- Tylko online
- -1 000,00 zł
GT Avalanche Elite
GT Avalanche Elite. Nowoczesny trailowy hardtail. Wyposażony w zupełnie nową ramę aluminiową, świeży styl i nowoczesne rozwiązania, Avalanche jest przeznaczony dla ambitnych rowerzystów górskich, potrzebujących solidnego sprzętu, który świetnie wygląda i dostosowuje się do rosnących umiejętności.
Prosty, niezawodny, wygodny.
AGT Avalanche Elite to rower górski, który łączy solidność konstrukcji z przystępną ceną, co czyni go idealnym wyborem dla tych, którzy rozpoczynają swoją przygodę z MTB. Wyposażony w ramę GT 6061 T6 Aluminum Frame, Triple Triangle z pływającymi tylnymi widełkami, wewnętrznym prowadzeniem kabli, gotowym do montażu sztycy opuszczanej.
Rower ten jest wyposażony w widelec SR Suntour XCR-RL-R, 120mm, Hydraulic Lockout, Air Spring, Rebound Adjust, który zapewnia doskonałą amortyzację na nierównych ścieżkach. System przerzutek od renomowanego japońskiego producenta osprzętu SHIMANO 1x11, szybkie w reakcji i niezawodne hamulce Shimano MT200, zapewniające płynną i kontrolowaną jazdę. GT Avalanche Elite jest chwalony za swoją doskonałą relację jakości do ceny, z niektórymi użytkownikami twierdzącymi, że przewyższa rowery w swojej klasie cenowej. Dostępny w różnych rozmiarach i kolorach, GT Avalanche Elite jest doskonałym wyborem dla tych, którzy szukają solidnego roweru górskiego, który sprosta ich oczekiwania.
Jednocześnie progresywna geometria zapewni Ci wygodę podczas podmiejskich przejażdżek, czy szybkiej jazdy do pracy.
Geometria GT Avalanche
- Rama
- Prowheel Charm, 32T
- Rozmiar ramy
- S, M, L, XL
- Amortyzator przedni
- 6061 T6 Aluminum frame, Triple Triangle with floating seat stays, Internal Cable Routing, stealth dropper post routing, Boost 141 Forged drop-outs with disc brake mounts, Zero stack tapered 1 1/8"- 1.5" head tube, 27.5/29" wheels
- Piasta przednia
- Formula, QR
- Piasta tylna
- WTB SX19, 32h
- Rozmiar koła
- 27.5"
SR Suntour XCR-RL-R, 120mm, Hydraulic Lockout, Air Spring, Rebound Adjust - Obręcze
- Vittoria Barzo, 27.5/29 x 2.25", wire beadVittoria Barzo, 27.5/29 x 2.25", wire bead
- Opony
- -
- Hamulce
- All Terra Micro Adjust, 6061 Alloy, 30.9 x 350mm
- Korba
- Formula, QR
- Przerzutka przednia
- Shimano Deore M5100
- Przerzutka tylna
- Shimano Deore M5100, 11-speed
- Manetki
- Shimano MT200 hydro disc, 160/160mm RT10 rotors
- Kaseta
- GT All Terra Alloy Riser, Double-Butted, 15mm Rise, 9° Sweep, 5° Rise, 740mm Width
- Łańcuch
- Shimano, 11s
- Wspornik siodła
- WTB Silverado Sport, steel rails
- Siodło
- KMC X11, 11-speed
- Kierownica
- GT All Terra 3D Forged Alloy, 31.8, 7°, 80mm
Kalkulator rozmiaru roweru
Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.
Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.
Pomiar wzrostu
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.
Pomiar wewnętrznej długości nogi
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.
3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.
Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?
Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?
Pomoc w wyborze rodzaju roweru
Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.
Profesjonalny dobór rozmiaru
W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.
Możliwość przetestowania roweru
Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne
Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.
Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany
Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.
Opieka posprzedażowa
Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:
- bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
- preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
- obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
- pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka gwarancyjna
To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.
Profesjonalny serwis na miejscu
Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.
O nas
Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.