![Wilier URTA Hybrid Wilier URTA Hybrid](https://bbike.pl/3377-large_default/wilier-urta-hybrid.jpg)
- Nowy
Urta Hybrid to rower e-MTB down country od Wilier Triestina, który bierze udział w rewolucji na rynku rowerów elektrycznych MTB. Wyposażony w lekki i kompaktowy silnik Fazua Ride 60, rower waży mniej niż 16 kg w najwyższej konfiguracji, co jest rekordem w swojej kategorii.
Urta Hybrid to rower e-MTB down country od Wilier Triestina, który bierze udział w rewolucji na rynku rowerów elektrycznych MTB. Wyposażony w lekki i kompaktowy silnik Fazua Ride 60, rower waży mniej niż 16 kg w najwyższej konfiguracji, co jest rekordem w swojej kategorii. Lekkość roweru oznacza, że nie potrzebuje on silnych silników ani baterii o dużej pojemności. Dzięki optymalizacji wagi, Urta Hybrid zapewnia płynną jazdę z łatwym pedałowaniem, nawet bez asysty, co skutkuje oszczędnością baterii i zwiększeniem zasięgu. Mimo że wygląda jak pełne zawieszenie MTB, prawdziwe serce Urta Hybrid jest ukryte w środku. Nowy system wspomagania pedałowania Fazua Ride 60 jest lekki, kompaktowy, cichy i doskonale zintegrowany z ramą. Wewnętrzna bateria ma pojemność 430 Wh. Urta Hybrid to doskonały przykład postępu technologicznego, dzięki połączeniu lekkich, wydajnych materiałów z najnowocześniejszymi systemami napędowymi.
Urta Hybrid to eMTB typu down-country firmy Wilier z silnikiem Fazua Ride 60, który bierze udział w rewolucji na rynku elektrycznych rowerów MTB. Kategoria MTB ze wspomaganiem pedałowania ewoluuje z sezonu na sezon, a Urta Hybrid jest namacalnym przykładem postępu technologicznego osiągniętego dzięki lżejszym, wysokowydajnym materiałom w połączeniu z najnowocześniejszymi systemami napędu elektrycznego. Mniej niż 16 kg dla najwyższej konfiguracji: rekord w swojej kategorii. Lekkość oznacza brak potrzeby stosowania silników o dużej mocy lub akumulatorów o dużej pojemności. System Fazua Ride 60 to optymalne rozwiązanie, aby w pełni zachować charakter i istotę prawdziwego karbonowego roweru MTB z pełnym zawieszeniem: lekki i szybki podczas wspinaczki; szybki, bezpieczny i przyjemny na zjazdach. Tymczasem na płaskim terenie zoptymalizowana waga Urta Hybrid zapewnia płynną jazdę z łatwym pedałowaniem, nawet bez wspomagania, co skutkuje oszczędnością baterii i ostatecznie zwiększonym zasięgiem. Przetłumaczono z DeepL.com (wersja darmowa)
Podczas opracowywania Urta Hybrid, punktem wyjścia dla inżynierów Wilier Innovation Lab był URTA SLR, rower przełajowy z pełnym zawieszeniem używany przez Simone Avondetto, zwycięzcę Mistrzostw Świata XCO U23 w 2022 roku. Choć ściśle odzwierciedla wersję wyścigową, kinematyka zawieszenia w URTA Hybrid została ulepszona i dopracowana, aby sprostać potrzebom roweru e-downcountry. Tylny łącznik amortyzatora jest zintegrowany z ramą, zapewniając ekstremalną sztywność skrętną i - co nie mniej ważne - czystszą i bardziej elegancką estetykę. Przetłumaczono z DeepL.com (wersja darmowa)
Skok 120 mm (zarówno z przodu, jak i z tyłu) oraz agresywna geometria sprawiają, że Urta Hybrid jest kompaktowa, bezpieczna i mocna. W szczegółach, geometria charakteryzuje się dłuższym zasięgiem, aby utrzymać je wyśrodkowane i schowane w ramie, rurą podsiodłową 75 ° dla zwiększonej reaktywności na etapie pchania i rurą czołową nachyloną pod kątem 66,5 ° dla większej zwrotności.
Wszystkie przewody Urta Hybrid są ukryte w ramie.
Podobnie jak wersja Urta SLR, Urta Hybrid jest dostępna z karbonową kierownicą monocoque Urta Bar o szerokości 760 mm, w 3 długościach wspornika: 60, 75 lub 90 mm. Połączenie ramy i kierownicy w jednym, wysoce zintegrowanym module zapewnia doskonałą wydajność dzięki ograniczonej masie (150 gramów mniej z kierownicą Urta Bar), a także zwiększony komfort. Kierownica Urta Bar zapewnia lepsze pochłanianie drgań w porównaniu do tradycyjnej kierownicy aluminiowej i wspornika kierownicy.
