Marin Bobcat Trail 4

  • Marin Bobcat Trail 4 2022
  • Marin Bobcat Trail 4
Marin Bobcat Trail 4
  • -600,00 zł
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.

Pierwszy prawdziwy rower górski.

Bobcat Trail jest wszechstronnym rowerem górskim o współczesnej geometrii stworzonym do eksplorowania sieci ścieżek. Najlepsze w swojej klasie ramy oraz solidna specyfikacja sprawiają, że jest to idealny wybór dla rekreacyjnych rowerzystów gotowych na głębsze zanurzenie się w świat MTB i zmianę na współczesną geometerię, jak i dla bardziej doświadczonych rowerzystów szukających nowego roweru, który nie pogrąży ich w kredytach.

Kolor
Rozmiar ramy
Wyszarzone rozmiary są dostępne na zamówienie.
3 699,00 zł
3 099,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni: 3 099,00 zł

Dostępny produkt z innymi opcjami

Marin Bobcat Trail 4

Marin Bobcat Trail to idealne wprowadzenie do górskiego rowerowania, łącząc wysokiej jakości komponenty, lekką aluminiową ramę i geometrię gotową na szlak. Bobcat jest dostępny z kołami 27,5” i 29”, w zależności od rozmiaru ramy, a wszystkie modele są wyposażone w hydrauliczne hamulce tarczowe i szerokozakresowe, przyjazne dla szlaku napędy.

Rower Marin Bobcat Trail
Rower Marin Bobcat Trail

Progresywna geometria

Usunęliśmy poprzeczkę w łączeniu górnych rurek tylnego trójkąta. Uzyskaliśmy w ten sposób: więcej przestrzeni na oponę oraz lepszy transfer mocy. Rower "z krótkim tyłem" lepiej przyspiesza i staje się bardziej zwrotny. Pozostawiliśmy również możliwość instalacji bagażnika, by móc swobodnie udać się Bobcatem na dłuższe przygody.

Krótkie widełki, sztyca regulowana

KKRÓTSZE TYLNE WIDEŁKI: W modelu roweru górskiego Bobcat Trail usunęliśmy poprzeczkę w łączeniu górnych rurek tylnego trójkąta. Dzięki temu uzyskaliśmy więcej przestrzeni na oponę i lepszy transfer mocy. Rower ‘z krótkim tyłem’ lepiej przyspiesza i staje się bardziej zwrotny. Dodatkowo, pozostawiliśmy możliwość instalacji bagażnika, co umożliwia swobodne udanie się na dłuższe przygody na rowerze Bobcat Trail.

OPCJONALNA INSTALACJA REGULOWANEJ SZTYCY: Dzięki specjalnym otworom w dolnej rurze i rurze podsiodłowej, masz możliwość rozbudowy swojego roweru Bobcat Trail o sztycę opuszczaną z manetki o średnicy 30.9 mm w przyszłości.

Rower Marin Bobcat Trail

Geometria

XS S M L
A Stack 594.7 599.3 604 608.6
B Reach 420 435 445 465
C Headtube Angle 67.5° 67.5° 67.5° 67.5°
D Headtube Length 100 105 110 115
E Seattube Angle 74.5° 74.5° 74.5° 74.5°
F Seattube Length 330 381 431 481
G Toptube Effective 585 601 612.5 633.8
H BB Height 307 307 307 307
I BB Drop 48 48 48 48
J Chainstay 425 425 425 425
K Wheelbase 1116.4 1133.3 1145.2 1167
L Standover Height 621.74 658.04 703.78 743.78
M Fork Offset 44 44 44 44
Seatpost Diameter 30.9 30.9 30.9 30.9
Handlebar Width 740 740 740 740
Stem Length 45 45 45 45
Crank Length 170 170 175 175
Geometria roweru Marin
Płeć
Damski
Męski
Rama
Series 2 6061 Aluminum, 27.5" or 29” Wheels, Low Standover, 68mm BB shell, 135mm Forged Dropouts, IS Chainstay Disc Mount, Internal Housing & Dropper Post Routing
Materiał ramy
Aluminium
Rozmiar ramy
XS, S, M (27.5), M (29), L, XL
Amortyzator przedni
SR/Suntour XCM HLO-DS, 120mm Travel, Hydraulic Lockout, 46mm Offset
Piasta przednia
Forged Alloy, 32H
Piasta tylna
Forged Alloy, 32H
Rozmiar koła
27.5"
29"
Obręcze
Marin Aluminum Double Wall, 25mm Inner, Pinned Joint, Disc Specific
Opony
MTB, 27.5/29x2.25"
Hamulce
Tektroa M275 Hydraulic Disc, 180mm / 160mm Rotor
Korba
Alloy Crank, Steel Chainrings, 36/22T
Przerzutka przednia
Altus Double
Przerzutka tylna
microSHIFT Advent 9, Clutch
Manetki
microSHIFT Advent 9 Trail
Kaseta
SunRace 9-Speed, 11-46T
Łańcuch
KMC X9
Wspornik siodła
Marin Alloy, 30.9
Siodło
Marin MTB
Kierownica
Marin 31.8 Riser, 12mm Rise, 780mm Width
Mostek
Marin Alloy, 31.8mm Clamp, 45mm
Producent
Marin

Kalkulator rozmiaru roweru

Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.

Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.

Kalkulator umożliwia jedynie przybliżoną ocenę rozmiaru ramy. Nie opieraj na niej Twojej decyzji zakupowej. Aby dokładnie określić wymagany rozmiar, odwiedź nasz sklep.
Pomiar wzrostu

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.

Jak zmierzyć wzrost
Pomiar wewnętrznej długości nogi

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.

3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.

Jak zmierzyć przekrok

Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?

Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?

Kupując rower w bbike, zyskujesz czas, pieniądze i cieszysz się profesjonalnym wsparciem, niezależnie, czy na rowerze spędzasz życie, czy tydzień w roku.
Wybór typu roweru

Pomoc w wyborze rodzaju roweru

Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.

Profesjonalny dobór rozmiaru

W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting

Możliwość przetestowania roweru

Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne

Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting
Rower gotowy do jazdy

Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany

Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.

Opieka posprzedażowa

Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:

  • bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
  • preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
  • obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
  • pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka posprzedażowa
Opieka gwarancyjna

Opieka gwarancyjna

To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.

Profesjonalny serwis na miejscu

Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.

Profesjonalny serwis

O nas

Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.