- -5 000,00 zł
- Nowy
Wilier Rave SL
Od drogi gruntowej po asfalt: gotowy na każdą przygodę
Wilier Rave SL, niech się dzieje
Rave SL to nasz drugi krok w kierunku nowych horyzontów. Źródło współdzielone z projektem Rave SLR. Geometria wyścigowa łączy się w jednym rowerze wyposażonym w dwie dusze: szosową i szutrową. Zachowaliśmy naszą wizję w stanie nienaruszonym. Pozwoliliśmy, aby płynęła każda myśl, każda uwaga. Skoncentrowaliśmy się na szczegółach technicznych, mając na uwadze tylko jeden cel: skupienie się na rowerzystach, którzy uwielbiają jeździć w każdym terenie tylko na jednym rowerze, nie traktując siebie zbyt poważnie.
Geometria i konstrukcja wywodzą się z platformy SLR i łączą się z nowym materiałem. Rama z włókna węglowego ma inne wykończenie, jednak forma pozostaje taka sama. Rave SL waży zaledwie 140 g więcej niż topowy Rave SLR.
Skalowalna technologia w połączeniu z umiejętnym wykonaniem włókna węglowego odtwarza filozofię SL firmy Wilier, stając się wspólnym mianownikiem dla Rave SL, Filante SL i 0 SL.
Od drogi gruntowej po asfalt: gotowy na każdą przygodę
Rave SL to uniwersalny rower, który nie boi się rywalizacji. Szosa czy szutr, to nie ma znaczenia. Prześwity na opony umożliwiają montaż opon o maksymalnym przekroju 42 mm (700x42c).
Inteligentna integracja
Brak widocznych kabli. Aluminiowa aerodynamiczna kierownica i mostek w pełni zachowują klimat gamy produktów Rave. Wybór techniczny, który umożliwia ograniczenie ceny bez uszczerbku dla wydajności i możliwość łatwej personalizacji konfiguracji.
Estetyka
Rave SL nawiązuje do wyścigowej geometrii swojej starszej siostry, SLR. Sześć dostępnych rozmiarów ramek: XS, S, M, L, XL, XXL. Dwa dostępne kolory zostały zaprojektowane tak, aby odzwierciedlały zarówno ustawienia szosowe, jak i szutrowe, z piaskowymi odcieniami przypominającymi jazdę w terenie.
Filozofia SL
Oprócz poszerzenia asortymentu produktów, intencją każdego roweru z serii SL jest zapewnienie najlepszego stosunku jakości do ceny i wydajności. Zastosowanie mniej ekstremalnych technologii i konfiguracji ma na celu zachowanie ogólnej jakości każdego produktu. Czy nam się udało? Ty bądź sędzią.
Geometria Rave SL
XS | S | M | L | XL | XXL | |
---|---|---|---|---|---|---|
C/C (cm) | 43.2 | 46.2 | 48.2 | 50.2 | 52.2 | 54.2 |
L (cm) | 51 | 52.7 | 54.5 | 56.1 | 57.9 | 59.7 |
H (cm) | 45 | 48 | 50 | 52 | 54 | 56 |
A (°) | 75 | 74.5 | 74 | 73.5 | 73 | 72.5 |
L1 (cm) | 42.1 | 42.2 | 42.3 | 42.3 | 42.5 | 42.7 |
H1 (cm) | 9.8 | 11.8 | 13.4 | 15.4 | 17.2 | 18.9 |
A1 (°) | 70 | 70 | 71 | 71 | 71.5 | 72 |
Reach (mm) | 370 | 377 | 384 | 391 | 398 | 405 |
Stack (mm) | 513 | 532 | 551 | 570 | 589 | 608 |
Wheelbase (mm) | 997 | 1012 | 1017 | 1031 | 1041 | 1051 |
Popraw swoją pozycję za kierownicą dzięki accu-fit
Prawidłowe ułożenie w siodełku to jedna z najważniejszych kwestii dla rowerzystów, zwłaszcza dla zawodników i kolarzy długodystansowych. Podczas gdy w przypadku rowerów stalowych stosunkowo łatwo było zmierzyć długość rur, w miarę upływu lat i wprowadzenia pochyłych rur górnych, definiowanie pomiarów stawało się coraz bardziej złożone. Tak więc, oprócz klasycznych wartości wysokości, długości i kątów, bierzemy teraz pod uwagę dane dotyczące zasięgu i stosu oraz poziome i pionowe wartości odległości między środkiem suportu a środkiem górnej części główki ramy.
