• Marin Rift Zone 3
Marin Rift Zone 3
  • -3 000,00 zł
  • Nowy
  • Oczekiwanie na dostawę
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.

Marin Rift Zone - rower, który zmienia zasady gry. Przekonaj się sam.

Rozmiar ramy
Wyszarzone rozmiary są dostępne na zamówienie.
12 499,00 zł
9 499,00 zł
Brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni: 9 499,00 zł

Dostawa w 5 - 10 dni
Oczekiwanie na dostawę

Marin Rift Zone 3

Marin Rift Zone - rower, który przekracza granice. Dzięki “długiemu skoku” na dużych zjazdach i podczas pokonywania dużych nierówności, dostarcza niezrównanej wydajności i komfortu jazdy. Z Marin Rift Zone, każda jazda staje się niezapomnianą przygodą. Odkryj różnicę, jaką może przynieść prawdziwe zawieszenie MultiTrac. Przygotuj się na jazdę swojego życia.

Marin Rift Zone 3 to rower, który przekracza granice. Wyposażony w prawdziwe zawieszenie MultiTrac, oferuje niezrównaną wydajność i komfort jazdy. Dzięki długiemu skokowi, Marin Rift Zone 3 jest idealny na duże zjazdy i pokonywanie dużych nierówności. Rower jest wykonany z aluminium serii 3 6061, posiada koła o średnicy 29 cali i 125 mm skoku zawieszenia. Został zaprojektowany z myślą o nowoczesnej geometrii, dając rowerowi luźny kąt główki ramy, długie reach dla rozmiaru ramy i krótkie chainstay.
Marin Rift Zone 3 jest wyposażony w amortyzator Marzocchi Bomber Z2 29" / Fox Float DPS, co zapewnia doskonałe doświadczenia z jazdy3. Rower jest dostępny w rozmiarach od S do XL, dzięki czemu pasuje do różnych rozmiarów kierowców. Z Marin Rift Zone 3, każda jazda staje się niezapomnianą przygodą. Odkryj różnicę, jaką może przynieść prawdziwe zawieszenie MultiTrac. Przygotuj się na jazdę swojego życia z Marin Rift Zone 3.

Rower Marin Rift Zone
Rower Marin Rift Zone

Nowoczesny, progresywny, bardzo progresywny

Rift Zone 29 nafaszerowany jest najaktualniejszymi rozwiązaniami za sprawą nowoczesnej geometrii. Składa się na nią nisko poprowadzona długa, górna rura ułatwiająca balans ciała nad ramą. Nowoczesne kąty ramy sprawiają, że amortyzator poprowadzony jest pod bardziej płaskim kątem do podłoża, a koło na nim jest umieszczone z małym wysunięciem do przodu. Dzięki temu jazda na Rift Zone to czysta przyjemność - zarówno w górę jak i w dół.

Zawieszenie Multi Trac

Marin Rift Zone to rower, który daje Ci “długi skok” na dużych zjazdach i podczas pokonywania dużych nierówności. To rower, który przekracza granice możliwości, dostarczając niezrównanej wydajności i komfortu jazdy. Z Marin Rift Zone, każda jazda staje się przygodą. Odkryj różnicę, jaką może przynieść prawdziwe zawieszenie MultiTrac. Przygotuj się na jazdę swojego życia z Marin Rift Zone.

Rower Marin Rift Zone

Wewnętrzne prowadzenie przewodów

Niezależnie od tego czy wybierzesz ramę z aluminiowym czy karbonowym przednim trójkątem, to otrzymasz całkowicie schowane przewody. Teraz mają one udoskonalony system wprowadzania ich do ramy, który zapobiega jakiemukolwiek grzechotaniu oraz zapewnia "czysty wygląd" roweru.

Rower Marin Rift Zone
Rower Marin Rift Zone

Doskonałe materiały ram

Modele rowerów Rift Zone 1, 2, 3 i XR, wykorzystujące zaawansowaną technologię produkcji ram, są zgodne z najnowszymi standardami światowymi. Dzięki temu, możesz cieszyć się niezwykle zaawansowanym rowerem, który posłuży Ci przez wiele lat. Rury, które są poddane intensywnemu i precyzyjnemu obrabianiu, tworzą unikalne linie każdego modelu. Elementy zawieszenia są wykuwane, co zapewnia ich odporność na wszelkie przeciążenia. Dodatkowo, wszystkie kable są starannie ukryte wewnątrz ramy, co dodaje estetyki naszym rowerom.

