- -4 600,00 zł
- Oczekiwanie na dostawę
Wilekie góry, epickie przełęcze i całodniowa jazda po górskich szlakach. Jeśli Twoje życie napędzają górskie przygody, które podsyca jazda grawitacyjna to nie szukaj już dalej. Na 2021 linia Alpine Trail została gruntownie przeprojektowana w oparciu o progresywne standardy. Bardzo doceniane zawieszenie MultiTrac otrzymało zupełnie nowy przedni trójkąt, który jest znacznie dłuższy, kąt główki został wypłaszczony, zaś rura podsiodłowa jest teraz bardziej stroma. Alpine Trail nadal toczy się na kołach 29 cali, dzięki którym podbijesz każdy górski szlak.


Alpine Trail wykorzystuje sztywny rocker w swoim zawieszeniu, eliminując potrzebę dodatkowego wspornika usztywniającego na górnych widełkach. To rozwiązanie pozwoliło na uzyskanie imponującego prześwitu dla opony i skrócenie chainstay, czyli tylnych widełek. Efekt? Twoja jazda na technicznych zjazdach staje się jeszcze płynniejsza i szybsza. To jakby rower sam prowadził Cię przez najtrudniejsze sekcje trasy, pozwalając Ci cieszyć się jazdą na pełnym gazie.
Pine Mountain zbudowaliśmy z legendarnej stali chromowo - molibdenowej 4130, która jest cieniowana i formowana. Rama w modelu 1 to wersja tańsza, która różni się od modelu 2 wyłącznie otwartymi hakami tylnego koła i osią Boost 141 mm. W wersji 2 znajdziesz sztywną oś 148x12mm. Rama posiada liczne mocowania m.in do: błotnika i bagażnika oraz mnóstwo gwintowanych i przylutowanych otworów w głównym trójkącie.

Alpine Trail to rower, który nie boi się wyzwań. Jego zawieszenie opiera się na kutej, jednoczęściowej konstrukcji rockera, który łączy wahacz z damperem. To rozwiązanie zapewnia rowerowi niezwykłą sztywność boczną, co przekłada się na płynną i stabilną jazdę, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Bez względu na to, jak trudny jest teren, Alpine Trail zawsze jest gotowy, aby dać Ci pewność i kontrolę, której potrzebujesz.


Alpine Trail to rower, który nie tylko wygląda dobrze, ale też jest stworzony z myślą o perfekcji. Jego aluminiowe ramy są tworzone z dbałością o każdy, nawet najdrobniejszy detal. Wykorzystują najnowocześniejsze standardy, takie jak wewnętrzne prowadzenie kabli, co zapewnia czysty i schludny wygląd, polerowanie spawów dla gładkiego wykończenia oraz zaawansowane profilowanie rur dla optymalnej wytrzymałości i lekkości. Każdy element Alpine Trail jest zaprojektowany z myślą o maksymalnej wydajności i trwałości, co czyni go idealnym rowerem dla prawdziwych miłośników zjazdów.
| S | M | L | XL | |
|---|---|---|---|---|
| A Stack | 619 | 628 | 632 | 643 |
| B Reach | 430 | 455 | 480 | 515 |
| C Headtube Angle | 63.5° | 63.5° | 63.5° | 63.5° |
| D Headtube Length | 100 | 110 | 115 | 130 |
| E Seattube Angle | 78° | 78° | 78° | 78° |
| F Seattube Length | 390 | 400 | 425 | 430 |
| G Toptube Effective | 561.7 | 589 | 615 | 652 |
| H BB Height | 342 | 342 | 342 | 342 |
| I BB Drop | 35 | 35 | 35 | 35 |
| J Chainstay | 430 | 430 | 430 | 430 |
| K Wheelbase | 1199 | 1229 | 1256 | 1297 |
| L Standover Height | 714 | 716 | 732 | 734 |
| M Fork Offset | 44 | 44 | 44 | 44 |
| Seatpost Diameter | 30.9 | 30.9 | 30.9 | 30.9 |
| Handlebar Width | 780 | 780 | 780 | 780 |
| Stem Length | 35 | 35 | 35 | 35 |
| Crank Length | 170 | 170 | 170 | 170 |

Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.
Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.
3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.
Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?

Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.
W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.

Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne
Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.


Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.
Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:


To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.
Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.

Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.