Ale nowoczesne rowery sprawiły, że pomiar jest jeszcze bardziej złożony, ponieważ są to kompletne i złożone systemy oparte na połączeniu ramy, podkładek dystansowych kierownicy i kierownicy typu monocoque. Kupując rower, ważne jest, aby znać rozmiar każdego elementu roweru w oparciu o rozmiar i kształt ciała. Jako producenci ram i kierownic typu monocoque dodaliśmy nową wartość do pomiaru ramy, która łączy długość główki ramy i wymiary kierownicy monocoque.
Ta współrzędna, zwana ACCU-FIT, określa odległość między środkiem suportu a środkiem kierownicy. Oczywiste jest, że dla każdego modelu istnieje tyle współrzędnych, ile rozmiarów ramy pomnożonych przez liczbę rozmiarów kierownicy i konfigurację podkładek dystansowych.
Wersje osprzętowe
Code | Drivetrain Model | Wheelset | Price | |
---|---|---|---|---|
E434GMD | SHIMANO GRX 1X12 | MICHE GRAFF XL | 4.200,00 € | |
Frame: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
Fork: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
H-Bar: RITCHEY H-BAR ROAD CMP ERGOMAX
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SHIMANO GRX 1X12 RX-6100
Brakes: SHIMANO GRX BR-RX600
Rotors: SHIMANO CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: SHIMANO GRX RD-RX822 GS
Crankset: SHIMANO GRX FC-RX610-1 40T
Bottom bracket: SHIMANO BB-RS500-PB R+L PRESS FIT
Cassette: SHIMANO CS-M7100-12 10-45T
Chain: SHIMANO DEORE CN-M6100 12S
Tyres: VITTORIA TERRENO DRY FOLDING 700X40
Saddle: PROLOGO DIMENSION AGX
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Frame weight: 1090 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
|
||||
E434GMN | SHIMANO GRX 1X12 | WILIER NDR38KC | 4.800,00 € | |
Frame: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
Fork: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
H-Bar: RITCHEY H-BAR ROAD CMP ERGOMAX
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SHIMANO GRX 1X12 RX-6100
Brakes: SHIMANO GRX BR-RX600
Rotors: SHIMANO CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: SHIMANO GRX RD-RX822 GS
Crankset: SHIMANO GRX FC-RX610-1 40T
Bottom bracket: SHIMANO BB-RS500-PB R+L PRESS FIT
Cassette: SHIMANO CS-M7100-12 10-45T
Chain: SHIMANO DEORE CN-M6100 12S
Tyres: VITTORIA TERRENO DRY FOLDING 700X40
Saddle: PROLOGO DIMENSION AGX
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Frame weight: 1090 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
|
||||
E434VXD | SRAM RIVAL XPLR AXS | MICHE GRAFF XL | 4.900,00 € | |
Frame: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
Fork: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
H-Bar: RITCHEY H-BAR ROAD CMP ERGOMAX
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SRAM RIVAL ETAP AXS
Brakes: SRAM RIVAL ETAP AXS
Rotors: SRAM CENTERLOCK PACELINE ROUNDED 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: SRAM RIVAL XPLR ETAP AXS D1 MAX 44T
Crankset: SRAM RIVAL 1 D1 DUB WIDE 40T
Bottom bracket: SRAM DUB PRESSFIT 86,5 MM ROAD
Cassette: SRAM XG 1251 D1 XPLR 10-44T
Chain: SRAM RIVAL D1 12S 114 LINK
Tyres: VITTORIA TERRENO DRY FOLDING 700X40
Saddle: PROLOGO DIMENSION AGX
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Frame weight: 1090 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
|
||||
E4345IS | SHIMANO 105 Di2 | MICHE SYNTIUM AERO | 5.100,00 € | |
Frame: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
Fork: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
H-Bar: BARRA S
H-Bar weight: 320 g +/- 5%
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SHIMANO 105 DI2 12S ST-R7170
Brakes: SHIMANO 105 BR-R7170
Rotors: SHIMANO 105 CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 140 mm
Front derailleur: SHIMANO 105 DI2 FD-R7150
Rear derailleur: SHIMANO 105 DI2 12S RD-R7150
Crankset: SHIMANO 105 FC-R7100 50-34T
Bottom bracket: SHIMANO PRESSFIT BB-RS500-PB
Cassette: SHIMANO 105 12S CS-R7100 11-34T
Chain: SHIMANO CN-M7100 12S
Tyres: VITTORIA RUBINO 700X28
Saddle: SAN MARCO SHORTFIT STARTUP
Seatpost: FILANTE SLR CARBON WILIER CUSTOM MADE -15 mm / 0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Frame weight: 1090 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
