• Wilier Jena
  • Wilier Jena
Wilier Jena
  • -4 500,00 zł
  • Nowy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.

Komfortowy i uniwersalny rower gravel

Rama z włókna węglowego monocoque 60TON Jena jest dostępna w 5 rozmiarach (od XS do XL) w geometrii, która pozwala na wysoki poziom komfortu, bez poświęcania reaktywności i osiągów, które są bardzo zbliżone do rowerów wyścigowych Wilier. Główka ramy z płaskim kątem zapewnia jakość jazdy i stabilność również na trudnych trasach. Z drugiej strony, tylny trójkąt został zaprojektowany tak, aby miał wyraźniejszą reakcję na naprężenia pionowe, pochłaniając w ten sposób dużą część drgań generowanych przez nierówności podłoża.

Kolor
Rozmiar ramy
Wyszarzone rozmiary są dostępne na zamówienie.
16 999,00 zł
12 499,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed obniżką: 16 999,00 zł

Dostępny produkt z innymi opcjami

Zintegrowany kokpit

Począwszy od rocznika 2024, Jena posiada półzintegrowany kokpit, przewody są prowadzone w niewidoczny sposób, mostkiem bezpośrednio do kierownicy.

Wolność wyboru

Jena to uniwersalny rower gravel z karbonową ramą, zaprojektowany, aby zapewnić Ci większą swobodę wyboru. Jena została zaprojektowana, aby zaspokoić wszystkie Twoje potrzeby, niezależnie od tego, czy chodzi o osiągi na drogach gruntowych i single trackach, czy o przygodę, eksplorację i bikepacking. Jena to lekki, reaktywny i łatwy w prowadzeniu rower o geometrii zapewniającej komfort także podczas szybkiej jazdy, który jest w stanie dostosować się do wielu zastosowań wymaganych od roweru szutrowego.

Wilier Jena - gravel o wielu obliczach
Użyteczność w różnych zastosowaniach

Nie ma ograniczeń co do użyteczności Jeny i dostępnych konfiguracji. Rozpiętość między ramą/widelcem a kołami pozwala na zamontowanie obszernych opon na kołach 28" lub kołach MTB o średnicy 650B. Na kołach 28" można zamontować opony o szerokości do 44 mm, natomiast w przypadku kół MTB 650B można zamontować opony o szerokości nawet 48 mm, co odpowiada oponom 1,95" (testowane na oponach Vittoria).

Geometria zapewniająca komfort wyścigowy

Rama z włókna węglowego Jena 60TON jest dostępna w 5 rozmiarach (od XS do XL) z geometrią, która zapewnia wysoki poziom komfortu, bez poświęcania reaktywności i osiągów, co jest bardzo zbliżone do rowerów wyścigowych Wilier. Główka ramy, o bardziej otwartym kącie, zapewnia jakość jazdy i stabilność nawet na najtrudniejszych trasach. Z drugiej strony, tylny trójkąt został zaprojektowany tak, aby miał wyraźniejszą reakcję na naprężenia pionowe, pochłaniając w ten sposób dużą część drgań generowanych przez niedoskonałości podłoża.

Montaż akcesoriów - Wilier Jena
Akcesoria

Dostępnych jest wiele wsporników, które umożliwiają montaż uchwytów na butelki, toreb, nosideł czy błotników. Na przykład na przednim widelcu można zamontować dwa uchwyty na butelki lub jeden uchwyt lowrider na torby.

Hamulce tarczowe flat mount

Jena jest dostępna tylko z hamulcami tarczowymi flat mount. Standardowo montowany wirnik ma średnicę 160 mm. Sztywne osie mają średnicę 12 mm, długość 100 mm na przednim widelcu i 142 mm na tylnym.

Montaż akcesoriów - Wilier Jena
Opcja montażu przedniej przerzutki - Wilier Jena
Przednia przerzutka

Zachowaliśmy możliwość montażu przedniej przerzutki, dla osób, które wybierają napęd 2x. Domyślnie rower jest oferowany z różnymi osprzętami 1x (od 1x11 Shimano GRX po 1x13 CAMPAGNOLO Ecar.

Kamm tail design

Aerodynamiczna skośna rura została opracowana dla Jeny. Daje to klasyczny kształt ściętego ogona aerodynamicznych ram Wiliera.

