Mondraker Chrono

  • Mondraker Chrono 2022
Mondraker Chrono 2022
  • -20%
  • Nowy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.

Świetny rower XC na kołach 29" z ramą a cieniowanego aluminium 6061 Xtralite, Avant Geometry, suportem 73mm BSA, wewnętrznym prowadzeniem kabli, tylną piastą Boost 12x148mm i widelcem RockShox Judy Silver TK 29, 100mm, Solo Air. Rower posiada napęd Sram SX 1x12

Kolor
Rozmiar ramy
Wyszarzone rozmiary są dostępne na zamówienie.
7 019,00 zł
5 615,20 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni: 5 615,20 zł

1-2 dni
Ostatnie sztuki w magazynie

Rama Mondraker Chrono jest wykonana z cieniowanego stopu 6061 Xtralite, zbudowana jest w oparciu o XC FORWARD GEOMETRY, która zapewni Ci optymalną pozycję do efektywnego pedałowania, jednocześnie oferując stabilność i pewność podczas zjazdów. To najtańszy rower w gamie Chrono, ale nadal daje Ci całą ponad 20-letnią wiedzę w produkcji rowerów pierwszej klasy, co oznacza, że możesz cieszyć się wyścigowym DNA Mondrakera za każdym razem, gdy go wyciągasz.

Kluczowe cechy

  • Rama

    Chrono 29 6061 Xtralite Alloy butted, XC Forward Geometry, 73mm BSA bottom bracket, tapered head tube, HHG Internal Cable Routing, Boost 12x148mm rear axle

  • Amortyzator

     X-Fusion RC32 29, 100mm, air spring, tapered steerer tube, Boost 15x110mm axle, 32mm aluminum stanchions, offset 51mm. Settings: 2 pos remote compression (open/lock), rebound, air preload, X-Fusion RC

  • Napęd

    SRAM SX Eagle, 12-speed

Tabela rozmiarów

Tabela rozmiarów roweru Mondraker Chrono

Geometria

geometria mondraker chrono 2019

  Frame size S M L XL
A Seattube length 395mm 430mm 470mm 520mm
B Toptube length 590mm 610mm 630mm 650mm
C Bottom bracket drop -65mm -65mm -65mm -65mm
D Bottom bracket height 305mm 305mm 305mm 305mm
E Chainstay length 435mm 430mm 435mm 435mm
F Seat tube angle 72.5° 72.5° 72.5° 72.5°
G Effective seattube angle 73.5° 73.5° 73.5° 73.5°
H Headtube angle 70° 70° 70° 70°
I Fork Offset 44/46mm 44/46mm 44/46mm 44/46mm
J Wheelbase 1087mm 1107mm 1127mm 1148mm
K Headtube length 100mm 100mm 110mm 125mm
L Reach 406mm 426mm 444mm 460mm
M Stack 618mm 618mm 628mm 642mm

Świetny rower XC na kołach 29" z ramą a cieniowanego aluminium 6061 Xtralite, Avant Geometry, suportem 73mm BSA, wewnętrznym prowadzeniem kabli, tylną piastą Boost 12x148mm i widelcem RockShox 30 Silver 29, 100mm, Solo Air. Rower posiada napęd Sram NX 1x11

Geometria

Rama
Chrono 29 6061 Xtralite Alloy butted, XC Forward Geometry, 73mm BSA bottom bracket, tapered head tube, HHG Internal Cable Routing, Boost 12x148mm rear axle
Materiał ramy
Aluminium
Amortyzator przedni
X-Fusion RC32 29, 100mm, air spring, tapered steerer tube, Boost 15x110mm axle, 32mm aluminum stanchions, offset 51mm. Settings: 2 pos remote compression (open/lock), rebound, air preload, X-Fusion RC
Piasta przednia
Formula DC20LW, 9x100mm, cup & cone ball bearings, IS 6 bolts
Piasta tylna
Formula MST148S-4SB, Boost 12x148mm, sealed bearings, IS 6 bolts, MS freehub
Obręcze
MDK-XP1 29 TLR, 25mm internal width, tubeless ready, 32 spokes
Opony
Maxxis Ikon 29x2.20, 60TPI, wire bead / Maxxis Ikon 29x2.20, 60TPI, wire bead
Hamulce
SRAM Level, 2 piece caliper, Centerline 160mm IS 6 bolts one-piece rotor, steel-backed organic pad
Korba
SRAM SX Eagle, Boost, DUB axle, Direct Mount chain ring, S size: 170mm, M/L/XL size: 175mm
Przerzutka tylna
SRAM SX Eagle, Type 3 roller bearing clutch, cage lock, long cage, 1x12s, X-actuation 1:1
Manetki
SRAM Trigger SX Eagle, 12s, X-Actuation 1:1
Kaseta
SRAM PG-1210, 11-50T, 12s
Łańcuch
Sram SX Eagle, 12s, Powerlock
Suport
SRAM DUB BSA, sealed bearings, 73mm
Wspornik siodła
ONOFF Sulfur 0-R, 6061 T6 Alloy, 3D forged, diameter 27.2mm, length 400mm
Siodło
Mondraker XC Series, steel rail
Kierownica
Onoff Sulfur 0.2, double butted 6061 alloy, rise: 4.8mm, width: 740mm, 9 backsweep, 0 upsweep, 31.8mm barbore Onoff Twin, 1lock-on, 135mm
Mostek
Onoff Sulfur, 6061 T6 Alloy, 31.8mm barbore, rise: +/-7, length: sizes S/M: 60mm, size L: 80mm, size XL: 90mm
Waga
12.9 kg
Producent
Mondraker
Rocznik
2022

Kalkulator rozmiaru roweru

Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.

Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.

Kalkulator umożliwia jedynie przybliżoną ocenę rozmiaru ramy. Nie opieraj na niej Twojej decyzji zakupowej. Aby dokładnie określić wymagany rozmiar, odwiedź nasz sklep.
Pomiar wzrostu

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.

Jak zmierzyć wzrost
Pomiar wewnętrznej długości nogi

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.

3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.

Jak zmierzyć przekrok

Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?

Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?

Kupując rower w bbike, zyskujesz czas, pieniądze i cieszysz się profesjonalnym wsparciem, niezależnie, czy na rowerze spędzasz życie, czy tydzień w roku.
Wybór typu roweru

Pomoc w wyborze rodzaju roweru

Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.

Profesjonalny dobór rozmiaru

W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting

Możliwość przetestowania roweru

Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne

Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting
Rower gotowy do jazdy

Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany

Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.

Opieka posprzedażowa

Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:

  • bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
  • preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
  • obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
  • pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka posprzedażowa
Opieka gwarancyjna

Opieka gwarancyjna

To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.

Profesjonalny serwis na miejscu

Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.

Profesjonalny serwis

O nas

Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.