![](https://bbike.pl/1950-large_default/marin-gestalt-2.jpg)
- -1 200,00 zł
Gestalt jest dla kolarza, który chce odkleić się od asfaltu i ubrudzić w terenie. Długodystansowcy i kolarze którzy jeżdżą cały rok docenią wszystkie potrzebne mocowania do bagażnika i błotników, mocne hamulce tarczowe oraz możliwość montażu szerszych opon, które przydadzą się podczas nieoczekiwanego objazdu na powrocie do domu.
Gestalt 2 posiada cieniowaną i formowaną aluminiową ramę serii 3 z aluminium 6061 z wewnętrznym prowadzeniem linek, hamulcami tarczowymi oraz otworami montażowymi do błotników i bagażników, sztywne osie kół oraz taperowaną główkę ramy.
Rama i widelec Gestalt posiada przestrzeń pod oponę do 700x35mm.
Seria rowerów Gestalt otwiera nowe horyzonty, wykraczając poza tradycyjne szosy. Modele te, zaprojektowane z myślą o wytrzymałości na drogach żwirowych, umożliwiają wybór dowolnej trasy, niezależnie od jej nawierzchni - asfaltu czy szutru, zawsze z zapewnieniem komfortu i niesamowitych widoków. Lekka, elegancka aluminiowa rama Serii 3 oferuje teraz miejsce na opony do 45 mm. W Gestaltach zastosowano napędy o szerokim zakresie przełożeń, które umożliwiają pokonanie zarówno długich podjazdów, jak i szybkich płaskich odcinków. Dodatkowo, rowery te są wyposażone w mocowania do błotników i bagażników. Solidne hamulce tarczowe są dostosowane do różnorodnych warunków drogowych, zapewniając bezpieczeństwo w każdym terenie i przy każdej pogodzie. Dzięki Gestaltom poczujesz wolność na terenach, które wcześniej były niedostępne dla twojego roweru szosowego. Osiągnij wysokie prędkości i pokonaj nowe trasy z niezrównaną pewnością siebie - to wszystko, aby zabrać Cię daleko poza utarte szlaki.
Hamulce tarczowe zapewnią Ci doskonałą kontrolę nad rowerem, solidną siłę hamowania w każdych warunkach i jednocześnie wymagają minimalnej konserwacji przez cały sezon.
Rama i widelec modelu Gestalt oferują miejsce na opony o wymiarach do 700x45mm, co czyni je idealnym wyborem dla entuzjastów rowerowych. Nasze modele Gestalt są wyposażone w tradycyjne układy napędowe 2x, które są gotowe do pokonywania długich dystansów szosowych. Są one również doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy szukają najniższych możliwych biegów do pokonywania stromej góry. W Gestalt zastosowaliśmy najwyższej jakości zestrojenie biegów, aby Twoja jazda była płynna i efektywna, bez konieczności ciągłego poszukiwania optymalnego biegu do pożądanej kadencji. Dzięki temu, niezależnie od trasy, możesz cieszyć się komfortem i wydajnością jazdy na rowerze Marin Gestalt.
Hamulce tarczowe zapewnią Ci doskonałą kontrolę nad rowerem, solidną siłę hamowania w każdych warunkach i jednocześnie wymagają minimalnej konserwacji przez cały sezon.
Gestalt to doskonały wybór dla tych, którzy szukają wyjątkowego roweru dostosowanego do swoich potrzeb. Ten model jest dostępny w dwóch wariantach: z ramą Serii 2 lub 3, aby zapewnić Ci optymalną wydajność i komfort podczas jazdy. Ramy z Serii 2 zostały zaprojektowane z myślą o doskonałej wytrzymałości i stabilności. Wykonane z cieniowanego i uformowanego stopu aluminium serii 2 6061, charakteryzują się nie tylko solidną konstrukcją, ale także funkcjonalnymi detalami. Wewnętrzne prowadzenie kabli, mocowanie hamulca tarczowego na dolnej rurze tylnego trójkąta oraz oczka do instalacji bagażników i błotników sprawiają, że ramy te są wszechstronne i gotowe na każdą przygodę.
Natomiast ramy z Serii 3 wyróżniają się lżejszymi rurami, sztywnymi osiami kół i zwężoną główką ramy, co sprawia, że są idealne dla osób poszukujących jeszcze większej dynamiki i responsywności podczas jazdy.
Niezależnie od tego, który wariant ramy wybierzesz, rower Gestalt zapewni Ci nie tylko wyjątkowe wrażenia podczas jazdy, ale także niezawodność i trwałość na długie lata.
Rama i widelec Gestalta posiadają opcję montażu bagażników, błotników i innych dodatków do gwintowanych otworów, w których Marin już wkręcił odpowiednie śruby. Na widelcu swobodnie zamontujesz bagażnik typy „pizza rack” (lub inny przystosowany pod montaż na jednym otworze do widelca), a z tyłu - chyba każdy, który znajdziesz.
50 | 52 | 54 | 56 | 58 | 60 | |
---|---|---|---|---|---|---|
A Stack | 542.5 | 560.4 | 574.7 | 593.7 | 612.7 | 633.8 |
B Reach | 369.6 | 374.3 | 374.8 | 389.1 | 397.7 | 406.2 |
C Headtube Angle | 71° | 72° | 72° | 72° | 72° | 72.5° |
D Headtube Length | 120 | 135 | 150 | 170 | 190 | 210 |
E Seattube Angle | 74.5° | 74° | 73.5° | 73.5° | 73° | 73° |
F Seattube Length | 470 | 490 | 510 | 530 | 550 | 570 |
G Toptube Effective | 520 | 535 | 545 | 565 | 585 | 600 |
H BB Height | 271 | 271 | 271 | 271 | 271 | 271 |
I BB Drop | 72 | 72 | 72 | 72 | 72 | 72 |
J Chainstay | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 |
K Wheelbase | 993.1 | 994.3 | 999.4 | 1019.9 | 1034.6 | 1044.5 |
L Standover Height | 713 | 732 | 751 | 774 | 793 | 813 |
M Fork Offset | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 |
Seatpost Diameter | 27.2 | 27.2 | 27.2 | 27.2 | 27.2 | 27.2 |
Handlebar Width | 400 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 |
Stem Length | 70 | 70 | 90 | 90 | 110 | 110 |
Crank Length | 170 | 170 | 175 | 175 | 175 | 175 |
All lengths in millimeters
Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.
Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.
3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.
Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?
Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.
W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.
Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne
Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.
Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.
Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:
To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.
Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.
Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.