- Oczekiwanie na dostawę
Marin Rift Zone 2
Rower Marin Bikes 2024 Rift Zone 29" 2 to nasz najbardziej zorientowany na prędkość rower z zawieszeniem MultiTrac, stworzony dla rowerzystów poszukujących prędkości i wysokich możliwości przetaczania się 29-calowych kół.
Marin Rift Zone 2
Rift Zone to nasz rower z zawieszeniem MultiTrac, zaprojektowany z myślą o prędkości. Jest to idealny wybór dla rowerzystów, którzy poszukują szybkości i wydajności przetaczania 29-calowych kół, umożliwiających szybką jazdę po szlaku. Jego długa, niska i progresywna geometria jest bardziej agresywna niż tradycyjny rower wyścigowy XC, co zapewnia większą kontrolę przy maksymalnej prędkości i więcej zabawy podczas urywania sekund.
Nowoczesny, progresywny, bardzo progresywny
Rift Zone 29 nafaszerowany jest najaktualniejszymi rozwiązaniami za sprawą nowoczesnej geometrii. Składa się na nią nisko poprowadzona długa, górna rura ułatwiająca balans ciała nad ramą. Nowoczesne kąty ramy sprawiają, że amortyzator poprowadzony jest pod bardziej płaskim kątem do podłoża, a koło na nim jest umieszczone z małym wysunięciem do przodu. Dzięki temu jazda na Rift Zone to czysta przyjemność - zarówno w górę jak i w dół.
Zawieszenie Multi Trac
Marin Rift Zone to rower, który daje Ci “długi skok” na dużych zjazdach i podczas pokonywania dużych nierówności. To rower, który przekracza granice możliwości, dostarczając niezrównanej wydajności i komfortu jazdy. Z Marin Rift Zone, każda jazda staje się przygodą. Odkryj różnicę, jaką może przynieść prawdziwe zawieszenie MultiTrac. Przygotuj się na jazdę swojego życia z Marin Rift Zone.
Wewnętrzne prowadzenie przewodów
Niezależnie od tego czy wybierzesz ramę z aluminiowym czy karbonowym przednim trójkątem, to otrzymasz całkowicie schowane przewody. Teraz mają one udoskonalony system wprowadzania ich do ramy, który zapobiega jakiemukolwiek grzechotaniu oraz zapewnia "czysty wygląd" roweru.
Doskonałe materiały ram
Modele rowerów Rift Zone 1, 2, 3 i XR, wykorzystujące zaawansowaną technologię produkcji ram, są zgodne z najnowszymi standardami światowymi. Dzięki temu, możesz cieszyć się niezwykle zaawansowanym rowerem, który posłuży Ci przez wiele lat. Rury, które są poddane intensywnemu i precyzyjnemu obrabianiu, tworzą unikalne linie każdego modelu. Elementy zawieszenia są wykuwane, co zapewnia ich odporność na wszelkie przeciążenia. Dodatkowo, wszystkie kable są starannie ukryte wewnątrz ramy, co dodaje estetyki naszym rowerom.
Geometria
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
A Stack | 602.6 | 607.15 | 611.7 | 616.25 |
B Reach | 430 | 455 | 480 | 505 |
C Headtube Angle | 65.5° | 65.5° | 65.5° | 65.5° |
D Headtube Length | 100 | 105 | 110 | 115 |
E Seattube Angle | 76° | 76° | 76° | 76° |
F Seattube Length | 390 | 400 | 425 | 430 |
G Toptube Effective | 580.24 | 606.36 | 632.51 | 658.6 |
H BB Height | 344 | 344 | 344 | 344 |
I BB Drop | 34 | 34 | 34 | 34 |
J Chainstay | 425 | 425 | 425 | 425 |
K Wheelbase | 1158.92 | 1186 | 1213 | 1240.1 |
L Standover Height | 691.84 | 697.1 | 717.83 | 721.97 |
M Fork Offset | 44 | 44 | 44 | 44 |
Seatpost Diameter | 30.9 | 30.9 | 30.9 | 30.9 |
Handlebar Width | 780 | 780 | 780 | 780 |
Stem Length | 35 | 35 | 35 | 35 |
Crank Length | 170 | 175 | 175 | 175 |
- Rama
- Series 3 6061 Aluminum Frame, 29” Wheels, 125mm Travel, MultiTrac Suspension Platform, 148x12 Boost Spacing2, 73mm Threaded BB w/ ISCG05 Tabs
- Materiał ramy
- Aluminium
- Rozmiar ramy
- S, M, L, XL
- Amortyzator przedni
- Marzocchi Bomber Z2 29", Rail Damper with Sweep Adjustment, 140mm Travel, Kabolt Bolt-On Axle, 44mm Offset
- Damper
- RockShox Deluxe Select RT, Debonair Air Sleeve, Rebound Adjustment, Custom Tune, 210x55mm, M8x25mm Hardware
- Piasta przednia
- Shimano HF-TC500, 110x15mm, Centerlock, 32H
- Piasta tylna
- Shimano FH-TC500, 148x12mm, Disc, HG Freehub Body
- Obręcze
- Marin, Double Wall Alloy, 29mm Inner, Pinned Joint, Disc Specific, 32H, Tubeless Compatible
- Opony
- Vee Tire Co. Snap WCE 29x2.35", Top 40 Compound, GXE Core, 90 TPI, Tubeless compatible
- Hamulce
- Tektro HD-M280 Hydraulic, 180mm Rotor
- Korba
- FSA Comet, Modular 1x, 32T Direct Mount Chainring, MegaTooth Technology, Boost Spacing
- Przerzutka tylna
- Shimano Deore, 12-Speed, SGS
- Manetki
- Shimano Deore, 12-Speed, SL-7100R
- Kaseta
- SunRace, 12-Speed, 11-51T
- Łańcuch
- KMC X-12 Silver and Black
- Wspornik siodła
- TranzX, YSP18JL, 1x Remote, Size S 150mm Travel, All Other Sizes 170mm Travel, 30.9mm
- Siodło
- Marin Speed Concept
- Kierownica
- Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780mm Width, 28mm Rise, 5º Up, 9º Back
- Mostek
- Marin 3D Forged Alloy, 35mm
- Producent
- Marin
- Rocznik
- 2024
Kalkulator rozmiaru roweru
Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.
Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.
Pomiar wzrostu
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.
Pomiar wewnętrznej długości nogi
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.
3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.
Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?
Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?
Pomoc w wyborze rodzaju roweru
Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.
Profesjonalny dobór rozmiaru
W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.
Możliwość przetestowania roweru
Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne
Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.
Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany
Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.
Opieka posprzedażowa
Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:
- bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
- preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
- obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
- pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka gwarancyjna
To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.
Profesjonalny serwis na miejscu
Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.
O nas
Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.