Prawdziwy komfort - Wilier Jena

Geometria Wilier Jena

XS S M L XL
C/C (cm) 38 41 44 47 51
L (cm) 50.8 53.1 55.4 57.7 60
H (cm) 44 47 50 53 57
A (°) 75 74.3 73.7 73.1 72.6
L1 (cm) 42.3 42.3 42.3 42.3 42.3
H1 (cm) 10 12.5 15 17.5 20
A1 (°) 70 70.5 71 71.5 72
Reach (mm) 363 372 382 391 401
Stack (mm) 531 556 582 608 633
Geometria Wilier Rave SLR

Popraw swoją pozycję za kierownicą dzięki accu-fit

Accu Fit w rowerze Wilier Rave SL

Prawidłowe ułożenie w siodełku to jedna z najważniejszych kwestii dla rowerzystów, zwłaszcza dla zawodników i kolarzy długodystansowych. Podczas gdy w przypadku rowerów stalowych stosunkowo łatwo było zmierzyć długość rur, w miarę upływu lat i wprowadzenia pochyłych rur górnych, definiowanie pomiarów stawało się coraz bardziej złożone. Tak więc, oprócz klasycznych wartości wysokości, długości i kątów, bierzemy teraz pod uwagę dane dotyczące zasięgu i stosu oraz poziome i pionowe wartości odległości między środkiem suportu a środkiem górnej części główki ramy.

Ale nowoczesne rowery sprawiły, że pomiar jest jeszcze bardziej złożony, ponieważ są to kompletne i złożone systemy oparte na połączeniu ramy, podkładek dystansowych kierownicy i kierownicy typu monocoque. Kupując rower, ważne jest, aby znać rozmiar każdego elementu roweru w oparciu o rozmiar i kształt ciała. Jako producenci ram i kierownic typu monocoque dodaliśmy nową wartość do pomiaru ramy, która łączy długość główki ramy i wymiary kierownicy monocoque.

Ta współrzędna, zwana ACCU-FIT, określa odległość między środkiem suportu a środkiem kierownicy. Oczywiste jest, że dla każdego modelu istnieje tyle współrzędnych, ile rozmiarów ramy pomnożonych przez liczbę rozmiarów kierownicy i konfigurację podkładek dystansowych.