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
L (cm) | 57.6 | 60.3 | 63.2 | 66.4 |
H (cm) | 41 | 44 | 48 | 52 |
A (°) | 74 | 74 | 74 | 74 |
L1 (cm) | 44.8 | 44.8 | 44.8 | 44.8 |
H1 (cm) | 9.3 | 9.4 | 10.5 | 12.2 |
A1 (°) | 66 | 66.7 | 66.7 | 66.7 |
Reach (mm) | 406 | 432 | 458 | 485 |
Stack (mm) | 593 | 597 | 608 | 623 |
Wheelbase (mm) | 1148 | 1167 | 1198 | 1231 |
Wheelset ('') | 29" | 29" | 29" | 29" |
Travel (mm) | 120 | 120 | 120 | 120 |
Code | Drivetrain Model | Wheelset | Price | |
---|---|---|---|---|
E357XHHX | SHIMANO XT 1X12 + FAZUA RIDE 60 | MICHE 966 ALU | 7.000,00 € | |
Drive system: 450 W, 60 Nm, 25 Km/h
Electric system: FAZUA RIDE 60
Battery: 430Wh
Display: FAZUA LED HUB, ANT+ & BLUETOOTH CONNECTIVITY, AUX USB-C
Frame: URTA HYBRID CARBON HUS-MOD
Fork: ROCKSHOX SID FS-SID-BSE-C1 120 mm, BOOST
Rear shox: ROCKSHOX DELUXE SELECT 210x55
H-Bar: RITCHEY WCS ALU
Stem: RITCHEY WCS ALU C220
Headset: RITCHEY COMP
Shifters: SHIMANO SLX M7100
Brakes: SHIMANO XT BR-M8100
Rotors: SHIMANO RT-MT800 180mm / 160 mm
Rear derailleur: SHIMANO XT RD-M8100-SGS
Crankset: MICHE ALU 32T
Cassette: SHIMANO XT 12S CS-M8100-12 10-51T
Chain: SHIMANO SLX CN-M7100 118 LINK
Tyres: PIRELLI SCORPION XC 29X2.4"
Saddle: PROLOGO PROXIM
Seatpost: DROP KS RAGEi
|
||||
E357G2HX | SRAM GX AXS 1X12 + FAZUA RIDE 60 | MICHE 966 ALU | 7.900,00 € | |
Drive system: 450 W, 60 Nm, 25 Km/h
Electric system: FAZUA RIDE 60
Battery: 430Wh
Display: FAZUA LED HUB, ANT+ & BLUETOOTH CONNECTIVITY, AUX USB-C
Frame: URTA HYBRID CARBON HUS-MOD
Fork: ROCK SHOX SID 120 mm, BOOST
Rear shox: ROCK SHOX DELUXE SELECT 210x55
H-Bar: RITCHEY WCS ALU
Stem: RITCHEY WCS ALU C220
Headset: RITCHEY COMP
Shifters: SRAM GX AXS CONTROLLER
Brakes: SHIMANO BR-MT501
Rotors: SHIMANO RT-54 180mm / 160 mm
Rear derailleur: SRAM GX EAGLE AXS
Crankset: MICHE ALU 32T
Cassette: SRAM EAGLE XG-1275 10-52T
Chain: SRAM GX EAGLE 122LI PWR.LCK 12S SLVR
Tyres: PIRELLI SCORPION XC 29X2.4"
Saddle: PROLOGO PROXIM
Seatpost: DROP KS RAGEi
|
||||
E357GAHX | SRAM GX AXS 1X12 + FAZUA RIDE 60 | MICHE 966 ALU | 8.200,00 € | |
Drive system: 450 W, 60 Nm, 25 Km/h
Electric system: FAZUA RIDE 60
Battery: 430Wh
Display: FAZUA LED HUB, ANT+ & BLUETOOTH CONNECTIVITY, AUX USB-C
Frame: URTA HYBRID CARBON HUS-MOD
Fork: ROCK SHOX SID 120 mm, BOOST
Rear shox: ROCK SHOX DELUXE SELECT 210x55
H-Bar: URTA INTEGRATED CARBON BAR
H-Bar weight: 285 g +/- 5%
Headset: RITCHEY COMP
Shifters: SRAM GX AXS CONTROLLER
Brakes: SHIMANO BR-MT501
Rotors: SHIMANO RT-54 180mm / 160 mm
Rear derailleur: SRAM GX EAGLE AXS
Crankset: MICHE ALU 32T
Cassette: SRAM EAGLE XG-1275 10-52T
Chain: SRAM GX EAGLE 122LI PWR.LCK 12S SLVR
Tyres: PIRELLI SCORPION XC 29X2.4"
Saddle: PROLOGO PROXIM
Seatpost: DROP KS RAGEi
|
||||
E457BH6M | SRAM EAGLE XX1 AXS + FAZUA RIDE 60 | MICHE K6 CARBON | 12.500,00 € | |
Drive system: 450 W, 60 Nm, 25 Km/h
Electric system: FAZUA RIDE 60
Battery: 430Wh
Display: FAZUA LED HUB, ANT+ & BLUETOOTH CONNECTIVITY, AUX USB-C
Frame: URTA HYBRID CARBON HUS-MOD
Fork: ROCKSHOX SID FS-SID-BSE-C1 120 mm, BOOST
Rear shox: ROCKSHOX DELUXE SELECT 210x55
H-Bar: URTA INTEGRATED CARBON BAR
H-Bar weight: 285 g +/- 5%
Headset: RITCHEY COMP
Shifters: SRAM EAGLE XX1 SL-XX1 AXS
Brakes: SHIMANO XT BR-M8100 2 PISTONS
Rotors: SHIMANO RT-MT800 180 mm / 160 mm
Rear derailleur: SRAM EAGLE XX1 RD-XX1 AXS
Crankset: MICHE ALU 32T
Cassette: SRAM EAGLE XX1 XG 1299 10-52T RAINBOW
Chain: SRAM EAGLE XX1 CN-EAGL-XX1 RAINBOW
Tyres: PIRELLI SCORPION XC 29X2.4"
Saddle: PROLOGO PROXIM
Seatpost: DROP KS RAGEi
|
Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.
Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.
3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.
Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?
Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.
W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.
Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne
Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.
Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.
Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:
To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.
Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.
Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.