
- Nowy
- Oczekiwanie na dostawę
San Quentin 29-3 to wyjątkowo wszechstronny rower górski marki Marin Bikes. Opracowany we współpracy z legendą freeride’u Mattem Jonesem, ten rower łączy siłę i styl dirtówki Alcatraz z legendarnym hardtailem Nail Trail. Wyposażony w mocne hamulce tarczowe i możliwość montażu szerszych opon, San Quentin 29-3 jest gotowy na każdą przygodę. Rama wykonana jest z aluminium serii 3 6061, z podwójnie cieniowanymi rurami, wewnętrznym prowadzeniem linek, osią 12x148mm Thru-Axle i suportem 73mm Threaded BB.
San Quentin 29-3 to wyjątkowo wszechstronny rower górski marki Marin Bikes. Opracowany we współpracy z legendą freeride’u Mattem Jonesem, ten rower łączy siłę i styl dirtówki Alcatraz z legendarnym hardtailem Nail Trail. Wyposażony w mocne hamulce tarczowe i możliwość montażu szerszych opon, San Quentin 29-3 jest gotowy na każdą przygodę. Rama wykonana jest z aluminium serii 3 6061, z podwójnie cieniowanymi rurami, wewnętrznym prowadzeniem linek, osią 12x148mm Thru-Axle i suportem 73mm Threaded BB.
San Quentin 29-3 marki Marin Bikes oferuje płaski kąt główki i stromą podsiodłówkę, co sprawia, że rower doskonale radzi sobie zarówno na wzniesieniach, jak i zjazdach. Wyważona pozycja rowerzysty pomiędzy kołami gwarantuje imponujące możliwości wspinaczki oraz jazdy po płaskim terenie. Dzięki kątowi główki wynoszącemu 65 stopni oraz krótkiemu tylnemu trójkątowi, San Quentin 29-3 ułatwia poruszanie się po trudnych zjazdach i zakrętach, co sprawia, że jazda na nim jest intuicyjna.
Wszystkie modele San Quentin wyposażone są w otwory w standardzie ISCG 05, tak by zainstalować prowadnicę lub napinacz łańcucha.
San Quentin 3 na pokładzie ma czterotłoczkowe zaciski pracujące z tarczami 203 / 180 mm. To TRP Slate EVO.
San Quentin 1 ma aluminiową ramę z serii 2, z taperowaną główką ramy, trójwymiarowym kutym mocowaniem tylnego koła, mocowaniem hamulców IS oraz częściowo wewnętrznym prowadzeniem kabli. San Quentin 2 i 3 są wyposażone w aluminiowe ramy z serii 3, z bardziej zaawansowanym kształtowaniem rur, sztywną osią tylnego koła 12x148, hamulcem w standardzie post mount i pełnym wewnętrznym prowadzeniem kabli
Wzorując się na sukcesie ramy Alcatraz linia ram San Quentin zapewnia wszystkie aspekty tego wyjątkowego stylu: masywną konstrukcję, gładką linię i seksowne malowanie.
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
A Stack | 632 | 636 | 645 | 650 |
B Reach | 422 | 450 | 470 | 500 |
C Headtube Angle | 64° | 64° | 64° | 64° |
D Headtube Length | 115 | 120 | 125 | 130 |
E Seattube Angle | 77° | 77° | 77° | 77° |
F Seattube Length | 330 | 380 | 410 | 420 |
G Toptube Effective | 568 | 596 | 619 | 650 |
H BB Height | 316 | 316 | 316 | 316 |
I BB Drop | 50 | 50 | 50 | 50 |
J Chainstay | 430 | 430 | 430 | 430 |
K Wheelbase | 1182 | 1212 | 1236 | 1268 |
L Standover Height | 650 | 683 | 688 | 695 |
M Fork Offset | 44 | 44 | 44 | 44 |
SeatPost Diameter | 30.9 | 30.9 | 30.9 | 30.9 |
Handlebar Width | 780 | 780 | 780 | 780 |
Stem Length | 35 | 35 | 35 | 35 |
Crank Length | 170 | 170 | 170 | 170 |
All lengths in millimeters
Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.
Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.
3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.
Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?
Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.
W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.
Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne
Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.
Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.
Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:
To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.
Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.
Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.