- -1 100,00 zł
- Oczekiwanie na dostawę
GT Grade Carbon Elite
Gravel, all-road, czy jakkolwiek chcesz go nazwać, Grade jest gotowy na przygodę zaraz po rozpakowaniu. Dzięki zaprojektowanej na nowo, lekkiej i sprężystej ramie z nowym wcieleniem kultowego Triple Triangle™, Grade stanowi nową jakość w kwestii komfortu, wszechstronności i personalizacji.
Rowery gravel GT
Od momentu wprowadzenia na rynek w 2014 roku, Grade przesuwa granice jazdy przygodowej. Pierwszy w historii specjalnie zbudowany rower szutrowy z włókna węglowego, zrobił duże poruszenie, gdy został wprowadzony na rynek, zdobywając wiele nagród branżowych.
W 2019 roku posunęliśmy się jeszcze dalej, przeprojektowując ramę za pomocą naszych pływających™ trójkątnych wsporników siodełka i po raz kolejny posypały się wyróżnienia, zdobywając tytuł Roweru Szutrowego Roku od Bike Radar i Bike Rumor. Całkiem słodkie laury, prawda? Cóż, nie spoczywamy na nich! Pionierski gravel Grade jest teraz bardziej wydajny niż kiedykolwiek, dzięki nowej ramie z 30-milimetrowym skokiem "Gravel Travel", ulepszoną geometrią, zwiększonym prześwitem na opony, wewnętrznym prowadzeniem i dużą ochroną ramy, gdy kończy się droga i zaczyna zabawa.
Klasyczny gravel Backroad, GT Grade Carbon Elite
GT Grade Carbon Elite to uniwersalny rower, który nie boi się żadnych warunków. Szosa czy szutr, to nie ma znaczenia. Uniwersalność nie jest jego wadą, przeciwnie, w każdej sytuacji możesz na nim polegać.
Gravel to za mało?
Jeśli Twoje drogi wiodą Cię w naprawdę trudne okolice, wiedz, że Grade jest gotowy na przyjęcie klasycznego amortyzatora z taperowaną główką. Oczywiście z odpowiednim skokiem.
Rama ze skokiem 30mm
Konstrukcja ramy Grade z potrójnym trójkątem i pływającymi wspornikami zapewnia aż 30 mm „skoku żwirowego” bez gumowych zderzaków, sworzni i elementów mechanicznych. Osiągnięto to częściowo dzięki naszej technologii Dual Fibre Dynamics (DFD) umieszczonej w pływających wspornikach - połączeniu niskomodułowego, solidnego rdzenia i długich włókien szklanych uformowanych w optymalny kształt, a następnie umieszczonych w karbonowej otoczce dla dodatkowej wytrzymałości i płynnych przejść.
Zintegrowane osłony ramy
Aby Grade był zabezpieczony przed uszkodzeniami podczas jazdy w trudnym terenie, dodaliśmy solidną osłonę na rurze dolnej przed nieuniknionymi uderzeniami kamieni oraz na dolnej rurze widełek tylnych, aby zabezpieczyć się przed uderzeniami łańcucha.
Geometria GT Grade
Sizes (mm) | SM | MD | LG | XL | |
---|---|---|---|---|---|
Seat tube length | 400 | 450 | 500 | 550 | 600 |
Seat tube angle effective | 73 ° | 73 ° | 73 ° | 73 ° | 73 ° |
Seat tube angle actual | 73 ° | 73 ° | 73 ° | 73 ° | 73 ° |
Top tube horizontal | 529 | 553 | 581 | 609 | 638 |
Top tube actual | 506 | 530 | 560 | 591 | 623 |
Head tube angle | 69 ° | 70 ° | 70 ° | 70 ° | 70 ° |
Seat tube angle | 73 ° | 73 ° | 73 ° | 73 ° | 73 ° |
Standover | 692 | 727 | 765 | 805 | 837 |
Head tube length | 94 | 106 | 134 | 162 | 191 |
Wheelbase | 1034 | 1050 | 1080 | 1109 | 1139 |
Front center | 605 | 621 | 651 | 680 | 709 |
Chainstay length | 440 | 440 | 440 | 440 | 440 |
Bottom bracket drop | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 |
Bottom bracket height | 284 | 284 | 284 | 284 | 284 |
Fork rake | 55 | 55 | 55 | 55 | 55 |
Trail | 79 | 72 | 72 | 72 | 72 |
Stack | 535 | 550 | 577 | 603 | 630 |
Reach | 365 | 385 | 405 | 425 | 445 |
Rozmiary ramy
Dopasowanie wzrostu rowerów GT Grade
- XS
-
142 - 152 cm
- S
-
152 - 165 cm
- M
-
165 - 178 cm
- L
-
178 - 186 cm
- Xl
-
186 - 198 cm
- Rama
- Grade Carbon Frame, Triple Triangle Design feat. Floating Seatstays, 12x142mm Thru Axle
- Materiał ramy
- Karbon
- Rozmiar ramy
- S, M, L, XL
- Widelec
- Grade Carbon Fork, 1.5 Tapered Carbon Steerer, 12x100 Thru Axle
- Piasta przednia
- Formula CL-712, 12x100mm Centerlock
- Piasta tylna
- Formula, 12x142mm Centerlock
- Obręcze
- WTB ST i23 TCS 2.0, 28h, Tubeless Ready
- Opony
- WTB Vulpine TCS Light, 700x40c, Dual DNA Compound, TCS Aramid Bead
- Hamulce
- Shimano GRX 400, 160/160mm RT30 Rotors
- Korba
- Shimano GRX RX6001, 46/30T
- Przerzutka przednia
- Shimano GRX RX-400
- Przerzutka tylna
- Shimano GRX RX400, Shadow Plus
- Manetki
- Shimano GRX 400 2x10
- Kaseta
- Shimano HG5001, 11-34T
- Łańcuch
- KMC X10, 10-speed
- Suport
- FSA PressFit 30
- Wspornik siodła
- GT Carbon, 27.2mm 350mm (S/M/L-350mm), XL-400mm)
- Siodło
- WTB Silverado
- Kierownica
- GT DropTune RS, Alloy, 16° Flare
- Mostek
- GT 3D Forged SL Alloy, 31.8
- Producent
- GT
- Rocznik
- 2024
Kalkulator rozmiaru roweru
Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.
Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.
Pomiar wzrostu
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.
Pomiar wewnętrznej długości nogi
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.
3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.
Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?
Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?
Pomoc w wyborze rodzaju roweru
Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.
Profesjonalny dobór rozmiaru
W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.
Możliwość przetestowania roweru
Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne
Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.
Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany
Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.
Opieka posprzedażowa
Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:
- bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
- preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
- obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
- pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka gwarancyjna
To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.
Profesjonalny serwis na miejscu
Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.
O nas
Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.