• GT Grade Comp
  • GT Grade Comp
GT Grade Comp
  • -1 049,00 zł
  • Nowy
  • Oczekiwanie na dostawę
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.

Wyposażony w napęd Shimano GRX400 2x10 i opony WTB Riddler TCS Light 700x37c, Grade Comp jest gotowy, aby wprowadzić do Twoich przejażdżek mieszankę nowych przygód i terenu.

Kolor
Rozmiar ramy
Wyszarzone rozmiary są dostępne na zamówienie.
8 999,00 zł
7 950,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni: 7 950,00 zł

Dostawa w 5 - 10 dni
Oczekiwanie na dostawę

Rowery gravel GT

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2014 roku, Grade przesuwa granice jazdy przygodowej. Pierwszy w historii specjalnie zbudowany rower szutrowy z włókna węglowego, zrobił duże poruszenie, gdy został wprowadzony na rynek, zdobywając wiele nagród branżowych.

W 2019 roku posunęliśmy się jeszcze dalej, przeprojektowując ramę za pomocą naszych pływających™ trójkątnych wsporników siodełka i po raz kolejny posypały się wyróżnienia, zdobywając tytuł Roweru Szutrowego Roku od Bike Radar i Bike Rumor. Całkiem słodkie laury, prawda? Cóż, nie spoczywamy na nich! Pionierski gravel Grade jest teraz bardziej wydajny niż kiedykolwiek, dzięki nowej ramie z 30-milimetrowym skokiem "Gravel Travel", ulepszoną geometrią, zwiększonym prześwitem na opony, wewnętrznym prowadzeniem i dużą ochroną ramy, gdy kończy się droga i zaczyna zabawa.

Rower gravel marki GT

Klasyczny gravel Backroad, GT Grade Comp

GT Grade Comp to uniwersalny rower, który nie boi się żadnych warunków. Szosa czy szutr, to nie ma znaczenia. Uniwersalność nie jest jego wadą, przeciwnie, w każdej sytuacji możesz na nim polegać.

Gravel to za mało?

Jeśli Twoje drogi wiodą Cię w naprawdę trudne okolice, wiedz, że Grade jest gotowy na przyjęcie klasycznego amortyzatora z taperowaną główką. Oczywiście z odpowiednim skokiem.

Grade ma możliwość montażu amortyzatora

Geometria GT Grade

Sizes (mm) SM MD LG XL
Seat tube length 400 450 500 550 600
Seat tube angle effective 73 ° 73 ° 73 ° 73 ° 73 °
Seat tube angle actual 73 ° 73 ° 73 ° 73 ° 73 °
Top tube horizontal 529 553 581 609 638
Top tube actual 506 530 560 591 623
Head tube angle 69 ° 70 ° 70 ° 70 ° 70 °
Seat tube angle 73 ° 73 ° 73 ° 73 ° 73 °
Standover 692 727 765 805 837
Head tube length 94 106 134 162 191
Wheelbase 1034 1050 1080 1109 1139
Front center 605 621 651 680 709
Chainstay length 440 440 440 440 440
Bottom bracket drop 75 75 75 75 75
Bottom bracket height 284 284 284 284 284
Fork rake 55 55 55 55 55
Trail 79 72 72 72 72
Stack 535 550 577 603 630
Reach 365 385 405 425 445
Geometria roweru GT Grade

Rozmiary ramy

Dopasowanie wzrostu rowerów GT Grade

XS
142 - 152 cm
S
152 - 165 cm
M
165 - 178 cm
L
178 - 186 cm
Xl
186 - 198 cm
Rama
Grade Alloy Triple Triangle frame, 12x142 Thru Axle, Threaded BB
Materiał ramy
Aluminium
Rozmiar ramy
XS, S, M, L, XL
Widelec
Grade Carbon Fork, 1.5 Tapered Carbon Steerer, 12x100 Thru Axle
Piasta przednia
Formula, 12x100 Centerlock, 28H
Piasta tylna
Formula, 12x142 Centerlock, 28H
Obręcze
WTB ST i23 TCS 2.0, 28h, Tubeless Ready
Opony
WTB Riddler TCS Light, 700 x 37c, Tubeless Ready
Hamulce
Shimano GRX 400, 160/160mm RT30 Rotors
Korba
FSA Vero Pro, 48/32T
Przerzutka przednia
Shimano GRX RX-400
Przerzutka tylna
Shimano GRX RX400, Shadow Plus
Manetki
Shimano GRX 400 2x10
Kaseta
Shimano HG5001, 11-34T
Łańcuch
KMC X10, 10-speed
Suport
FSA PressFit 30
Wspornik siodła
GT Alloy, 27.2 x 350mm (44-58), 400mm (61)
Siodło
GT Pavement, Steel Rails
Kierownica
GT DropTune RS, Alloy, 16° Flare
Mostek
FSA No.42 ACB
Producent
GT
Rocznik
2024

Kalkulator rozmiaru roweru

Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.

Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.

Kalkulator umożliwia jedynie przybliżoną ocenę rozmiaru ramy. Nie opieraj na niej Twojej decyzji zakupowej. Aby dokładnie określić wymagany rozmiar, odwiedź nasz sklep.
Pomiar wzrostu

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.

Jak zmierzyć wzrost
Pomiar wewnętrznej długości nogi

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.

3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.

Jak zmierzyć przekrok

Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?

Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?

Kupując rower w bbike, zyskujesz czas, pieniądze i cieszysz się profesjonalnym wsparciem, niezależnie, czy na rowerze spędzasz życie, czy tydzień w roku.
Wybór typu roweru

Pomoc w wyborze rodzaju roweru

Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.

Profesjonalny dobór rozmiaru

W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting

Możliwość przetestowania roweru

Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne

Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting
Rower gotowy do jazdy

Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany

Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.

Opieka posprzedażowa

Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:

  • bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
  • preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
  • obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
  • pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka posprzedażowa
Opieka gwarancyjna

Opieka gwarancyjna

To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.

Profesjonalny serwis na miejscu

Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.

Profesjonalny serwis

O nas

Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.