Wilier Garda 105 Di2 Shimano RS171

  • Wilier Garda 105 Di2 Shimano RS171
  • Wilier Garda 105 Di2 Shimano RS171
  • Wilier Garda 105 Di2 Shimano RS171
Wilier Garda 105 Di2 Shimano RS171
  • -5 000,00 zł
  • Nowy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.

Garda - nowoczesny rower szosowy endurance w zestawie z osprzętem Shimano 105 Di2 12s

Garda to idealny produkt dla osób, które szukają nowoczesnego roweru zapewniającego komfortową jazdę. Przebudowaliśmy nasz wejściowy model roweru szosowego z karbonu, nadając mu nowoczesną interpretację. Kable są prowadzone wewnątrz ramy, a prześwit pozwala na opony o szerokości do 32 mm. Garda to zupełnie nowy projekt, który zamyka ewolucyjne koło produktów szosowych z całkowitą integracją kabli

Kolor
Rozmiar ramy
Wyszarzone rozmiary są dostępne na zamówienie.
17 799,00 zł
12 799,00 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed obniżką: 15 299,00 zł

Dostępny produkt z innymi opcjami

Wszystkie nowoczesne funkcje

Garda wykorzystuje najlepsze rozwiązania opracowane dla najwyższej klasy rowerów wyścigowych z włókna węglowego: specjalna konstrukcja wspornika kierownicy Stemma S mieści w ramie, zapewniając pełną integrację i ekskluzywny, elegancki wygląd.

Garda nowoczesny szosowy rower endurancje
Maksymalny komfort

Garda została zaprojektowana tak, by uwzględniając nowoczesne trendy, zapewniać maksymalny komfort. Stąd prześwit na opony 32mm, by jazda była jeszcze bezpieczniejsza i przyjemna.

Garda - prześwit na opony do 32mm
Grupa Shimano 105 Di2 12s

Napęd Shimano 105 Di2 12s oferuje zoptymalizowane przełożenia 12-biegowe dla nieosiągalnej efektywności i płynnej zmiany biegów. Dzięki bezprzewodowemu kokpitowi i szybkiemu przetwarzaniu, Shimano 105 Di2 12s zapewnia szybkie zmiany biegów, długą żywotność baterii i minimalizuje prawdopodobieństwo zakłóceń. Dodatkowo, Shimano 105 Di2 12s umożliwia personalizację ustawień napędu za pomocą aplikacji E-TUBE PROJECT, co pozwala na dostosowanie prędkości zmiany biegów, ilości zmian biegów na jedno naciśnięcie przycisku oraz funkcji synchronizacji i półsynchronizacji.

Shimano 105 12s Di2
Garda na osprzęcie 105 Di2 12s
Przełom w jeździe szosowej

Nowa grupa SHIMANO 105 daje dostęp do systemu zmiany przełożeń Di2 nowej grupie rowerzystów. Dla tych, którzy do tej pory mieli do czynienia jedynie z mechaniczną zmianą przełożeń i jej ergonomią, SHIMANO 105 Di2 stanowi przełom w jeździe szosowej.

Przemierzaj kilometry w wielkim stylu

Dzięki przemyślanym rozwiązanim rowery endruance Wilier Triestina zachowują wyścigową estetykę marki, zapewniając jednocześnie maksymalny komfort.

Garda - prześwit na opony do 32mm
Geometria modelu Wilier Garda
Geometria Wilier Garda
XS S M L XL XXL
C/C (cm) 39.5 41 44.5 47.5 50.5 53.5
L (cm) 51.2 52.2 54.1 55.1 57.2 58.2
H (cm) 44 46.5 49 52 55 58
A (°) 75.2 75 74 74 73 73
L1 (cm) 40.9 40.9 41.1 41.1 41.4 41.4
H1 (cm) 11.2 12.5 14.4 16.1 17.9 19.7
A1 (°) 70.5 71.7 72.15 72.65 72.8 73.1
Reach (mm) 373 378 383 388 393 398
Stack (mm) 515 531 548 566 584 602
Wheelbase (mm) 981 981 990 996 1009 1016
Rama
GARDA DISC - CARBON MONOCOQUE NH-MOD
Materiał ramy
Karbon
Rozmiar ramy
XS, S, M, L, XL, XXL
Widelec
GARDA DISC - CARBON MONOCOQUE
Wheelset
SHIMANO RS171 DISC
Opony
VITTORIA ZAFFIRO PRO 4 700X28
Hamulce
SHIMANO 105 BR-R7170
Korba
SHIMANO 105 FC-R7100 50-34T
Przerzutka przednia
SHIMANO 105 DI2 FD-R7150
Przerzutka tylna
SHIMANO 105 DI2 12S RD-R7150
Manetki
SHIMANO 105 DI2 12S ST-R7170
Kaseta
SHIMANO 105 12S CS-R7100 11-34T
Łańcuch
SHIMANO CN-M7100 12S
Wspornik siodła
RITCHEY 2-BOLT ALLOY BBK
Siodło
SELLE ITALIA MODEL X
Kierownica
BARRA S
Mostek
STEMMA S
Producent
Wilier Triestina
Rocznik
2024

Kalkulator rozmiaru roweru

Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.

Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.

Kalkulator umożliwia jedynie przybliżoną ocenę rozmiaru ramy. Nie opieraj na niej Twojej decyzji zakupowej. Aby dokładnie określić wymagany rozmiar, odwiedź nasz sklep.
Pomiar wzrostu

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.

Jak zmierzyć wzrost
Pomiar wewnętrznej długości nogi

1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.

2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.

3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.

Jak zmierzyć przekrok

Zapraszamy do stacjonarnych sklepów bbike. Co na tym zyskujesz?

Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?

Kupując rower w bbike, zyskujesz czas, pieniądze i cieszysz się profesjonalnym wsparciem, niezależnie, czy na rowerze spędzasz życie, czy tydzień w roku.
Wybór typu roweru

Pomoc w wyborze rodzaju roweru

Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.

Profesjonalny dobór rozmiaru

W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting

Możliwość przetestowania roweru

Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne

Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.

Profesjonalny dobór rozmiaru, bikefitting
Rower gotowy do jazdy

Kupujesz rower gotowy do jazdy, wyregulowany

Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.

Opieka posprzedażowa

Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:

  • bezpłatne doregulowanie roweru przez pierwszych 300 km po zakupie,
  • preferencyjne ceny montażu akcesoriów i części,
  • obniżone ceny przeglądów okresowych, których wykonanie jest podstawą uzyskania gwarancji na rower
  • pierwszeństwo w oczekiwaniu na serwis
Opieka posprzedażowa
Opieka gwarancyjna

Opieka gwarancyjna

To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.

Profesjonalny serwis na miejscu

Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.

Profesjonalny serwis

O nas

Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.