|
||||
E434KDD | CAMPAGNOLO EKAR | MICHE GRAFF XL | 5.200,00 € | |
Frame: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
Fork: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
H-Bar: RITCHEY H-BAR ROAD CMP ERGOMAX
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: CAMPAGNOLO ERGOPOWER EKAR 1x13
Brakes: CAMPAGNOLO EKAR
Rotors: CAMPAGNOLO AFS 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: CAMPAGNOLO EKAR 1x13 RD21-EK13
Crankset: CAMPAGNOLO EKAR 38T FC21-EK13
Bottom bracket: CAMPAGNOLO BB86 PRESSFIT
Cassette: CAMPAGNOLO EKAR 13S 9-42T CS21-EK1392
Chain: CAMPAGNOLO EKAR CN21-EK13
Tyres: VITTORIA TERRENO DRY FOLDING 700X40
Saddle: PROLOGO DIMENSION AGX
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Weight: 8,65 Kg. +/- 5%
Frame weight: 1090 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
|
||||
E434FLD | SRAM FORCE D2 XPLR AXS | MICHE GRAFF XL | 5.600,00 € | |
Frame: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
Fork: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
H-Bar: RITCHEY H-BAR ROAD CMP ERGOMAX
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SRAM FORCE D2 ETAP AXS
Brakes: SRAM FORCE D2 ETAP AXS
Rotors: SRAM CENTERLOCK PACELINE ROUNDED 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: SRAM FORCE XPLR ETAP AXS D2 MAX 44T
Crankset: SRAM FORCE D2 DUB GLS DM 40T
Bottom bracket: SRAM DUB PRESSFIT BB-DUB-PF-A1
Cassette: SRAM XG 1251 D2 XPLR 10-44T
Chain: SRAM FORCE D2 12S 114 LINK
Tyres: VITTORIA TERRENO DRY FOLDING 700X40
Saddle: PROLOGO DIMENSION AGX
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Frame weight: 1090 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
|
||||
E434VXN | SRAM RIVAL XPLR AXS | WILIER NDR38KC | 5.600,00 € | |
Frame: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
Fork: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
H-Bar: RITCHEY H-BAR ROAD CMP ERGOMAX
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SRAM RIVAL ETAP AXS
Brakes: SRAM RIVAL ETAP AXS
Rotors: SRAM CENTERLOCK PACELINE ROUNDED 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: SRAM RIVAL XPLR ETAP AXS D1 MAX 44T
Crankset: SRAM RIVAL 1 D1 DUB WIDE 40T
Bottom bracket: SRAM DUB PRESSFIT 86,5 MM ROAD
Cassette: SRAM XG 1251 D1 XPLR 10-44T
Chain: SRAM RIVAL D1 12S 114 LINK
Tyres: VITTORIA TERRENO DRY FOLDING 700X40
Saddle: PROLOGO DIMENSION AGX
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Frame weight: 1090 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
|
||||
E434KDN | CAMPAGNOLO EKAR | WILIER NDR38KC | 5.800,00 € | |
Frame: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
Fork: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
H-Bar: RITCHEY H-BAR ROAD CMP ERGOMAX
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: CAMPAGNOLO ERGOPOWER EKAR 1x13
Brakes: CAMPAGNOLO EKAR
Rotors: CAMPAGNOLO AFS 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: CAMPAGNOLO EKAR 1x13 RD21-EK13
Crankset: CAMPAGNOLO EKAR 38T FC21-EK13
Bottom bracket: CAMPAGNOLO BB86 PRESSFIT
Cassette: CAMPAGNOLO EKAR 13S 9-42T CS21-EK1392
Chain: CAMPAGNOLO EKAR CN21-EK13
Tyres: VITTORIA TERRENO DRY FOLDING 700X40
Saddle: PROLOGO DIMENSION AGX
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Weight: 8,65 Kg. +/- 5%
Frame weight: 1090 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
|
||||
E4345IN | SHIMANO 105 Di2 | WILIER NDR38KC | 5.900,00 € | |
Frame: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
Fork: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
H-Bar: BARRA S
H-Bar weight: 320 g +/- 5%
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SHIMANO 105 DI2 12S ST-R7170
Brakes: SHIMANO 105 BR-R7170
Rotors: SHIMANO 105 CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 140 mm
Front derailleur: SHIMANO 105 DI2 FD-R7150
Rear derailleur: SHIMANO 105 DI2 12S RD-R7150
Crankset: SHIMANO 105 FC-R7100 50-34T
Bottom bracket: SHIMANO PRESSFIT BB-RS500-PB
Cassette: SHIMANO 105 12S CS-R7100 11-34T
Chain: SHIMANO CN-M7100 12S
Tyres: VITTORIA RUBINO 700X28
Saddle: SAN MARCO SHORTFIT STARTUP
