- Nowy
- Oczekiwanie na dostawę
Cannondale Scalpel 4 2024
Opatentowane zawieszenie FlexPivot zapewnia lepszą przyczepność, większą kontrolę i wyższą prędkość. 120 mm płynnego skoku działa tak dobrze, że wydaje się, jakby było go znacznie więcej.
Progresywny charakter Scalpela zyskał jeszcze bardziej dzięki płaskiemu i stabilnemu kątowi główki 67 ̊ - w połączeniu z krótszym mostkiem, szerszymi oponami, sztycą regulowaną i większym skokiem. Jeśli kochasz jazdę po szlakach z dużą prędkością, precyzją i pełną kontrolą, ten rower jest dla ciebie.
Nie musisz wybierać dwóch z tych cech. Wybierz wszystkie. W pełni karbonowa rama i nowe 4-zawiasowe zawieszenie FlexPivot sprawiają, że Scalpel jest jednym z najlżejszych i najsztywniejszych rowerów górskich z pełną amortyzacją na rynku.
Trzymaj się mocno
Emocjonująca jazda. Dzięki najbardziej zaawansowanemu zawieszeniu i geometrii XC oraz specyfikacji gotowej na ostrą jazdę, nowy Scalpel na nowo definiuje prędkość cross-country.
Opis modelu
Celując w podium wyścigów XC i techniczne szlaki, Scalpel 4 jest zawsze szybki. Został zbudowany na naszej zaawansowanej ramie z włókna węglowego Series 1, a następnie wyposażony w 12-biegowy napęd Shimano Deore/XT, zdalnie sterowane zawieszenie RockShox SID z przodu iz tyłu oraz obręcze Stan's NoTubes Crest S2 zapewniające niezawodną prędkość i kontrolę.
Do czego służy
Dreszczyk prędkości. Wygrywanie wyścigów XC i maratonów. Szybkie pokonywanie szlaków.
120mm skoku
Nie tylko większy skok - lepszy skok. Dzięki magii naszej kinematyki FlexPivot i zawieszenia Proportional Response, 120 mm skoku Scalpela zapewnia nierealną przyczepność, większą kontrolę i o wiele więcej zabawy - z całą wydajnością i reakcją, jakiej można oczekiwać od sprzętu wyścigowego Pucharu Świata.
Flex Pivot
Podpory FlexPivot są kluczem do niesamowitej wydajności zawieszenia i niskiej masy roweru Scalpel. Te opatentowane karbonowe sekcje działają jak wirtualne czopy Horsta, tworząc prawdziwe czterotaktowe zawieszenie, które pozwala naszym inżynierom precyzyjnie dostosować sposób, w jaki zawieszenie reaguje na pedałowanie, hamowanie i siły uderzeniowe, bez wagi i konserwacji łożysk.
Zawieszenie Proportional Response
Środek ciężkości rowerzysty ma duży wpływ na to, jak system zawieszenia reaguje na ruchy rowerzysty, a mimo to większość konstrukcji dostępnych na rynku wykorzystuje dokładnie ten sam układ zawieszenia we wszystkich rozmiarach. Dzięki Proportional Response dostosowujemy kinematykę do rozmiaru, aby zapewnić absolutnie najlepszą przyczepność, hamowanie i wydajność pedałowania.
Sztyca opuszczana
Kot wyszedł z worka: Zdolność sztycy do natychmiastowego podnoszenia lub opuszczania siodełka roweru na technicznych odcinkach lub stromych zjazdach to sekret prędkości, którego kolarze XC nie mogą już ignorować. Dlatego znajdziesz je w każdym Scalpelu - abyś mógł szybko kontrolować każdy teren.
Nowe podejście do opon
Większy skok i bardziej wydajna geometria oznaczały również ponowne przemyślenie opon. Opony 2,4 cala w nowym Scalpel mają większą objętość niż konwencjonalnie węższe opony XC, co oznacza lepszą przyczepność i większą kontrolę, nawet na nierównym terenie.
Geometria
- Rama
- Scalpel, Series 1 Carbon construction, 120mm travel, Proportional Response Suspension and Geometry
- Materiał ramy
- Karbon
- Rozmiar ramy
- SM, MD, LG, XL
- Amortyzator przedni
- RockShox SID, 120mm, DebonAir, 15x110mm thru-axle, tapered steerer, 44mm offset, TwistLoc Ultimate remote dual lockout
- Damper
- RockShox SIDLuxe Select+, 2-Pos mode adjust, adjustable rebound, 190x45, TwistLoc Ultimate remote dual lockout
- Piasta przednia
- Shimano TC-500, 15x110mm thru-axle
- Piasta tylna
- Shimano MT410B, 12x148mm thru-axle
- Rozmiar koła
- 29"
- Obręcze
- Stan's NoTubes Crest S2, 32h, tubeless ready
- Opony
- (F) Maxxis Rekon Race WT, 29x2.4", EXO Protection, tubeless ready / (R) Maxxis Aspen WT, 29x2.4", EXO Protection, tubeless ready
- Hamulce
- Shimano MT501, hydraulic disc, 180/160mm RT10 rotors
- Korba
- Shimano M5121, 32T
- Przerzutka tylna
- Shimano Deore 6100
- Manetki
- Shimano Deore 6100, 12-speed
- Kaseta
- Shimano Deore, 10-51, 12-speed
- Łańcuch
- Shimano Deore, 12-speed
- Suport
- Shimano BSA 73mm
- Wspornik siodła
- Cannondale DownLow Dropper, internal routing, 31.6, 125mm (S), 150mm (M-XL)
- Siodło
- Prologo Dimension NDR, STN rails
- Kierownica
- Cannondale 2 Flat, butted 2014 Alloy, 31.8mm, 3° rise, 8° sweep, 760mm
- Mostek
- Cannondale C1 Conceal, Alloy, 31.8, -6°
- Producent
- Cannondale
Kalkulator rozmiaru roweru
Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.
Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.
Pomiar wzrostu
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.
Pomiar wewnętrznej długości nogi
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.
3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.
Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?
Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?
Pomoc w wyborze rodzaju roweru
Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.
Profesjonalny dobór rozmiaru
W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.
Możliwość przetestowania roweru
Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne
Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.
Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany
Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.
Opieka posprzedażowa
Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:
- bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
- preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
- obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
- pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka gwarancyjna
To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.
Profesjonalny serwis na miejscu
Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.
O nas
Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.