- -6 000,00 zł
- Nowy
- Oczekiwanie na dostawę
Rama
Basso Diamante disc, 100% 1K Torayca HMCF T1000 and T800 carbon, internal cable routing, 3B system, without alluminium reinforcement parts, tapered, thru axle
Diamante podąża tylko śladami swoich poprzednich wersji, ponieważ wyznacza warunki w kategorii rowerów wyścigowych. Klasyczne linie, nieskazitelna geometria i zaokrąglone kształty rur łączą się z konstrukcją mającą na celu zapewnienie zwycięskiej wydajności. Bez względu na to gdzie, jak i na jakim terenie się ścigasz.
Oferujemy Państwu wersję na karbonowych kołach RE38, gdyż wiemy, że Diamante wymaga conajmniej takiego wheelsetu.
Rama w swojej kwintesencji ogranicza wszystkie zbędne elementy projektu i koncentruje się na swojej podstawowej misji: wyścigach. Elegancki i minimalistyczny design kryje w sobie historię niezwykle złożonego projektu. Najlepsze dostępne materiały, wyprodukowane z dbałością i ręcznie ułożone, zgodnie z drobiazgowymi badaniami zachowania materiału i kształtu, nadają ramie wrażenia z jazdy, które szybko podbijają emocje nawet najbardziej wymagającego rowerzysty.
Diamante jest stabilny, reaktywny, wydajny i prowadzi się tak, jakby miał cztery koła zamiast dwóch. Diamante to wszechstronny rower szosowy, który sprawdzi się wszędzie i w każdym typie wyścigu. Więcej niż świetna geometria i fantastyczne wykonanie / materiały, szczegóły stojące za długą listą rozwiązań technologicznych w znacznym stopniu przyczyniają się do jej wyjątkowo wszechstronnej wydajności. Zakrzywiony widelec wyróżnia się na tle konwencjonalnych konstrukcji i zapewnia dużą stabilność.
Kluczowe cechy
Rama
Basso Diamante disc, 100% 1K Torayca HMCF T1000 and T800 carbon, internal cable routing, 3B system, without alluminium reinforcement parts, tapered, thru axle
Widelec
Basso Diamante disc, fullcarbon, tapered, thru axle
Napęd
Shimano Ultegra 8020 Disc
Każde dobre dopasowanie roweru zaczyna się od wyboru odpowiedniego rozmiaru ramy. Umożliwi to najlepsze wykorzystanie osiągów i komfortu roweru w celu uzyskania wydajnej pozycji do jazdy.
45 | 48 | 51 | 53 | 56 | 58 | 61 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Seat Tube (A1) | 450 mm | 480 mm | 510 mm | 530 mm | 560 mm | 580 mm | 610 mm |
Top Tube (B) | 505 mm | 515 mm | 525 mm | 545,4 mm | 560 mm | 575 mm | 590 mm |
Reach (R) | 380 mm | 378 mm | 384 mm | 390 mm | 392 mm | 395 mm | 393 mm |
Stack (S) | 503 mm | 513 mm | 528 mm | 540 mm | 567 mm | 590 mm | 624 mm |
Seat Tube Angle (C) | 76° | 75° | 75° | 74° | 73,5° | 73° | 72,5° |
Steering Tube Angle (D) | 71,8° | 71,8° | 72° | 72,3° | 73,5° | 73° | 74° |
Chain-Stay Lenght (E) | 400 mm | 400 mm | 400 mm | 400 mm | 402 mm | 406 mm | 406 mm |
BB to Fork Lenght (F) | 574 mm | 575 mm | 584 mm | 592 mm | 590 mm | 599 mm | 602 mm |
Slope (G) | 87 mm | 72 mm | 57 mm | 52 mm | 51 mm | 56 mm | 64 mm |
Head Tube (H) | 100 mm | 110 mm | 125 mm | 137 mm | 155 mm | 179 mm | 213 mm |
Handlebar width out/out (M) | 420 mm | 420 mm | 420 mm | 440 mm | 440 mm | 440 mm | 460 mm |
Stem lenght (N) | 90 mm | 90 mm | 100 mm | 100 mm | 110 mm | 120 mm | 130 mm |
Dzięki temu kalkulatorowi rozmiaru roweru możesz oszacować rozmiar roweru. Wybierz typ roweru - szosowy, górski lub miejski / trekkingowy ogólnego przeznaczenia, wprowadź swój wzrost i długość nogi, a my zarekomendujemy Ci kilka rozmiarów ram rowerowych, które należy wziąć pod uwagę. Dzięki naszemu narzędziu możesz również znaleźć idealny rower dla swojego dziecka.
Aby właściwie określić rozmiar ramy musisz zmierzyć wzrost i wewnętrzną długość nogi. Potrzebne Ci będą: metrówka, książka o średniej grubości, przyda się osoba do pomocy.
Do pomiaru należy ubrać spodnie kolarskie, w których jeździsz, mogą też być legginsy lub inne spodnie z lekkiego materiału.
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Pionowo umieść na głowie książkę, przykładając ją krótszym bokiem do ściany. Następnie delikatnie obróć się i zmierz wysokość od podłogi do dolnej krawędzi książki. Zwróć uwagę, czy metrówka jest ułożona pionowo.
