- -1 000,00 zł
- Nowy
- Oczekiwanie na dostawę
Cannondale Topstone 1
Szosa. Teren. Każda droga. Te rowery są zbudowane, aby przenieść Cię poza utwardzone i przewidywalne.
Rower Cannondale Topstone 1 Alloy to popularny model roweru typu gravel. Został zaprojektowany z myślą o uniwersalności, co pozwala na jazdę zarówno po szutrze, jak i na asfalcie. Rama roweru została wykonana z aluminium, a geometria OutFront, która łączy płaski kąt główki ramy wraz z 55mm offsetem widelca, zapewnia stabilność i zwinność.
Cannondale Topstone 1
Napęd roweru to system 2x11 Shimano GRX, gdzie komponenty to mieszanka grupy RX 600 i 800. Stopniowanie tylnej kasety 11-34T z przednią korbą FSA 46/30T jest idealne do ściągania się na asfaltowych odcinkach jak i pokonywania leśnych ścieżek czy podjazdów. Rower posiada 28-calowe koła zbudowane na obręczach WTB ST i23 TCS oraz opony WTB Riddler TCS Light o szerokości 37 mm.
Klasyczny gravel Backroad, Cannondale Topstone 1 alloy
Gotowy na dokądkolwiek zaprowadzi Cię podróż, Topstone Alloy destyluje ducha Topstone Carbon w wytrzymałej, zawsze gotowej aluminiowej ramie. Niezależnie od tego, czy odkrywasz mniej uczęszczane trasy, czy przyspieszasz dojazdy do pracy, wyjdź poza granice dzięki wytrzymałemu, niezawodnemu stopowi Topstone.
Geometria
- Rama
- Lightweight SmartForm C2 Alloy, 12x142 thru-axle, tapered headtube, BSA threaded BBm flat mount disc, StraightShot internal cable routing, multiple gear/bottle mounts
- Materiał ramy
- Aluminium
- Rozmiar ramy
- XS, SM, MD, LG, XL
- Widelec
- BallisTec Full Carbon, 1-1/8" to 1-1/4" steerer, 55mm OutFront offset, flat mount disc, internal routing, 12x100 thru axle
- Piasta przednia
- Formula cartridge bearing, 12x100mm centerlock
- Piasta tylna
- Formula cartridge bearing, Centerlock, 12x142mm
- Obręcze
- WTB ST i23 TCS, 28h, tubeless ready
- Opony
- WTB Riddler TCS Light, 700 x 37c, tubeless ready
- Hamulce
- Shimano GRX 400, hydraulic disc, 160/160mm RT54 rotors
- Korba
- FSA Omega AGX+ Alloy, 46/30
- Przerzutka przednia
- Shimano GRX 400, braze-on
- Przerzutka tylna
- Shimano GRX 400, Shadow RD+
- Manetki
- Shimano GRX 400, 10-speed
- Kaseta
- Shimano HG500, 11-34, 10-speed
- Łańcuch
- KMC X10, 10-speed
- Suport
- FSA Cartridge
- Wspornik siodła
- Cannondale 3, 6061 Alloy, 27.2 x 350mm
- Siodło
- Fizik Aliante Delta, S-alloy rails
- Kierownica
- Cannondale 3, butted 6061 alloy, 16 deg flare drop
- Mostek
- Cannondale 3, 6061 Alloy, 31.8, 7°
- Producent
- Cannondale
- Rocznik
- 2024
Kalkulator rozmiaru roweru
Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.
Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.
Pomiar wzrostu
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.
Pomiar wewnętrznej długości nogi
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.
3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.
Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?
Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?
Pomoc w wyborze rodzaju roweru
Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.
Profesjonalny dobór rozmiaru
W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.
Możliwość przetestowania roweru
Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne
Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.
Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany
Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.
Opieka posprzedażowa
Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:
- bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
- preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
- obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
- pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka gwarancyjna
To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.
Profesjonalny serwis na miejscu
Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.
O nas
Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.