Rama
Series 2 DSX, 6061 Aluminum, Internal Cable Routing, Mudguard and Rack Mounts, IS Disc Mount
DSX to gravel dla kolarzy MTB z klasycznymi manetkami i napędem 1x ; dużym prześwitem dla opon i opcją instalacji myk-myk'a dla lepszej kontroli roweru na zjazdach.
Jego funkcjonalność nie ogranicza się do jazdy po szosie drugiej kategorii; DSX świetnie sprawdzi się w mieście, dzięki napędowi 1x9 szybko i łatwo zmienić w nim biegi, rower jest też zwinny i zgrabny, dzięki czemu świetnie sprawdzi się podczas gwałtownych manewrów na zatłoczonych ścieżkach rowerowych czy przy konieczności błyskawicznej zmiany trasy.
Do tego jest lekki, przyjazny (sztywny widelec) i szybki - brak balastu w postaci amora, lekkie komponenty pozwalają na dobre przyspieszania a konkretne hamulce i opony (WTB Riddler, 700Cx45mm) dają dobrą kontrolę przy zatrzymaniu czy w zakrętach. Mimo, że napęd ma jedynie 9 przełożeń, to jest to nowoczesne rozwiązanie o stopniowaniu 11-46T, dzięki czemu na rowerze można jeździć jak na nowoczesnym góralu.
Kluczowe cechy
Rama
Series 2 DSX, 6061 Aluminum, Internal Cable Routing, Mudguard and Rack Mounts, IS Disc Mount
Widelec
6061 Aluminum, Straight-Blade, Disc Mount, Fender and Rack Eyelets
Napęd
MicroSHIFT Advent 9 Trail
Geometria
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
A Stack | 544.4 | 572.5 | 600.6 | 628.7 |
B Reach | 380 | 405 | 420 | 435 |
C Headtube Angle | 69.5° | 69.5° | 69.5° | 69.5° |
D Head Tube Length (mm) | 120 | 150 | 180 | 210 |
E Seattube Angle | 74° | 74° | 74° | 74° |
F Seat Tube Length (mm) | 430 | 480 | 520 | 558 |
G Top Tube Effective (mm) | 536.1 | 569.2 | 592.2 | 615.3 |
H BB Height | 279.5 | 279.5 | 279.5 | 279.5 |
I BB Drop | 80 | 80 | 80 | 80 |
J Chain Stay (mm) | 425 | 425 | 425 | 425 |
K Wheelbase | 1024.42 | 1060 | 1085.4 | 1110.9 |
L Standover Height | 658.76 | 700.51 | 730.39 | 758.5 |
M Fork Offset (mm) | 50 | 50 | 50 | 50 |
Seatpost Diameter | 27.2 | 27.2 | 27.2 | 27.2 |
Handlebar Width (mm) | 640 | 680 | 680 | 680 |
Stem Length (mm) | 70 | 70 | 70 | 70 |
Crank Length | 170 | 175 | 175 | 175 |