Seatpost: FILANTE SLR CARBON WILIER CUSTOM MADE -15 mm / 0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Frame weight: 1090 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
|
||||
E434FLN | SRAM FORCE D2 XPLR AXS | WILIER NDR38KC | 6.200,00 € | |
Frame: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
Fork: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
H-Bar: RITCHEY H-BAR ROAD CMP ERGOMAX
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SRAM FORCE D2 ETAP AXS
Brakes: SRAM FORCE D2 ETAP AXS
Rotors: SRAM CENTERLOCK PACELINE ROUNDED 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: SRAM FORCE XPLR ETAP AXS D2 MAX 44T
Crankset: SRAM FORCE D2 DUB GLS DM 40T
Bottom bracket: SRAM DUB PRESSFIT BB-DUB-PF-A1
Cassette: SRAM XG 1251 D2 XPLR 10-44T
Chain: SRAM FORCE D2 12S 114 LINK
Tyres: VITTORIA TERRENO DRY FOLDING 700X40
Saddle: PROLOGO DIMENSION AGX
Seatpost: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Frame weight: 1090 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
|
||||
E434LDN | SHIMANO ULTEGRA Di2 R8170 | WILIER NDR38KC | 7.000,00 € | |
Frame: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
Fork: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
H-Bar: BARRA S
H-Bar weight: 320 g +/- 5%
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SHIMANO ULTEGRA ST-R8170 Di2
Brakes: SHIMANO ULTEGRA BR-R8170
Rotors: SHIMANO ULTEGRA RT-MT800 CENTER LOCK 160 mm / 140 mm
Front derailleur: SHIMANO ULTEGRA FD-R8150 Di2
Rear derailleur: SHIMANO ULTEGRA RD-R8150 Di2
Crankset: SHIMANO ULTEGRA FC-R8100
Bottom bracket: SHIMANO ULTEGRA PRESS FIT SM-BB72
Cassette: SHIMANO ULTEGRA CS-R8100 12S
Chain: SHIMANO ULTEGRA CN-M8100 12
Tyres: VITTORIA RUBINO 700X28
Saddle: SAN MARCO SHORTFIT STARTUP
Seatpost: FILANTE SLR CARBON WILIER CUSTOM MADE -15 mm / 0 mm
Axle: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Frame weight: 1090 g +/- 5%
Fork weight: 415 g +/- 5%
|
- Rama
- RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
- Materiał ramy
- Karbon
- Rozmiar ramy
- XS, S, M, L, XL, XXL
- Widelec
- RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGHT
- Wheelset
- WILIER NDR38KC, CARBON
- Opony
- VITTORIA TERRENO DRY FOLDING 700X40
- Hamulce
- SRAM RIVAL ETAP AXS
- Korba
- SRAM RIVAL 1 D1 DUB WIDE 40T
- Przerzutka tylna
- SRAM RIVAL XPLR ETAP AXS D1 MAX 44T
- Manetki
- SRAM RIVAL ETAP AXS
- Kaseta
- SRAM XG 1251 D1 XPLR 10-44T
- Łańcuch
- SRAM RIVAL D1 12S 114 LINK
- Wspornik siodła
- FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
- Siodło
- PROLOGO DIMENSION AGX
- Kierownica
- RITCHEY H-BAR ROAD CMP ERGOMAX
- Mostek
- STEMMA S
- Producent
- Wilier Triestina
- Rocznik
- 2024
Kalkulator rozmiaru roweru
Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.
Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.
Pomiar wzrostu
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.
Pomiar wewnętrznej długości nogi
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.
3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.
Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?
Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?
Pomoc w wyborze rodzaju roweru
Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.
Profesjonalny dobór rozmiaru
W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.
Możliwość przetestowania roweru
Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne
Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.
Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany
Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.
Opieka posprzedażowa
Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:
- bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
- preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
- obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
- pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka gwarancyjna
To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.
Profesjonalny serwis na miejscu
Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.
O nas
Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.