- -700,00 zł
- Nowy
- Oczekiwanie na dostawę
Basso Venta Disc
Model Venta z okazji 20-lecia łączy efektowną i funkcjonalną konstrukcję z osiągami, dzięki czemu jest bardziej niż zdolny do wyścigów. Dostępny w wersjach z hamulcami tarczowymi, Venta opiera się na bogatym dziedzictwie dobrze zbudowanych ram wyścigowych. Eleganckie linie i minimalistyczna grafika sprawiają, że ta rama jest prawdopodobnie jedną z najbardziej eleganckich w swoim segmencie.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani zamówieniem Basso Venta w wersji z kołami karbonowymi lub innym groupsetem, zapraszamy do kontaktu z nami!
Basso Venta - jakość premium dla wszystkich
Podczas gdy estetyka ma duży wpływ na określenie piękna modelu Venta, to kunszt wyróżnia tę ramę na tle konkurencji. Wykonane ręcznie, we Włoszech, przez Basso, z tą samą niezwykłą dbałością o jakość i szczegółowość, jak przy tworzeniu najwyższej jakości ram w ofercie, Venta posiada fantastyczną proporcję wartości do ceny. Stworzona z myślą o wyścigach, stworzona z myślą o trwałości, Venta jest zbudowana tak, aby zapewnić trwałe osiągi przez wiele lat. Jej piękny kształt i konstrukcja łączą się z zaawansowanymi funkcjami, ogólnie zarezerwowanymi dla ofert wyższych poziomów, dzięki czemu oferta jest jeszcze bardziej interesująca. Wewnętrzne prowadzenie kabli i zintegrowany zacisk sztycy zapewniają czystą estetykę, podczas gdy ponadwymiarowy suport i wzmocniona główka ramy zapewniają wyjątkowo reaktywną konstrukcję.
Geometria
Bardziej zrelaksowana geometria zapewnia dodatkowy komfort skrupulatnie opracowanemu układowi włókien węglowych, który zapewnia zarówno reaktywną, jak i wygodną strukturę. Prosty widelec i kompaktowy tylny trójkąt zapewniają wyjątkowo responsywne prowadzenie, dzięki czemu Venta jest wystarczająco zwinna, aby sprostać nawet najszybszym, najbardziej technicznym trasom.
Moc
Ponadwymiarowy suport i dolna rura spotykają się ze wzmocnioną główką ramy, która jest odporne na naprężenia skrętne i zapewnia niezwykle wydajne przenoszenie mocy. Brak strat mocy na wyginanie oznacza bardziej wydajną jazdę, więcej energii na końcowy sprint i większą prędkość przy równoważnej mocy.
Estetyka
Jego piękny kształt i konstrukcja spotykają się z zaawansowanymi funkcjami, zwykle zarezerwowanymi dla ofert wyższego poziomu, takich jak wewnętrzne prowadzenie przewodów.
System zacisków 3B Gen 2
Całkowicie ukryte rozwiązanie mocujące, które jest niewidoczne na ramie, przeplatając innowacje technologiczne i estetyczne.
Rezultatem jest lekki, niewidoczny i wytrzymały zintegrowany system z trzema, który został dodatkowo zrealizowany poprzez wulkanizację stalowej deski. To rozwiązanie Basso nadaje systemowi 3B funkcję antywibracyjną, która poprawia wrażenia z jazdy, podnosząc komfort na nierównych i wyboistych powierzchniach.
Geometria ramy
Geometria
Każde dobre dopasowanie roweru zaczyna się od wyboru odpowiedniego rozmiaru ramy. Pozwoli to w pełni wykorzystać osiągi i komfort roweru, zapewniając efektywną pozycję podczas jazdy.
45 | 48 | 51 | 53 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Seat Tube (A1) | 450 mm | 480 mm | 510 mm | 530 mm | 560 mm | 580 mm | 610 mm |
Top Tube (B) | 505 mm | 515 mm | 525 mm | 545 mm | 560 mm | 575 mm | 590 mm |
Reach (R) | 374 mm | 374 mm | 377 mm | 383 mm | 385 mm | 388 mm | 389 mm |
Stack (S) | 527 mm | 527 mm | 552 mm | 564 mm | 591 mm | 614 mm | 638 mm |
Seat Tube Angle (C) | 76° | 75° | 75° | 74° | 73,5° | 73° | 72,5° |
Steering Tube Angle (D) | 71,8° | 71,8° | 72° | 74° | 73,5° | 73,5° | 74° |
Chain-Stay Length (E) | 400 mm | 400 mm | 400 mm | 400 mm | 402 mm | 406 mm | 406 mm |
BB to Fork Length (F) | 576 mm | 576 mm | 585 mm | 592 mm | 590 mm | 599 mm | 602 mm |
Head Tube (H) | 125 mm | 125 mm | 150 mm | 162 mm | 180 mm | 204 mm | 228 mm |
Handlebar width out/out (M) | 420 mm | 440 mm | 440 mm | 440 mm | 440 mm | 440 mm | 460 mm |
Stem Length (N) | 90 mm | 100 mm | 100 mm | 110 mm | 110 mm | 120 mm | 130 mm |
Crank Length (O) | 170 mm | 170 mm | 172,5 mm | 172,5 mm | 172,5 mm | 172,5 mm | 175 mm |
- Materiał ramy
- Karbon
- Wheelset
- Microtech MCT Disc
- Producent
- Basso
- Grupa osprzętu
- Shimano 105 7020 2x11
Kalkulator rozmiaru roweru
Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.
Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.
Pomiar wzrostu
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.
Pomiar wewnętrznej długości nogi
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.
3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.
Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?
Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?
Pomoc w wyborze rodzaju roweru
Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.
Profesjonalny dobór rozmiaru
W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.
Możliwość przetestowania roweru
Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne
Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.
Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany
Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.
Opieka posprzedażowa
Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:
- bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
- preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
- obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
- pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka gwarancyjna
To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.
Profesjonalny serwis na miejscu
Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.
O nas
Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.