Basso Palta Sram Rival AXS 1x12

  • Basso Palta
Basso Palta
  • -3 000,00 zł
  • Nowy
  • Oczekiwanie na dostawę
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.

Klasycznie doskonały

Dowód na to, że przygoda może być konkurencyjna, że wydajność nie wymaga numeru wyścigowego, że eksploracja jest lepsza dzięki adrenalinie i szybkości... Nadchodzi w postaci Palta.

Bez kompromisu

Podczas gdy inni próbowali zdefiniować gravel, my wyznaczyliśmy własną ścieżkę.
Inni próbowali podążać za definicją, która nie istniała, my stworzyliśmy jedną spójną z naszym DNA

Rozmiar ramy
Wyszarzone rozmiary są dostępne na zamówienie.
19 799,00 zł
16 799,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni: 16 799,00 zł

Oczekiwanie na dostawę

Więcej niż na pierwszy rzut oka

Rama w swojej kwintesencji ogranicza wszystkie zbędne elementy projektu i koncentruje się na swojej podstawowej misji: wyścigach. Elegancki i minimalistyczny design kryje w sobie historię niezwykle złożonego projektu. Najlepsze dostępne materiały, wyprodukowane z dbałością i ręcznie ułożone, zgodnie z drobiazgowymi badaniami zachowania materiału i kształtu, nadają ramie wrażenia z jazdy, które szybko podbijają emocje nawet najbardziej wymagającego rowerzysty.

Jeździć do perfekcji

Diamante jest stabilny, reaktywny, wydajny i prowadzi się tak, jakby miał cztery koła zamiast dwóch. Palta to wszechstronny rower szosowy, który sprawdzi się wszędzie i w każdym typie wyścigu. Więcej niż świetna geometria i fantastyczne wykonanie / materiały, szczegóły stojące za długą listą rozwiązań technologicznych w znacznym stopniu przyczyniają się do jej wyjątkowo wszechstronnej wydajności.

Kluczowe cechy

  • Rama

    Basso Palta, 100% 3K Torayca HMCF T700-MR60 carbon, internal cable routing, 3B Gen2 system, tapered, thru axle 165mm x 12mm

  • Widelec

    Basso Palta, fullcarbon, gravel specific design, tapered, thru axle 125mm x 12mm

  • Napęd

    Sram Rival AXS 1x12

Geometria

Każde dobre dopasowanie roweru zaczyna się od wyboru odpowiedniego rozmiaru ramy. Umożliwi to najlepsze wykorzystanie osiągów i komfortu roweru w celu uzyskania wydajnej pozycji do jazdy.

Geometria roweru Basso Venta

XS S M L XL
Seat Tube (A1) 410 mm 450 mm 510 mm 540 mm 570 mm
Top Tube (B) 495 mm 520 mm 540 mm 560 mm 585 mm
Reach (R) 354 mm 370 mm 373 mm 389 mm 402 mm
Stack (S) 528 mm 542 mm 563 mm 581 mm 600 mm
Seat Tube Angle (C) 75° 74,5° 73,5° 73,5° 73°
Steering Tube Angle (D) 68° 69,5° 70° 71° 71°
Chain-Stay Length (E) 425 mm 425 mm 425 mm 425 mm 425 mm
BB to Fork Length (F) 591 mm 600 mm 606 mm 617 mm 637 mm
BB to ground (G) 285 mm 286 mm 286 mm 286 mm 286 mm
Head Tube (H) 110 mm 125 mm 145 mm 160 mm 180 mm
Wheel Base (I) 1006 mm 1016 mm 1022 mm 1034 mm 1053 mm
BB Drop (L) 71 mm 95 mm 65 mm 65 mm 65 mm
Handlebar width out/out (M) 420 mm 440 mm 440 mm 440 mm 460 mm
Stem Length (N) 80 mm 80 mm 90 mm 100 mm 110 mm
Rama
Basso Palta, 100% 3K Torayca HMCF T700-MR60 carbon, internal cable routing, 3B Gen2 system, tapered, thru axle 165mm x 12mm
Materiał ramy
Karbon
Rozmiar ramy
45, 48, 51, 53, 56, 58, 61
Widelec
Basso Palta, fullcarbon, gravel specific design, tapered, thru axle 125mm x 12mm
Wheelset
Microtech MX25 disc aluminium, tubeless ready, internal rim width 25 mm
Opony
Continental Terra Trail 700 x 40 mm
Hamulce
Sram Rival hydraulic, 160mm rotor
Korba
Sram Rival AXS, 40T
Przerzutka tylna
Sram Rival eTap AXS, 12 speed
Manetki
Sram Rival eTap AXS, 12 speed
Kaseta
Sram Rival, 10-44T, 12 speed
Łańcuch
Sram Rival AXS, 12 speed
Suport
Sram for BB86.5 x 41 mm , pressfit system
Wspornik siodła
Basso Palta carbon 3B Gen2 seatpost
Siodło
San Marco Ground
Kierownica
Basso Gravel carbon
Mostek
Basso Paradigma stem
Producent
Basso

Kalkulator rozmiaru roweru

Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.

Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.

Kalkulator umożliwia jedynie przybliżoną ocenę rozmiaru ramy. Nie opieraj na niej Twojej decyzji zakupowej. Aby dokładnie określić wymagany rozmiar, odwiedź nasz sklep.
Pomiar wzrostu

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.

Jak zmierzyć wzrost
Pomiar wewnętrznej długości nogi

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.

3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.

Jak zmierzyć przekrok

Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?

Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?

Kupując rower w bbike, zyskujesz czas, pieniądze i cieszysz się profesjonalnym wsparciem, niezależnie, czy na rowerze spędzasz życie, czy tydzień w roku.
Wybór typu roweru

Pomoc w wyborze rodzaju roweru

Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.

Profesjonalny dobór rozmiaru

W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting

Możliwość przetestowania roweru

Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne

Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting
Rower gotowy do jazdy

Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany

Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.

Opieka posprzedażowa

Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:

  • bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
  • preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
  • obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
  • pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka posprzedażowa
Opieka gwarancyjna

Opieka gwarancyjna

To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.

Profesjonalny serwis na miejscu

Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.

Profesjonalny serwis

O nas

Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.