Geometria

S M L XL
A Stack 602.6 607.15 611.7 616.25
B Reach 430 455 480 505
C Headtube Angle 65.5° 65.5° 65.5° 65.5°
D Headtube Length 100 105 110 115
E Seattube Angle 76° 76° 76° 76°
F Seattube Length 390 400 425 430
G Toptube Effective 580.24 606.36 632.51 658.6
H BB Height 344 344 344 344
I BB Drop 34 34 34 34
J Chainstay 425 425 425 425
K Wheelbase 1158.92 1186 1213 1240.1
L Standover Height 691.84 697.1 717.83 721.97
M Fork Offset 44 44 44 44
Seatpost Diameter 30.9 30.9 30.9 30.9
Handlebar Width 780 780 780 780
Stem Length 35 35 35 35
Crank Length 170 175 175 175
Geometria roweru Marin
Rama
Series 3 6061 Aluminum Frame, 29” Wheels, 125mm Travel, MultiTrac Suspension Platform, 148x12mm Boost Thru-Axle, 73mm Threaded BB w/ ISCG05 Tabs
Materiał ramy
Aluminium
Rozmiar ramy
S, M, L, XL
Amortyzator przedni
Marzocchi Bomber Z2 29", Rail Damper with Sweep Adjustment, 130mm Travel, Kabolt Bolt-On Axle, 44mm Offset
Damper
Fox Float DPS, Performance Series, EVOL Air Spring, 3 Position Compression Adjustment, Rebound Adjustment, Custom Tune, 210x50mm, M8x25mm Hardware Top and Bottom
Piasta przednia
Forged Alloy, 110x15mm, 32H
Piasta tylna
Forged Alloy, 148x12mm, Quad Sealed Bearings, 32H, Standard Freehub Body
Obręcze
Marin Aluminum Double Wall, 29mm Inner, Sleeved Joint, Disc Specific, Tubeless Compatible
Opony
Vee Tire Co, Flow Snap, 29x2.35, Tackee Compound, 72 TPI, Tubeless Compatible
Hamulce
Shimano MT420, 4-Piston Hydraulic Disc Brake, 203mm/180mm Rotor
Korba
FSA GRID, Modular 1x, 32T Direct Mount Chainring, MegaTooth Technology, Mego EXO Spindle, Boost Spacing
Przerzutka tylna
Shimano SLX SGS, Direct Attachment, 12-Speed
Manetki
Shimano SLX, 12-Speed, SL-6100IR
Kaseta
SunRace, 12-Speed, 11-51T, ED Black
Łańcuch
KMC X-12 Silver and Black
Wspornik siodła
X-Fusion Manic, 1x Composite Remote, Size S 125mm Travel, Size M and L 150mm Travel, Size XL 175mm Travel, 30.9mm
Siodło
Marin Speed Concept
Kierownica
Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780mm Width, 28mm Rise, 5º Up, 9º Back
Mostek
Marin 3D Forged Alloy, 35mm
Producent
Marin

Kalkulator rozmiaru roweru

Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.

Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.

Kalkulator umożliwia jedynie przybliżoną ocenę rozmiaru ramy. Nie opieraj na niej Twojej decyzji zakupowej. Aby dokładnie określić wymagany rozmiar, odwiedź nasz sklep.
Pomiar wzrostu

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.

Jak zmierzyć wzrost
Pomiar wewnętrznej długości nogi

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.

3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.

Jak zmierzyć przekrok

Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?

Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?

Kupując rower w bbike, zyskujesz czas, pieniądze i cieszysz się profesjonalnym wsparciem, niezależnie, czy na rowerze spędzasz życie, czy tydzień w roku.
Wybór typu roweru

Pomoc w wyborze rodzaju roweru

Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.

Profesjonalny dobór rozmiaru

W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting

Możliwość przetestowania roweru

Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne

Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting
Rower gotowy do jazdy

Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany

Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.

Opieka posprzedażowa

Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:

  • bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
  • preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
  • obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
  • pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka posprzedażowa
Opieka gwarancyjna

Opieka gwarancyjna

To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.

Profesjonalny serwis na miejscu

Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.

Profesjonalny serwis

O nas

Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.