1. Stań przy ścianie, prostując plecy i ustawiając poziomo linię wzroku.
2. Podobnie jak w poprzednim kroku, umieść książkę między nogami. Postaraj się podciągnąć ją w górę aż do miejsca, którym siedzisz na siodełku. Jeśli zastanawiasz się, czy masz to zrobić delikatnie, wiedz, że książkę należy podciągnąć zdecydowanie i z zauważalną siłą.
3. Zmierz odległość między podłogą a górną krawędzią książki - to wewnętrzna długość Twojej nogi.
Dlaczego zawracać sobie głowę sklepem stacjonarnym, skoro w necie jest taniej? Przecież zaoszczędzone pieniądze mogę wydać na serwis, zresztą, pewnie mój rower się nie zepsuje, gadają tak, żeby zniechęcić mnie do zakupu internetowego i samemu napychać sobie kieszenie. Poza tym, nie stać mnie na zakup w sugerowanej przez producenta cenie a na zagranicznej stronie ten sam rower jest o x% taniej. Dlaczego więc warto kupić rower w lokalnym sklepie rowerowym?
Wydawać się to może śmieszne ale wielu rowerzystów nie bardzo wie, czego szuka. Prędzej jest w stanie określić, gdzie i jak chce jeździć na rowerze. Rozmowa z doświadczonym sprzedawcą nie tylko wyklaruje Ci te kwestie ale także uświadomi możliwości, jakie dają inne typy rowerów. Bardzo często okazuje się, że ostateczny wybór mocno różni się od tego, czego kupujący szukał rozpoczynając zakupy.
Oprócz tego jesteśmy w stanie podpowiedzieć, których modeli unikać a które warto wybierać. Czasem warto dołożyć parę procent ceny i uniknąć zawodu lub chybionego zakupu.
W sklepie możesz usiąść, przymierzyć i ocenić rower. To całkiem inaczej niż na zdjęciu. Sprzedawca internetowy, jeśli nawet dopuszcza możliwość kontaktu, nie widzi Cię, nie zna Twoich proporcji ciała i nie może na rowerze posadzić. U nas możesz także skorzystać z fittingu przed zakupem roweru, jeśli szukasz najbardziej profesjonalnego rozwiązania. Jednak doświadczenie naszych pracowników to podstawa. Bazując na kontakcie z rowerami, doświadczeniach własnych i innych Klientów szybko określimy właściwy rozmiar, nie tylko ramy ale i innych części roweru.
Standardowo możesz w naszych sklepach przymierzyć rower i przetestować go korzystając z dostępnego na miejscu trenażera. Takie zapoznanie z rowerem stanowi standardowy element procesu wyboru roweru i jest bezpłatne
Jeśli jednak chcesz poznać rower lepiej, możesz wypożyczyć go do testu. Opłata za wypożyczenie odejmowana jest od ceny roweru, jeśli zdecydujesz się na zakup.
O szczegóły testowania pytaj naszych pracowników w sklepach, ponieważ będą się one różniły w zależności od roweru.
Prowadzimy profesjonalne sklepy rowerowe, to znaczy, że zanim sprzedamy Ci rower, sprawdzamy go, składamy i regulujemy. Zdarzają się rowery, które mimo, że przeszły kontrolę techniczną producenta, mają wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu. Eliminujemy je, oferując rowery do których uruchomienia i regulacji wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie - wiele podzespołów nowoczesnego roweru wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej oraz specjalnych narzędzi, których nawet zaawansowany amator nie posiada.
U nas kupujesz rower, do którego nie musisz mieć własnego serwisu rowerowego.
Nasza znajomość nie kończy się w momencie Twojego wyjścia ze sklepu. Z uśmiechem przywitamy Cię następnego dnia, jeśli okaże się, że z zakupionym rowerem jest jakiś problem.
Nasi klienci mogą liczyć między innymi na:
To, czego nikt nie lubi. Rower się zepsuł, sprzedawca wymaga, by go spakować i wysłać. Ten scenariusz nie wydarzy się, gdy kupisz u nas rower. To my martwimy się o ewentualne wysyłki, choć zwykle mamy uprawnienia do samodzielnej oceny uszkodzeń, co znakomicie skraca czas obsługi napraw gwarancyjnych. Kupując w sklepach bbike nie musisz się martwić o naprawy. Ty jeździsz, my naprawiamy.
Naszych Klientów traktujemy jak dobrych znajomych. Dlatego możesz liczyć na pomoc także, gdy Twój jednoślad będzie miał na karku (lub ramie) kilka wiosen. Wtedy także się nim zajmiemy. Zrobimy to profesjonalnie, znając Ciebie, historię Twojego roweru, jego stan i sposób, w jaki go używasz.
Nasza załoga to roweroholicy. Wszyscy jeździmy na rowerach, zwykle na różnych rodzajach. W branży zwykło się uważać, że minimum to trzy rodzaje: zjazdówka, xc i szosa. Mamy teraz dylemat, co zrobić z gravelem? Rowery to dla nas najpierw pasja a potem praca. Inaczej nie było by nas w tej branży, nie jest to praca lekka ani super dochodowa.