że pomiar jest jeszcze bardziej złożony, ponieważ są to kompletne i złożone systemy oparte na połączeniu ramy, podkładek dystansowych kierownicy i kierownicy typu monocoque. Kupując rower, ważne jest, aby znać rozmiar każdego elementu roweru w oparciu o rozmiar i kształt ciała. Jako producenci ram i kierownic typu monocoque dodaliśmy nową wartość do pomiaru ramy, która łączy długość główki ramy i wymiary kierownicy monocoque.
Ta współrzędna, zwana ACCU-FIT, określa odległość między środkiem suportu a środkiem kierownicy. Oczywiste jest, że dla każdego modelu istnieje tyle współrzędnych, ile rozmiarów ramy pomnożonych przez liczbę rozmiarów kierownicy i konfigurację podkładek dystansowych.
Wersje osprzętowe
Code | Drivetrain Model | Wheelset | Price | |
---|---|---|---|---|
E317 | KIT TELAIO RAVE SLR + J-BAR | - | 5.000,00 € | |
Frame: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
Fork: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
H-Bar: J-BAR / 0-BAR
H-Bar weight: 390 g +/- 5%
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Frame weight: 950 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
|
||||
E217KD6 | CAMPAGNOLO EKAR | WILIER TRIESTINA SLR36GRV | 8.000,00 € | |
Frame: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
Fork: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
H-Bar: J-BAR INTEGRATED CARBON
H-Bar weight: 390 g +/- 5%
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: CAMPAGNOLO ERGOPOWER EKAR 1x13
Brakes: CAMPAGNOLO EKAR
Rotors: CAMPAGNOLO AFS 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: CAMPAGNOLO EKAR 1x13 RD21-EK13
Crankset: CAMPAGNOLO EKAR 38T FC21-EK13
Bottom bracket: CAMPAGNOLO BB86 PRESSFIT
Cassette: CAMPAGNOLO EKAR 13S 9-42T CS21-EK1392
Chain: CAMPAGNOLO EKAR CN21-EK13
Tyres: PIRELLI CINTURATO GRAVEL H 700X40 TLR
Saddle: PROLOGO DIMENSION AGX
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Weight: 8,65 Kg. +/- 5%
Frame weight: 950 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
|
||||
E217WD6 | SHIMANO GRX DI2 2X11 | WILIER TRIESTINA SLR36GRV | 8.400,00 € | |
Frame: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
Fork: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
H-Bar: J-BAR INTEGRATED CARBON
H-Bar weight: 390 g +/- 5%
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SHIMANO GRX Di2 ST-RX815
Brakes: SHIMANO GRX BR-RX810
Rotors: SHIMANO CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 160 mm
Front derailleur: SHIMANO GRX Di2 FD-RX815-F
Rear derailleur: SHIMANO GRX Di2 RD-RX815
Crankset: SHIMANO GRX FC-RX600-11 46-30T
Bottom bracket: SHIMANO PRESSFIT BBRS500PB
Cassette: SHIMANO CS-HG700-11 11-34T
Chain: SHIMANO GRX CN-HG701-11 114 LINK
Tyres: PIRELLI CINTURATO GRAVEL H 700X40 TLR
Saddle: PROLOGO DIMENSION AGX
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Weight: 8,30 Kg. +/- 5%
Frame weight: 950 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
|
||||
E417FL6 | SRAM FORCE D2 XPLR AXS | WILIER TRIESTINA SLR36GRV | 8.400,00 € | |
Frame: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
Fork: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
H-Bar: J-BAR INTEGRATED CARBON
H-Bar weight: 390 g +/- 5%
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SRAM FORCE D2 ETAP AXS
Brakes: SRAM FORCE D2 ETAP AXS
Rotors: SRAM CENTERLOCK PACELINE ROUNDED 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: SRAM FORCE XPLR ETAP AXS D2 MAX 44T
Crankset: SRAM FORCE D2 DUB GLS DM 40T
Bottom bracket: SRAM DUB PRESSFIT BB-DUB-PF-A1
Cassette: SRAM XG 1251 D2 XPLR 10-44T
Chain: SRAM FORCE D2 12S 114 LINK
Tyres: PIRELLI CINTURATO GRAVEL H 700X40 TLR
Saddle: PROLOGO DIMENSION AGX
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Frame weight: 950 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
|
- Rama
- RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + CRYSTAL LIQUID POLYMER
- Materiał ramy
- Karbon
- Rozmiar ramy
- XS, S, M, L, XL, XXL
- Widelec
- RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + CRYSTAL LIQUID POLYMER
- Wheelset
- MICHE GRAFF ALU
- Opony
- VITTORIA TERRENO DRY FOLDING 700X38
- Hamulce
- SRAM RIVAL ETAP AXS
- Korba
- SRAM RIVAL 1 D1 DUB WIDE 40T
- Przerzutka tylna
- SRAM RIVAL XPLR ETAP AXS D1 MAX 44T
- Manetki
- SRAM RIVAL ETAP AXS
- Kaseta
- SRAM XG 1251 D1 XPLR 10-44T
- Łańcuch
- SRAM RIVAL D1 12S 114 LINK
- Wspornik siodła
- RAVE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
- Siodło
- PROLOGO DIMENSION AGX
- Kierownica
- J-BAR INTEGRATED CARBON
- Mostek
- J-BAR INTEGRATED CARBON
- Producent
- Wilier Triestina
- Rocznik
- 2024
Kalkulator rozmiaru roweru
Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.
Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.
Pomiar wzrostu
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.
Pomiar wewnętrznej długości nogi
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.
3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.
Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?
Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?
Pomoc w wyborze rodzaju roweru
Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.
Profesjonalny dobór rozmiaru
W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.
Możliwość przetestowania roweru
Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne
Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.
Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany
Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.
Opieka posprzedażowa
Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:
- bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
- preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
- obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
- pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka gwarancyjna
To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.
Profesjonalny serwis na miejscu
Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.
O nas
Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.