Wersje osprzętowe

Code Drivetrain Model Wheelset Price
E416YDW SHIMANO GRX 1x11 MICHE CONTACT 3.100,00 €
Frame: JENA - CARBON MONOCOQUE 60TON
Fork: JENA - CARBON MONOCOQUE 60TON
H-Bar: RITCHEY ERGOMAX COMP
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SHIMANO GRX ST-RX600
Brakes: SHIMANO GRX BR-RX400
Rotors: SHIMANO CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: SHIMANO GRX RD-RX812
Crankset: SHIMANO GRX FC-RX600-1 40T
Bottom bracket: SHIMANO PRESSFIT BBRS500PB
Cassette: SHIMANO CS-M8000-11 11-42T
Chain: SHIMANO GRX CN-HG601-11 114 LINK
Tyres: VITTORIA TERRENO DRY 2C 700x40
Saddle: WILIER SADDLE ROAD TITAN RAIL M 245-144
Seatpost: RITCHEY COMP 2-BOLT V2 ALU
Axle: THRU AXLE 12X125 FRONT - 12X171 REAR
Frame weight: 995 g +/- 5%
Fork weight: 450 g +/- 5%
E416GMD SHIMANO GRX 1X12 MICHE GRAFF XL 3.600,00 €
Frame: JENA - CARBON MONOCOQUE 60TON
Fork: JENA - CARBON MONOCOQUE 60TON
H-Bar: RITCHEY ERGOMAX COMP
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SHIMANO GRX 1X12 RX-6100
Brakes: SHIMANO GRX BR-RX600
Rotors: SHIMANO CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: SHIMANO GRX RD-RX822 GS
Crankset: SHIMANO GRX FC-RX610-1 40T
Bottom bracket: SHIMANO BB-RS500-PB R+L PRESS FIT
Cassette: SHIMANO CS-M7100-12 10-45T
Chain: SHIMANO DEORE CN-M6100 12S
Tyres: VITTORIA TERRENO DRY 2C 700x40
Saddle: WILIER SADDLE ROAD TITAN RAIL M 245-144
Seatpost: RITCHEY COMP 2-BOLT V2 ALU
Axle: THRU AXLE 12X125 FRONT - 12X171 REAR
Frame weight: 995 g +/- 5%
Fork weight: 450 g +/- 5%
E416VXD SRAM RIVAL XPLR AXS MICHE GRAFF XL 4.400,00 €
Frame: JENA - CARBON MONOCOQUE 60TON
Fork: JENA - CARBON MONOCOQUE 60TON
H-Bar: RITCHEY ERGOMAX COMP
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SRAM RIVAL ETAP AXS
Brakes: SRAM RIVAL ETAP AXS
Rotors: SRAM CENTERLOCK PACELINE ROUNDED 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: SRAM RIVAL XPLR ETAP AXS D1 MAX 44T
Crankset: SRAM RIVAL 1 D1 DUB WIDE 40T
Bottom bracket: SRAM DUB PRESSFIT 86,5 MM ROAD
Cassette: SRAM XG 1251 D1 XPLR 10-44T
Chain: SRAM RIVAL D1 12S 114 LINK
Tyres: VITTORIA TERRENO DRY 2C 700x40
Saddle: WILIER SADDLE ROAD TITAN RAIL M 245-144
Seatpost: RITCHEY COMP 2-BOLT V2 ALU
Axle: THRU AXLE 12X125 FRONT - 12X171 REAR
Frame weight: 995 g +/- 5%
Fork weight: 450 g +/- 5%
E416KDD CAMPAGNOLO EKAR MICHE GRAFF XL 4.700,00 €
Frame: JENA - CARBON MONOCOQUE 60TON
Fork: JENA - CARBON MONOCOQUE 60TON
H-Bar: RITCHEY ERGOMAX COMP
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: CAMPAGNOLO ERGOPOWER EKAR 1x13
Brakes: CAMPAGNOLO EKAR
Rotors: CAMPAGNOLO AFS 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: CAMPAGNOLO EKAR 1x13 RD21-EK13
Crankset: CAMPAGNOLO EKAR 38T FC21-EK13
Bottom bracket: CAMPAGNOLO BB86 PRESSFIT
Cassette: CAMPAGNOLO EKAR 13S 9-42T CS21-EK1392
Chain: CAMPAGNOLO EKAR CN21-EK13
Tyres: VITTORIA TERRENO DRY 2C 700x40
Saddle: WILIER SADDLE ROAD TITAN RAIL M 245-144
Seatpost: RITCHEY COMP 2-BOLT V2 ALU
Axle: THRU AXLE 12X125 FRONT - 12X171 REAR
Frame weight: 995 g +/- 5%
Fork weight: 450 g +/- 5%
E416FXD SRAM FORCE D1 XPLR AXS MICHE GRAFF XL 4.900,00 €
Frame: JENA - CARBON MONOCOQUE 60TON
Fork: JENA - CARBON MONOCOQUE 60TON
Rear shox: RITCHEY ERGOMAX ROAD COMP
H-Bar: RITCHEY ERGOMAX COMP
Stem: STEMMA S
Headset: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Shifters: SRAM FORCE ETAP AXS
Brakes: SRAM FORCE ETAP AXS
Rotors: SRAM CENTERLOCK PACELINE ROUNDED 160 mm / 160 mm
Rear derailleur: SRAM FORCE XPLR ETAP AXS D1 MAX 44T
Crankset: SRAM FORCE D1 DUB GLS DM 40T
Bottom bracket: SRAM DUB PRESSFIT BB-DUB-PF-A1
Cassette: SRAM XG 1251 D1 XPLR 10-44T
Chain: SRAM FORCE D1 12S 114 LINK
Tyres: VITTORIA TERRENO DRY 2C 700x40
Saddle: WILIER SADDLE ROAD TITAN RAIL M 245-144
Seatpost: RITCHEY COMP 2-BOLT V2 ALU
Axle: THRU AXLE 12X125 FRONT - 12X171 REAR
Frame weight: 995 g +/- 5%
Fork weight: 450 g +/- 5%
Rama
JENA - CARBON MONOCOQUE 60TON
Materiał ramy
Karbon
Rozmiar ramy
XS, S, M, L, XL
Widelec
JENA - CARBON MONOCOQUE 60TON
Wheelset
SHIMANO RS-171
Opony
VITTORIA TERRENO DRY RIGID 700x40
Hamulce
SHIMANO GRX BR-RX400
Korba
SHIMANO GRX FC-RX600-1 40T
Przerzutka tylna
SHIMANO GRX RD-RX812
Manetki
SHIMANO GRX ST-RX600
Kaseta
SHIMANO CS-M8000-11 11-42T
Łańcuch
SHIMANO GRX CN-HG601-11 114 LINK
Wspornik siodła
RITCHEY 2-BOLT ALLOY BBK
Siodło
PROLOGO KAPPA
Kierownica
RITCHEY ERGOMAX ROAD COMP
Mostek
RITCHEY COMP
Waga
9,250 kg +/- 5%
Producent
Wilier Triestina
Rocznik
2024

Kalkulator rozmiaru roweru

Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.

Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.

Kalkulator umożliwia jedynie przybliżoną ocenę rozmiaru ramy. Nie opieraj na niej Twojej decyzji zakupowej. Aby dokładnie określić wymagany rozmiar, odwiedź nasz sklep.
Pomiar wzrostu

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.

Jak zmierzyć wzrost
Pomiar wewnętrznej długości nogi

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.

3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.

Jak zmierzyć przekrok

Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?

Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?

Kupując rower w bbike, zyskujesz czas, pieniądze i cieszysz się profesjonalnym wsparciem, niezależnie, czy na rowerze spędzasz życie, czy tydzień w roku.
Wybór typu roweru

Pomoc w wyborze rodzaju roweru

Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.

Profesjonalny dobór rozmiaru

W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting

Możliwość przetestowania roweru

Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne

Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting
Rower gotowy do jazdy

Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany

Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.

Opieka posprzedażowa

Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:

  • bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
  • preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
  • obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
  • pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka posprzedażowa
Opieka gwarancyjna

Opieka gwarancyjna

To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.

Profesjonalny serwis na miejscu

Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.

Profesjonalny serwis

O nas

Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.